Tarvitsisin apua. Pitäisi keksiä mun 16 vuotiaalle veljelle joululahja. En keksi oikein mitään. :( Luulen, että hänkin käyttää lahjaani jonkin verran rahaa, joten itsekin haluaisin ostaa jotain hiukan kalliimpaa kuin joku rahakoneen muovisormus.. Mutta ei mitään liian kallista, ehkä jotain 20€ max? Hän pitää esimerkiksi musiikin kuuntelusta ja muusta sellaisista teinipoikien jutuista :D Kiitos jos autat. :)
Mitä veljelle joululahjaksi??
Joulutulloo
1
231
Vastaukset
- 4uvinkki
Teetä vaikka hänelle sopiva huppari, pipo, T-paita tai alushousut, tai vaikka termosmuki johon kirjoitat oman tekstin tai liität hänelle sopivan kuvan. Täällä se onnistuu ja ihan laadukkaita tuotteita ovat, eivätkä maksa paljon.
https://shop.spreadshirt.fi/387633
Hinta riippuu painatuksista. Helppotoiminen verkkokauppa ja luotettava myös. Kaupassa on myös mahdollista käyttää laajempaa tuotevalikoimaa, kun valitset LUO ja saat ison valikoiman tuotteita ja painatusvaihtoehtoja käyttöön. Persoonallinen lahja!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819