Hesekiel 17:21-23
21. Ja kaikki hänen pakolaisensa kaikista hänen sotajoukoistaan kaatuvat miekkaan, ja jäljellejääneet hajotetaan kaikkiin tuuliin. Ja te tulette tietämään, että minä, Herra, olen puhunut.
22. Näin sanoo Herra, Herra: Mutta minä otan yhden latvuksen siitä korkeasta setripuusta ja istutan sen; hennon latvalehvän minä siitä taitan ja istutan korkealle ja jyrkälle vuorelle.
23. Israelin vuoren korkeuteen minä sen istutan: ja se kantaa lehviä ja tekee hedelmää, ja siitä tulee mahtava setri. Ja sen alla asuvat kaikki linnut, kaikki, mitä siivekästä on; ne asuvat sen oksain varjossa.
Mitä itselleni tulee mieleen tästä randomilla "peukulla" otetusta paikasta?
Jae 21: Mikään sotajoukko ei ole Jumalan tuomion edessä kykenevä voittamaan.
Jae 22: Jumala voi tehdä ihmeitä. Vaikka ne näyttävätkin luonnollisilta tapahtumilta. Esim. on sanottu: ilman tykistöä/rautaa suomi ei olisi "voittanut" talvisodan torjuntavoittoja. Sitten sanotaan/päätellään rukous ei auttanut. Jne. Virhe. Rukous auttoi. Maailma koostuu pienistä asioista ja Jumala voi pienistä asoista tehdä suuria asioita.
Jae 23: No suuri puu tuostakin tuli. Todistaa edellisestä. Tavallaan me olemme Israelin vuoren korkeudessa, koska laki ja profeetat on annettu israelille. Jeesus tuli juutalaisena juutalaisten keskuuteen. Kuoli sovituksen pakanoiden siunaukseksi. Olemme osallisia jalosta viinipuusta, me pakanakristityt.
Lopuksi muistutan teitä Jeesuksen sovitustyöstä joka voi puhdistaa meidät kaikesta väärästä. Ilman sitä ei olisi siunausta pakanoille, eli meille.
"Heidän nimensä olivat: vanhemman Ohola ja hänen sisarensa Oholiba. Sitten he tulivat minun omikseni ja synnyttivät poikia ja tyttäriä. - Heidän nimensä: Samaria on Ohola ja Jerusalem Oholiba. " Hesekiel 23:4
Sanaa päivälle myös teille...
obh
1
86
Vastaukset
- nohuhhuhsentää
Kyllä tääl uskovaisten palstalla on vielä enemmän sekojuttuja ku mitä tuolla gay palstalla xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk275055Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133048Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141259Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.481139Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231074PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht138924Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43889- 113836
- 37804
- 142733