Aion ostaa nauhurin, mutta kumpi on parempi, VHS vai Beta, ja löytyykö digivirittimillä, en halua kovalevy tallennusta.
Nauhurin osto.
2
140
Vastaukset
- OletMyöhässä
Et voi enää ostaa uutta videota, niiden valmistus on lopetettu. Muutaman vuoden kuluttua et saa enää kasettejakaan. Pakko ostaa kovalevy tai DVD-tallennin tai sitten netti-tv palvelu.
- 83ggrt54
Minulla on tämä ( en muista mallinumeroa näin ulkoa ). Ulkomaisista nettikaupoista voinee vielä löytyä.
http://www.philips.fi/c-p/DVDR3510V_58/-
Näissä ei ole digivirintä, joten vaikka kirpparilta digiboxi 10 eur(?).
Tori.fi on käytettyjä myynnissä.
Voisin vaikka myydä omani boxin mukana, kun olen jo saanut n. 100 kasettia muunnettua DVD:lle.
Laita tänne sähköpostiosoitteesi ellet löydä muualta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131703Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1391697Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2891286Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285965
- 130962
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3905Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875