kohtelen äitiä huonosti

poppeliinaniina

Hei! Minulla on ongelma. Olen keski-ikäinen nainen, vaikeassa elämäntilanteessa ja masentunut. Huolehdin ja autan vanhuudenhöperöä äitiäni paljon. Ongelmani on se että, tahtomattani tiuskin äidilleni, pinna palaa, olen inhottava. Ja sitten kadun ja pyydän anteeksi. Suhteemme on hyvin läheinen ja äitini on minulle tärkein ja rakkain ihminen. Silti, kellekään muulle en ole niin inhottava kuin hänelle. Ja hän nielee sen kaiken. Autan häntä ja annan kaikkeni, uupumiseen asti välillä. Riittämättömyyden tunne ja syyllisyys kalvaa myös usein. Huono kohteluni on vain sanallista, mitätöintiä ym. Ei se ole jatkuvaa, ilmenee kun olen väsynyt ja turhautunut. Yritän olla kiltti hänelle mutten vaan aina jaksa. Onko tuttua?

8

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ettei vain olisi vahingossa tullut väärälle palstalle, tämä on nuorille. Suosittelen kopioimaan teksin ja siirtämään sen jonnekin muualle, koska täältä et tule montaa järkevää vastausta saamaan.

      • poppeliina

        Kiitos. Taisi tulla joo. Omaishoitaja- palsta sopivampi.


      • Näin se Yuggiskin näyttää ritariutensa sieltä trollipeikon takaa. 😊

        Ja huom. en vittuile, vaikka se saattaakin siltä tuntua.


      • Oldie kirjoitti:

        Näin se Yuggiskin näyttää ritariutensa sieltä trollipeikon takaa. 😊

        Ja huom. en vittuile, vaikka se saattaakin siltä tuntua.

        No ei sitä aina jaksa mukava olla


      • Söbs_loli_tietää
        yuggis_ kirjoitti:

        No ei sitä aina jaksa mukava olla

        Kannattaisi jaksaa myös kirjoittaa jotain järkevää...


      • Söbs_loli_tietää kirjoitti:

        Kannattaisi jaksaa myös kirjoittaa jotain järkevää...

        No hei juurihan Yuggis tuossa jaksoi. Siitähän minä kehuja annoinkin.


    • taateli123

      tapa ittes vitun sekopää, sun paikka on nurmen alla, ja painu sinne aikuistenjuttuihin selittään tota paskaa

      • Älä nyt tyhmä vajakki jaksa vikistä.

        Vituttaako, koska et kykene lukemaan noin pitkää tekstiä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1515
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1213
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      957
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      83
      875
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      803
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      744
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe