Osaatteko neuvoa, mistä firmasta Hämeenlinnassa saisi hyvää ja laadukasta siivousta? Kokemuksia?
Siivouspalvelua?
7
113
Vastaukset
- Siivoustarve_myös
Hyvä kysymys. Itsekin olen tässä pohtinut, että voisin palkata jonkun hyvän, luotettavan ja siedettävänhintaisen siivousfirman/siivoajan jatkossa siivoamaan taloani vakiosopimuksella.
- MrPropell
Tulen jos pimeänä maksat. Siivoan tosi hyvin, kunhan et ole mikään sika, joka jättää kaikki tahrat pinttymään. Eli jos paskasi irtoaa pinnoilta ilman dynyä.
- Yrittäjä16
Minulta löytyy alan yritys. Siivoukset ovat osa palvelutarjontaani ja teen työt tilauksesta ympäri vuoden.
- markkuameriikasta
tommonen virma kun linnan kehitys se pystyy siivoomaan maksamattomat laskutkin käden käänteessä eikä ole henkilöstö pulaa. käytän sitä kun suomessa apuva tarviin
- talulutvinossalattiana
Älkää ainakaan ottako Kotirinkiä, ei tule kuin lasku ja sekin automaattisesti veloitetaan tililtä.
- JoulutyhjennysTopsuilta
Toivontie Kaikki Pois Siivous ja Takumäen Moppi&Harja ovat ainakin kovin työllistettyjä. 24/7 palvelu kylläkin antaa asiakkaalle valinnanvapautta.
Mä teen Aikapankin kautta keikkaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2314148Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811426Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1141394- 481169
- 771075
- 59943
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911