Hei! Minulla on ongelma. Olen keski-ikäinen nainen, vaikeassa elämäntilanteessa ja masentunut. Huolehdin ja autan vanhuudenhöperöä äitiäni paljon. Ongelmani on se että, tahtomattani tiuskin äidilleni, pinna palaa, olen inhottava. Ja sitten kadun ja pyydän anteeksi. Suhteemme on hyvin läheinen ja äitini on minulle tärkein ja rakkain ihminen. Silti, kellekään muulle en ole niin inhottava kuin hänelle. Ja hän nielee sen kaiken. Autan häntä ja annan kaikkeni, uupumiseen asti välillä. Riittämättömyyden tunne ja syyllisyys kalvaa myös usein. Huono kohteluni on vain sanallista, mitätöintiä ym. Ei se ole jatkuvaa, ilmenee kun olen väsynyt ja turhautunut. Yritän olla kiltti hänelle mutten vaan aina jaksa. Onko tuttua?
kohtelen äitiä huonosti
8
195
Vastaukset
Ettei vain olisi vahingossa tullut väärälle palstalle, tämä on nuorille. Suosittelen kopioimaan teksin ja siirtämään sen jonnekin muualle, koska täältä et tule montaa järkevää vastausta saamaan.
- poppeliina
Kiitos. Taisi tulla joo. Omaishoitaja- palsta sopivampi.
Näin se Yuggiskin näyttää ritariutensa sieltä trollipeikon takaa. 😊
Ja huom. en vittuile, vaikka se saattaakin siltä tuntua.Oldie kirjoitti:
Näin se Yuggiskin näyttää ritariutensa sieltä trollipeikon takaa. 😊
Ja huom. en vittuile, vaikka se saattaakin siltä tuntua.No ei sitä aina jaksa mukava olla
- Söbs_loli_tietää
yuggis_ kirjoitti:
No ei sitä aina jaksa mukava olla
Kannattaisi jaksaa myös kirjoittaa jotain järkevää...
Söbs_loli_tietää kirjoitti:
Kannattaisi jaksaa myös kirjoittaa jotain järkevää...
No hei juurihan Yuggis tuossa jaksoi. Siitähän minä kehuja annoinkin.
- taateli123
tapa ittes vitun sekopää, sun paikka on nurmen alla, ja painu sinne aikuistenjuttuihin selittään tota paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2972671Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782465SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552205Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771893- 1251672
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1371447
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731328Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881140Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771114