Palstalla on hiljaista kuin hautuumaalla.
Olen kyllä ennenkin huomannut, että perjantaisin iltapäivällä on hiljaista.
Noh. Kun tekin ootte hiljaa niin minäkin lähden kahvinkeittoon ja sitte ruokakauppaan. Taidankin ostaa mustaamakkaraa, sellasen eestaas pötkön.
Missä te oikein olette?
42
186
Vastaukset
- Sipilästä.me
Muista taluttaa mäyräkoiraa.
- taatelin.tallaaja
Meillä syödään tänään pizzaa. Sellasta mihin tulee jauhelihaa ja aurajuustoa. Voiskin ikäänkuin pikkujoulu .nimikkeen varjolla nauttia ruokajuomaksi tumman oluen. Juu, niinhän minä teenkin.
- Heikunkeikku
Hiton ihanaa olla kotona. Ei oo kauaa aikaa, kun kotiuduin. Aivan kerrassaan kammottava ilma ulkona. Tuulee joka suunnasta. 8m/s, mutta luulen tuulen olevan enemmän. Onneksi auton sisälle ei tuullut, mutta pitihän mun kävellä autolta kotiin. Se riittäkööt tämän päivän liikunnasta.
Heti laitoin pesukoneen möyrimään.
En tapaa kahvia päivisin ja iltaisin juoda, aamulla kun tulee niin paljon kitattua, mutta nyt kun aloituksessa mainittiin kahvinkeitto, niin mitäpäs jos menisin keittämään. Alkoi vähä mieli tekemään. Joo, lähden heti.
-Nyt hän lähtee...-- eppu2
Sanopa muuta!
Tulin kanssa kotio 2aikaan. Sää oli kyllä ihan mukava ja ajokeli (100km).
Kahvit keitin melkein heti.
Pelastakaa lapset ja pelastusarmeija lähettäneet kerjuukirjeen. Ennen ei ole pelastusrmeijalta tullut.
Eikös tuolla pelastakaa lapset ry:llä ollut jotain kavallusjuttua hijattain. - leiburi
Ohhoh missäs päin Suomea noin huonoa ilmaa pitelee? Täällä pääkaupungissa ihan tasanen ilma ja kelikin. Ei tässä nyt kahvinkeittoon jouda, mutta muutaman joulutortun meinaan uuniin sujauttaa. Tulee niin hyvä tuoksukin.
- Heikunkeikku
eppu2 kirjoitti:
Sanopa muuta!
Tulin kanssa kotio 2aikaan. Sää oli kyllä ihan mukava ja ajokeli (100km).
Kahvit keitin melkein heti.
Pelastakaa lapset ja pelastusarmeija lähettäneet kerjuukirjeen. Ennen ei ole pelastusrmeijalta tullut.
Eikös tuolla pelastakaa lapset ry:llä ollut jotain kavallusjuttua hijattain.Minä tulin kotia vähän yli puoli tuntia sitten. Töihin lähtiessä sulloin lakanapyykit valmiiksi koneeseen ja nyt sain vaan knapsasta koneen käyntiin.
Kahvivesi on nyt levyllä kiehumassa. Tänä iltana en meinaa tehdä yhtikäs mitään työn näköistä meinaan. Olin kyllä aatellut, vaan muutin mieleni :)
Kävelin pontevaa ja kiiruusti autolta kotia, enkä yhtikäs ollenkaan muistanut kurvata postilaatikon kautta. Niin aina teen, mutta kuinkas unohtuikaan. Ei ole minulle tullut kerjuukirjeitä mistään. Johtuiskohan siitä, että postilaatikossani lukee, että ei mainoksia, eikä ilmaisjakelulehtiä. - Heikunkeikku
leiburi kirjoitti:
Ohhoh missäs päin Suomea noin huonoa ilmaa pitelee? Täällä pääkaupungissa ihan tasanen ilma ja kelikin. Ei tässä nyt kahvinkeittoon jouda, mutta muutaman joulutortun meinaan uuniin sujauttaa. Tulee niin hyvä tuoksukin.
Täällä Länsi-Suomessa merenrantakaupungissa tuuli tekee parhaansa kiustakseen satasella ihmisiä. Pohjosesta pitäisi ilmatieteen laitoksen mukaan tuulla, vaan enpäs sanoisi noinkaan, sillä tuuli kiepurtaa ja kaapurtaa ittiään joka suuntaan, että yhtään ei voisi arvioida, että mistä se parahiten tuulee. Jos sormen pistää suuhun ja märän sormen pistää tuuleen sojottamaan, niin ympäriämpäri se tuulta saa itseensä.
- henrjii
mä ainakin olen kohta saunassa, laitoin jo sinne valakian, oluttakin on, hungzin mainostama pelti kutonen jöpöttää jääkaapissa
Ai kun kiva, joku on kiinnostunut missä olen.
Noh, olin äidin luona, kävin hänen asioillaan pankissa ja kaupassa.
Kahviteltiin, juteltiin, istuin keinutuolissa ja kuunneltiin Juha Tapion joululevyä.
Nyt kotiuduttuani laitan takkaan tulen.
Kerjuukirjeen sain yks päivä, pyydettiin avustamaan sotaveteraanien apteekki- ja kauppakäyntejä.
Minun tuntemani 91v. sotaveteraani on saanut jo vuosia ilmaiset asiointimatkat.
Sekä kuponkeja ruokaostoihin.- henrjii
minukin vähän ihmetyttää sotaveteraanien nimissä tehdyt keräykset, kun he ovat tosi vanhoja, eikö valtion pitäisi pitää huoli omistaan.
Saunominen tuntui hyvältä. kiukaalla oli nakkia foliossa, olutta löytyi , mutta hunajaa ei ollut , siirappia kyllä on, mutta mihin sitä sitten laittais - eppu2
Tuntuu, että monenmoiset keräykset ovat lisääntyneet.
Tuo takkatuli on ihana, täällä kerrostalossa, kun sitä ei ole.
No keväällä heti, kun maalle lähdetään. - taas.ees
No tottakai olen kiinnostunut mitä sinäkin touhuut. Aina niin kivasti kirjoitat kuulumisistasi.
Ei meillä ole ihan samanlainen musiikkimaku mutta muuten olet ihan huipputyyppi.
- Psykoterapeutitar
Lähden kohta Anna Erikssonnin joulukonserttiin, kun sain lipun!
- Tavuviiva
Hyvää konsertti-iltaa.
Heitin minäkin kiepin keskustaan ja ostin tupaantuliaisen ystävä(ttäre)lle, joka kokenut täydellisen putkiremontin evakkoviikkoineen. Vielläkin työmiehet mekastavat aamusta iltaan, että valmista tulisi; saunat jne. Ei kuulemma ole ollut herkkua tämä aika.
No oikeastaan juhlitaan kylppärin valmistumista ja vieminenkin on teemaltaan vähän sinnepäin.
Tämä ystävä on ollut tärkeä: lainattu olkapäitä, kuultu surut jne. ja naurettu räkänaurut, niin että on kitarisoissa tuntunut.
Upea ystävyys.
Taidan avata vähän liköörikonvehtirasiaa, raottaa ihan pikkasen, pikkasen vaan. Se on mulla liinavaatekaapissa itseltäni piilossa.
Mutta arvatkaas, muistan vielä missä....nyt mennään..hyvä dementos-testi...
Namnam - Psykoterapeutitar
Tavuviiva kirjoitti:
Hyvää konsertti-iltaa.
Heitin minäkin kiepin keskustaan ja ostin tupaantuliaisen ystävä(ttäre)lle, joka kokenut täydellisen putkiremontin evakkoviikkoineen. Vielläkin työmiehet mekastavat aamusta iltaan, että valmista tulisi; saunat jne. Ei kuulemma ole ollut herkkua tämä aika.
No oikeastaan juhlitaan kylppärin valmistumista ja vieminenkin on teemaltaan vähän sinnepäin.
Tämä ystävä on ollut tärkeä: lainattu olkapäitä, kuultu surut jne. ja naurettu räkänaurut, niin että on kitarisoissa tuntunut.
Upea ystävyys.
Taidan avata vähän liköörikonvehtirasiaa, raottaa ihan pikkasen, pikkasen vaan. Se on mulla liinavaatekaapissa itseltäni piilossa.
Mutta arvatkaas, muistan vielä missä....nyt mennään..hyvä dementos-testi...
NamnamKiitos! Kyllä oli aivan ihana tunnelmallinen joulukonsertti Annalta. Joulufiilis!
- taas.ees
No mutta TOSI KIVA että te olette kaikki löytyneet. Nyt on taas mukava olo kun ollaan kaikki hollilla.
Niin siis kävin kyllä ruokakaupassa, mutta ei se makkara houkutellutkaan. Sen sijaan savukala oli valttia. Siihen sitten perunat ja valkokastike lisäksi niin kyllä maittaa.
Minulla on saunailta vasta huomenna ja ilta huipentuu Saara Aallon laulantaan. Paljon onnea Saaralle! Koko päivän sisällä, en ole nenääni ulos pistänyt on sää niin synkkä, harmaa. Tämä päivä meni siinämielessä ketuille. Koko viikon on ollut jokapäivä menoja joten palautuspäivästä tämä käy, nukuin päiväunet ja juuri keitin kahvit. Tein kakun ja pakastin heti, vain pienen palan jätin kahvileiväksi. Taidan katsoa tänään Tuntemattoman sotilaan. Saa nähdä onko uusi tuntematon onnistunut teos, Hirviniemi taisteluväsymyksestä saikulla. Ihmisen valtaa aina välillä vauhtisokeus, keho ja psyyke tekee stopin ja toipuminen kestää kauan, sitäkautta tulee tietämään rajansa. "Opissa se on variksenpoika tuulessa"
- taas.ees
Eikö vaan olekkin mukavia välillä palautuspäivät. Ei aina tarvitse jaksaa kaikkea. Itsellä sairaus opetti lyömään jarrut pohjaan. Ei aina tarvitse jaksaa.
Nykyään siivouksetkin hoituu mutta hidastetusti. Onneksi on vielä elonpäiviä suotu. - talouu
Kiitos kun osanottajat kirjoittavat omista asijoista. Uusi tuntematon ei ole todellinen, raaka ja ei tosi todessa kohtauksissa siis tämän ajan tekniikalla tehty mielestäni nolla.
Kun itsenäisyys päivä taas lähestyy ja linnan juhlat niitä myös rakkaani haluaa katsoa hienoja naisten vaatteita.
Hyvää illan joatkoa.... - nojjjoo
talouu kirjoitti:
Kiitos kun osanottajat kirjoittavat omista asijoista. Uusi tuntematon ei ole todellinen, raaka ja ei tosi todessa kohtauksissa siis tämän ajan tekniikalla tehty mielestäni nolla.
Kun itsenäisyys päivä taas lähestyy ja linnan juhlat niitä myös rakkaani haluaa katsoa hienoja naisten vaatteita.
Hyvää illan joatkoa....Niin tosiaan. Itsellä ei ole mitään pukeutumisvaikeuksia. Laitan taas se maksalaatikkomekon .
- nohnohh
Mite onko maksalaatikko rusinoilla vai ilman?
- Vaihteluvirkistää
Minulla on makaronilaatikkoalkkarit. Ei pysynyt haarukassa, makaronilaatikko. Vaihdoin lusikkaan. Ehkä kuivaa laatikkoa, ei saanut otetta.
Harrastaisin myös lusikka-asentoja vaan en tyynyn kanssa.
- seksi.einari
Siiiiis älä ihmettele. Mie oon tääälä ja kaikki on mahollista!
Se on kuule bumtsibum vaan.
Biibappaluulaa- Tallisapa on taas kaunis talvipäivä vierähtäny ,oikeestaan pientä viimeistelyä ja oikeestaan nauttimista työnsä hedelmistä.
Mentiin taas vaikeimman kautta voittoon ,just äsken kaverin peräkärryn valot häipyi lasteineen yön pimeyteen.
Olen antanu kertoa ittelleni että kotikylän lähellä olis sopiva projekti ens kesäksi,
kaikilla varusteilla pilkkahintaan huonon pressun alla ,ei sellasesta voi kieltäytyä.
Onhan sitä pressua käytävä nostelemassa.- taas.ees
Kiitän teitä kaikki kommenteistanne. Toivon teille kaikille hyvää.
- takou
Missä Te olette, suomen kansa yleensä johdettavissa olevat lähes satavuotta!
Kuka johtaa kuka määrää kuin afrikassa tänään! - talou
Hiljaisia ovat vain kivet ja niissä nimet. Minä en kiitä ketään.
Kiitän vain Jumalaa ja elämää. - lännenhunttari
onks tääl viä se pirre ja seppä ja kaidepuu..ja mitä niitä ny oli vai onko kaikki jo kuapattu?
- siirtyneet.ylemmäks
eiks ne oo jo 8 kymppisii?
- Tavuviiva
Lauantaihuomenta. Kerrankin taidan olla eka. Hain tuosta tuoreet croissantit. Pakkasta ei ole kuin muutama nihkeä aste, mutta vau, mikä viima. Sai silmät vettymään: pysyy kyynelkanavat puhtaina. Kuivat silmät? Jep. Mikä ilmaus.
Olkaapa varovaisia ja laittakaa liukuesteet kenkiin tms., ettei tule kolhuja.- maiskiss
Aah, tuoretta leipää. Voi kun asuiskin leipomon vieressä niin voisi aamulla kipaista uunituoreet eväät.
- Tavuviiva
Miks mä tykkään J. Donnerista? Miks N. Susi puhui päälle koko ajan.
Voi järkätä uuteen ohjelmaan Jörnin haastattelun.- Siilimuorikka3
Ei kai minusta puhunut, minulla heilä näytti olevan ihan yhteisymärrys vaikka eri mieltä olivatkin. Mukava keskusteöu seurata, kuten he itsekin totesivat, juuri pääsivät keskustelun alkuun kun jo aika loppui.
- lettileena
No täällä ollaan ja ilmoittaudutaan. Aurinko pyrähti juuri paistamaan ja piristämään päivää. Aikomus olisi lähteä joulumarkkinoille katsastamaan tarjontaa ja fiilistelemään tunnelmaa.
Pirteätä päivää teille. Huomenia Dalajoen alajuoksulta. Aamu on alkanut lupaavasti. Puolipilvistä, muutama pakkasaste, lunta vain ripaus. Jengi nukkuu....
- Terveisiä.kalmolasta
Ap, vastasitkin kysymykseesi heti toisessa lauseessasi.
- eppu2
Pääsin ylös vasta puoli 11, jaa että miksi.
No siksi, kun heräsin puoli4, kun naapurit tappeli. Kolina ja huuto kuului läpi talon.
Käskettiin painua v.....n ja uhattiin tappaa. Sitä kesti pari tuntia. Ihme kun ei kukaan soittanut poliisia.
Jossain vaiheessa sen jälkeen, kun hiljeni, nukahdin uusestaan.
Pitäisi tästä lähteä asioille, näyttää aurinko paistavan.- Siilimuorikki3
Fy fan. Mikset soittanu poliisia? Minä olisin soittanu. Onko siellä naapurissa lapsia? Tai vaikka koiria?
- hallooo
Siilimuorikki3 kirjoitti:
Fy fan. Mikset soittanu poliisia? Minä olisin soittanu. Onko siellä naapurissa lapsia? Tai vaikka koiria?
Se poliisin soittaminenkin voi olla vähän kaksipiippuinen juttu. Voi käydä niin, että saa vielä tappelijoiden vihat päällensä jos arvaavat kuka soitti.
No, toivottavasti ei useasti toistu. - eppu2
Siilimuorikki3 kirjoitti:
Nuoripari, ei muita. Joskus ottavat miestä väkevämpää ja sitten unohtuu vissiin, että mitähän se kello on.
- eppu2
hallooo kirjoitti:
Se poliisin soittaminenkin voi olla vähän kaksipiippuinen juttu. Voi käydä niin, että saa vielä tappelijoiden vihat päällensä jos arvaavat kuka soitti.
No, toivottavasti ei useasti toistu.En minä soita, jos ei ala sellaista kuulua, että henkee vietäis, tuo oli sellasta toiselle huutamista, jota tehostetaan huonekalujen hakkaamisella, on ne ennenkin mekastanut.
Mulla ei sillai mitään, kun ei tarvitse aamulla mihinkään lähtee, voi nukkua milloin vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 302785
- 951606
- 1211404
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371214- 751160
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo251034- 53962
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270951MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil216909Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall110856