Hesekiel 17:21-23
21. Ja kaikki hänen pakolaisensa kaikista hänen sotajoukoistaan kaatuvat miekkaan, ja jäljellejääneet hajotetaan kaikkiin tuuliin. Ja te tulette tietämään, että minä, Herra, olen puhunut.
22. Näin sanoo Herra, Herra: Mutta minä otan yhden latvuksen siitä korkeasta setripuusta ja istutan sen; hennon latvalehvän minä siitä taitan ja istutan korkealle ja jyrkälle vuorelle.
23. Israelin vuoren korkeuteen minä sen istutan: ja se kantaa lehviä ja tekee hedelmää, ja siitä tulee mahtava setri. Ja sen alla asuvat kaikki linnut, kaikki, mitä siivekästä on; ne asuvat sen oksain varjossa.
Mitä itselleni tulee mieleen tästä randomilla "peukulla" otetusta paikasta?
Jae 21: Mikään sotajoukko ei ole Jumalan tuomion edessä kykenevä voittamaan.
Jae 22: Jumala voi tehdä ihmeitä. Vaikka ne näyttävätkin luonnollisilta tapahtumilta. Esim. on sanottu: ilman tykistöä/rautaa suomi ei olisi "voittanut" talvisodan torjuntavoittoja. Sitten sanotaan/päätellään rukous ei auttanut. Jne. Virhe. Rukous auttoi. Maailma koostuu pienistä asioista ja Jumala voi pienistä asoista tehdä suuria asioita.
Jae 23: No suuri puu tuostakin tuli. Todistaa edellisestä. Tavallaan me olemme Israelin vuoren korkeudessa, koska laki ja profeetat on annettu israelille. Jeesus tuli juutalaisena juutalaisten keskuuteen. Kuoli sovituksen pakanoiden siunaukseksi. Olemme osallisia jalosta viinipuusta, me pakanakristityt.
Lopuksi muistutan teitä Jeesuksen sovitustyöstä joka voi puhdistaa meidät kaikesta väärästä. Ilman sitä ei olisi siunausta pakanoille, eli meille.
"Heidän nimensä olivat: vanhemman Ohola ja hänen sisarensa Oholiba. Sitten he tulivat minun omikseni ja synnyttivät poikia ja tyttäriä. - Heidän nimensä: Samaria on Ohola ja Jerusalem Oholiba. " Hesekiel 23:4
Sanaa päivälle myös teille...
obh
1
96
Vastaukset
- nohuhhuhsentää
Kyllä tääl uskovaisten palstalla on vielä enemmän sekojuttuja ku mitä tuolla gay palstalla xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1792018- 1721721
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691598Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241403Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1001378- 1001037
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1541028Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731027Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228856Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,56810