Sovitteko toisillenne?
http://anna.fi/horoskoopit/horoskooppimerkit/horoskooppimerkkien-yhteensopivuus
Yhteensopivuus Horoskooppi
16
2591
Vastaukset
- kalatoon
Kalat
Kalat Yhteensopivat horoskooppimerkit
Härkä
Rapu
Skorpioni
Kauris
Emme sovi :(((- yksinoleminenparasta
Ei kyseessä olevalla ole koskaan ollut mitään pakkoa saada ketään. Yksin olemisessa ei ole mitään vikaa.
- kalatoon
yksinoleminenparasta kirjoitti:
Ei kyseessä olevalla ole koskaan ollut mitään pakkoa saada ketään. Yksin olemisessa ei ole mitään vikaa.
Haluan jonkun. :((((((((((
- OInas_M
Sovimme
- kauheamääräturhaa
En tunne yhtään Oinasta eikä kiinnosta tunteakaan. Ei saa valehdella kenellekään, että kysessä oleva olisi kiinnostunut, koska se ei pidä paikkaansa, kuin yhden kanssa ehkä. Massiivisuus ollut ongelma koko ajan, hyi olkoon.
- sivustavaan
Kuka on kiinnostunut?
- Jooeipakkounohtaa
Ei sovita yhteen.
- vaakanainenmä
Eipä niin. Kumma kun tuntui muuten niin mukavalta...
- entiedähoroskoopp
iaan joten vaikea sanoa.
- katsosieltä
Katso sieltä "vanhasta opiskelukirjasta" sieltä tiedot löytyvät. Sitä minäkin luin nuorempana. Olet syntynyt samassa kuussa kuin yksi lapsistasi.
- entiedähoroskoo
katsosieltä kirjoitti:
Katso sieltä "vanhasta opiskelukirjasta" sieltä tiedot löytyvät. Sitä minäkin luin nuorempana. Olet syntynyt samassa kuussa kuin yksi lapsistasi.
Lapsistani? Ei ole.
- ajankuluksivaan
Klikkasin oman horoskooppini tiedot auki ja olihan siellä ihan paikkansapitävää juttua. Enpä horoskooppeihin pahemmin jsko, mutta mielenkiintoista.
- Toiveuneni
No horoskooppien mukaan ei sovita niin millään! ;(
Olen tutkinut kiinalaisiakin horoskooppeja myöden, jos vaikka ne antaisivat toivoa.
Mutta toivoa ei tähdiltä heru, sen enempää itäiseltä, kuin läntiseltäkään taivaalta. - Vaikkamitäpaskaa
Onnekseni en ole tehnyt mitään tyhmää jota jo intuitioni varoitti tekemästä. Tämä vain vahvistaa käsitystä kahden tunteettoman ihmisen
suunnitelmasta aiheuttaa katastrofi. Siis ei varmasti sovita koskaan yhteen
vaikka se toinen osapuoli väitti/ keksi Mieheni on härkä ja itse olen kaksonen, ja ihan hyvin oltu jo 10v yhdessä. Tuolta https://www.horoskooppit.com/ luin, että kaksoset on usein huonoja parisuhteissa, koska tarvitsevat niin paljon tilaa ja vapautta. No joo, hyvin olen kelvannut miehelleni ja harvemmin muutenkaan otetaan yhteen. Ehkäpä sitten mieheni antaa minulle sitä tilaa ja vapautta.
- parempierota
Ei sovita, johan se on nähty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241566- 291403
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!701242- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761179Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865