Tositarina opiskelija-asuntolasta

vihaantätämaailmaa

Vielä 4 vuotta sit asuin erään ammattikoulun asuntolassa. Tutustuin siellä erääseen tyttöön, vietimme paljon aikaa yhdessä yms. Hän oli sellainen kevytkenkäinen tyttö, joka yritti iskeä tyyliin lähes jokaista vastaantulevaa miestä. Ihastuin tietysti häneen, koskan hän oli silloin ainoa tyttö koulusta, joka oma-aloitteisesti tulee juttelemaan mulle. Olin silloin yksinäinen eikä mulla ollut juurikaan kavereita. (Tosin ei pahemmin nykyäänkään.)

Jossakin vaiheessa kerroin tunteeni, mutta silti jouduin friendzonelle, vaikka muuten hänelle tuntui kelpaavan lähes kuka tahansa mies. Muutenkin se huora aina vittuili mulle ilman syytä, aina keksi aiheita joista raivota mulle. Tunteideni paljastamisenkin jälkeen sanoi jossain vaiheessa, etten saa missään nimessä edes yrittää iskeä häntä. Ennen sitä hän aina soitti mulle monta kertaa päivässä ja pyysi käymään, ja ihastuneena aina meninkin kun hän pyysi. Sen jälkeen kun olin tunteeni kertonut, melko pian sen jälkeen hän alkoi puhumaan minusta valheita kavereilleen, kertoi että mä muka ahdistelen häntä enkä jätä rauhaan. Mitä vittua se huora tuollaista menee kenellekkään sanomaan, hänhän itse pyysi mua aina käymään joka päivä monta kertaa, ja sitten menee tuollaista paskaa sanomaan kavereilleen! Lähetti joitakin kavereitaankin mun kimppuun. En koskaan mennyt hänen luo kylään, ellei hän sitä erikseen pyytänyt. Muutenkin kohtelin häntä aina tosi hyvin ja kunnioittavasti, ja mitä tapahtuu! Se kevytkenkäinen huora vastaa kohtelemalla mua tuolla tavalla!

Aina kun hän iski itelleen jonku uuden pojan, niin hän aina kehuskeli innoissaan mulle, miten on löytänyt uuden poikaystävän. Siltikin, vaikka tiesi mun olevan ihastunut häneen! Ja mikä pahinta, hänelle kelpasivat sieltä asuntolasta kaikki muut pojat, mutta en minä! VITTU MIKÄ HUORA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja mikä pahinta, en ole koskaan edes suudellut naista, vaikka olen jo 23-vuotias!!

36

3920

Vastaukset 36

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • håamina

Olet vasta 23-vuotias! Jo nyt huomaat millaisia naiset voivat olla. Osaat erottaa petollisen käyttäytymisen merkit. Voit unohtaa hänet nyt. Myöhemmin tapaat aitoja ihmisiä, joille sinä olet tärkeä aitona ihmisenä etkä jonkun sairaan käytöksen kohteena. Älä unohda saamaasi elämänopetusta vaan etsi aitoja ihmisiä ympärillesi.

Hän käytti sinua manipuloinnin harjoitteluun / oman vaikutusvaltansa kokeiluun / muiden ihmisten ohjailuun. Tiedän monia hänen kaltaisiaan.

• Anonyymi00038

Olet vasta 23-vuotias! Jo nyt huomaat millaisia naiset voivat olla.

Minä voisin näin kuuskymppisenä kertoa paljonkin, millaisia miehet voivat olla. Ainakin ovat yrittäneet tuhota maailman jo moneen kertaan, että semmosia.

• miestäältäpäin

Minä suutelin tyttöä ensi kerran 24-vuotiaana. Ja nyt olen naimisissa, en kuitenkaan sen ensimmäisen tytön kanssa. Joten sinulla on kyllä aikaa.

• vihaantätämaailmaa

Tämä tapahtui alkuvuonna 2013 Oulussa, Luovin asuntolassa, ja asuntolan nimi on Oppimestari. Se huora kohteli mua niin saatanan ala-arvoisesti, että vieläkin tekis mieli kostaa sille huoralle.

• Anonyymi

Pitäiskö sun mennä juttelemaan jollekin ammattilaiselle sun ongelmistasi?

• Anonyymi00032

Oliko ala-arvoista se ettei hän ollut kiinnostunut sinusta?

Miksi hänen olisi pitänyt? Hän piti jostain toisesta. Sitä vaan tapahtuu. Harvoin käy niin että rakkaus on molemminpuolista.

• unohda.koko.juttu.jo

Miksi olet raivona ihmiselle, joka ei ollut "normaali päästään" ???
      Ihan turhaan mietit häntä enää.
      Ns. normaali ihminen ei käyttäydy noin.

• kehari

Tämä tapahtui alkuvuonna 2013 Oulussa, Luovin asuntolassa, ja asuntolan nimi on Oppimestari. Se huora kohteli mua niin saatanan ala-arvoisesti, että vieläkin tekis mieli kostaa sille huoralle.

Yrititkö saada sitä paikan johtajaa lämpenee?

• Anonyymi

No en todellakaan yrittänyt.

• Jakiiba

Kannattaa sitä omankin pään kuntoa ja syytä sun oman viehätysvoiman puutteeseen naisilla vähän arvioida, kun haukut jotain naista joka ei sulle muutama vuosi sitten lämmennyt huoraksi jollain rupupalstalla. Joku muu ois ollu vaa sillee että ok, tää muija on tämmönen, ei oo kiinnostunut, tykkää sarjadeittailla, pitää laittaa "uutta matoa koukkuun", vedessä on paljon kaloja.
      Jos alat haukkuun jotain huoraksi niin se tekee myös susta ruman.

• Nonniihno

Vanha keskustelu, mutta kerronpa silti omat mietteeni. Minusta tuo tarina kuulosti vähän siltä että nainen olisi halunnut tuosta miehestä ystävän ja pitikin häntä ystävänä ja sitten pettyi kun sekin mies oli käytännössä vain pillun perässä kuten ne muutkin miehet.

• qwertyuiq

Juuri näin ja sitten haukkuu naisen huoraksi samalla suun avauksella, kun toistelee kuinka mukava ihminen itse on. Eikä tietenkään huomaa näiden välillä mitään ristiriitaa.

• Anonyymi

Siellä asuntolassa asuessani huomasin että naiset ihastuivat vain ja ainoastaan niihin samoihin miehiin joihin kaikki muutkin naiset ihastuivat!

AP

• Anonyymi

Toiset osaa, toiset ei!

• Anonyymi00028

Mies joka kohtelee kunnioittavasti naista ja on kiva on tietenkin suosittu!

• Anonyymi

Älä IKINÄ tunnusta tunteitasi ensin. Jotkut ihmiset vaan on sellaisia että kaipaavat ns. metsästystä.

• Anonyymi00039

Sekin on riskaabelia 😊Nimittäin jos ei tunnusta tunteita kun niitä on, niin voi olla että toinen luulee ettei välitä, ja jättää sitten siihen kun ei kerran välitä.

Elämässä vaan on riskejä ja torjutuksi tulee yksi jos toinenkin. Mutta mitäpä siitä, häpeää ja noloutta kummempaa, ne unohtuu kun tulee se oikea ihminen eteen.

• Anonyymi

Sellaisista ihmisistä kannattaa pysyä kaukana jotka erityisesti nauttivat suolan kaatamisesta toisten haavoihin. Se piirre ei nimittäin katoa mihinkään. Ikävä huomata että kaveri muuttuu iloiseksi, kun kerrot että et vaikka päässytkään toivomaasi opiskelupaikkaan.

• Anonyymi

Suunnittelen edelleen miten voisin kostaa sille huoralle sen miten ala-arvoisesti hän kohteli mua.

T. AP

• Anonyymi

Laulun sanoin- "Menestys on paras tapa kostaa"

• Anonyymi00029

Mitä sinä kostamisella voitat? Arveletko että se lisää sinun vetovoimaasi? Korkeintaan saat tuomion. Tuon tyyppisiä aggressiivisia huoraksi nimittelijöitä pitääkin varoa.

Aloitko käyttäytymään niin huonosti että nainen katsoi parhaimmaksi hankkiutua sinusta eroon.

Ketään ei voi pakottaa pitämään itsestään.

• Anonyymi00033

Aika vähä-älyistä, kostaa naiselle sen, että itse on epäkiinnostava. 🙄

Eihän se kenenkään toisen vika ole, että itse olet sellainen kuin olet.

Ja jos nyt sinun kommentteja lukee niin taidat olla myös väkivaltainen psyko. Naisten tuleekin pysyä erillään sinusta. Olisiko tämä tyttö huomannut jo ajoissa että sinussa on pakkomielteisyyttä....

• Anonyymi00040

Eli olet 12 vuotta hautonut kostoa. Nyt hae apua....😳

• Anonyymi

Kuka nimittelee ihastustaan huoraksi?

• Anonyymi00041

Niin se on kumma kun nainen ei tee muuta kuin juttelee, niin on jo "huora". Viiraa ilmeisen paljon aloittajan päässä. Emme ole vielä saaneet toisen osapuolen kuvailua tästä keissistä. Olis mielenkiintoista.

• Anonyymi

Älä sure.Sillä tytöllä on itsellä ongelmia.Tulee päivä jolloin hän katuu ilkeyttään .
      Niin kävi minullekin
      Paljon,paljon myöhemmällä iällä kaduin halpamaisuuttani.Min olin kostanut viattomalle ne kauheat lyönnit,mitkä olin itse saanut.Ihminen tekee niin tiedostamattaan.

• Anonyymi

Naisia ei nimitellä koskaan huoraksi.

• Anonyymi

Kunnon incel itku taas

• Anonyymi00024

Mitähän sinulle kuuluu tänäpäivänä:) ois mielenkiintoista kuulla kehitystarinaa, tai muuta kuulumista =)

• Anonyymi00025

Edelleen kokematon naisten suhteen.

AP

• Anonyymi00030
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Edelleen kokematon naisten suhteen.

AP

Ei ihme jos nimittelet naisia. Kukapa sellaisen kanssa haluaa olla.

• Anonyymi00031

"Vielä 4 vuotta sit asuin erään ammattikoulun asuntolassa. Tutustuin siellä erääseen tyttöön, vietimme paljon aikaa yhdessä yms. Hän oli sellainen kevytkenkäinen tyttö, joka yritti iskeä tyyliin lähes jokaista vastaantulevaa miestä."

Ennemminkin tuo tarina on mennyt siten, että sinä olet luullut että tyttö välittää sinusta vaikka on pitänyt sua vain kaverina. Sinä kiimoissasi ja sairaalloisessa mustasukkaisuudesaa väität että tyttö on yrittänyt iskeä kaikkia, paitsi tietty sinua. Tuohan on tyypillistä psykopaattisairasta käytöstä. Kuvitellaan että kun tyttö vilkaiseekaan johonkin päin se on iskuyritys. Mulla oli miesystävä joka suuttui silmittömästi siitä että olin katsellut jotain miestä. Minä en edes tiennyt ketä miestä. En nähnyt että huoneessa ketään miestä olisi ollutkaan. Nuo siis on sinullakin tyypillisiä sairaan mielen luomuksia.

Jos ei tyttö välittänyt sinusta niin get over it! Joka hiivatin päivä tapahtuu ettei se josta ite tykkää, tykkääkään sinusta. Ihan jokaisella on kokemusta tästä. Ei meillä ole omistusoikeutta keneenkään eikä me voida määrätä kenenkään tunteita.

Sairaalloisen omistushaluinen olet, tuokin että jämähtää ikivanhaan tapaukseen ja miettii pitkän ajan jälkeen KOSTOA.

Mene hoitoon. Sen jälkeen voit ehkä luoda ihan normaalin suhteen, mutta toisen ihmisen kunnioitus on se minkä kanssa joudut varmaan tehdä töitä. Toisten huorittelu ja uhkailu on sairasta.

• Anonyymi00034

"Ihastuin tietysti häneen, koskan hän oli silloin ainoa tyttö koulusta, joka oma-aloitteisesti tulee juttelemaan mulle. "

Eihän se, että sinulle jutellaan, tarkoita sitä että sinuun ollaan ihastuttu. Tulkitset muita ihmisiä, heidän tekemisiään väärin ja lataat jotain odotuksia ja vaatimuksia omassa päässäsi. Ja niillä ei ole mitään todellisuuspohjaa. Kerrot vielä että olet ihastunut ja vielä vuosien jälkeen haudot kostoa. Kostoa mistä? Ettei hän ole kiinnostunut susta kuin kaverina? Tuo kuulostaa tosi häiriintyneeltä että joku olisi vastuussa sinun epärealististen haaveittesi ja ajatustesi toteuttamisesta.

Ihmiset juttelee toistensa kanssa ilman mitään sen syvempää tarkoitusta.

Kyllä sitä kuitenkin on tapahtunut mullekin. Luulin että yksi mies oli opiskeluaikana ihastunut kun se tuijotti mua intensiivisesti. No ei se sitten ollut, tuijotti vaan muuten. En minä siitä pahastunut, mutta olin häpeissäni, koska itse menin juttelemaan ja mies ei yhtään noteerannut.

Olenkin alkanut pelkäämään että jos joku tuijottaa mua niin mulla on jotain likaa naamassa tai kengät eri paria tms. 😆

Jos et sä pääse yli mielipahasta etkä osaa käsitellä tunteitasi niin mene ihmeessä hakemaan apua. Ethän sinä voi saada ikinä ihmissuhdetta jos kuvittelet että omistat ihmisen heti kun hän jutteleekaan sinulle.

• Anonyymi00035

"Ja mikä pahinta, hänelle kelpasivat sieltä asuntolasta kaikki muut pojat, mutta en minä! VITTU MIKÄ HUORA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Ei ketään tee huoraksi se, että on kiinnostunut toisesta tai toisista.

Jospa hän ajoissa huomasi ettet ole normaali vaan sairaalloisen omistushaluinen.

• Anonyymi00036

"Ja mikä pahinta, en ole koskaan edes suudellut naista, vaikka olen jo 23-vuotias!!"

Tuskin kukaan suuteleekaan, jos saa ennakolta tietää että hän on sidottu sinuun sen pohjalta ikuisiksi ajoiksi eikä hän saa enää edes vilkaista muita. Jos pelkästään se että tyttö juttelee sulle, saa luulemaan että hän haluaa sinut ja kuuluu sulle niin miten olisi jos joku suutelisi....?

Eihän sänkyyn meneminenkään tarkoita nykyään sitä että halutaan sen enempää. Miehet varsinkaan. Miksei sitten toisin päin.

Vasta rakkaus saa aikaan näitä liittoja, molempien tahdosta. Rakkaus on niin usein yksipuolista mutta hienoa että sitäkin on saanut kokea!

Kun itse rakastaa se on suurempi elämys kuin se että itse saa rakkautta.

Ei ketään voida pakottaa rakastamaan eikä sitomaan meihin itseään. Vain vapaana voi rakastaa.

• Anonyymi00037

No aloittaja hei, sinä olit vain kaveri. Luulit muuta ja petyit. Mutta ei se ole sen tytön vika vaan sinun kun kuvittelit muuta.

Jotkut ihmiset on vaan avoimempia ja sosiaalisempia, ja pystyy olemaan kaveri ja höpöttämään kaikkien kanssa, eikä niin kato onko se mies vai nainen.

Ei se silti tarkoita että olis niistä muistakaan haluamassa muuta kuin sosiaalista seuraa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      40
      1066
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      83
      877
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      867
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      824
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      29
      765
    6. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      195
      688
    7. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      687
    8. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      40
      653
    9. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      612
    10. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      592
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      42
      576
    12. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      118
      553
    13. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      515
    14. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      510
    15. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      6
      510
    16. 39
      485
    17. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      475
    18. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      467
    19. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      73
      461
    20. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      457
    Aihe