Palstan taso on laskenut todella alas

Sealq

Palstalla ei näy enää etec miestä , ei yhdellä suksella hiihtäjää, puhumattakaan kaverista jolla bensat lisääntyy tankissa tai wärtsilä meridieselmiestä. Toivottavasti palstasta ei tule kipparilehden/tekniikan maailman keskustelupalstaa, äärimmäisen tylsää ...

24

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bower

      e-tec hemmo on joutunut suljetulle pakkopaitaan.

    • Psykiatriaa

      Siis ihan aikuisten oikeasti kuka kaipaa noita tahtihörhöys ym ihan älyvapaita höpötyksiä,suurinosa niistä lähtenyt häiriintyneen mt potilaan postaamina ja muutaman muun sekopään avustamina,ihan täyttä trolli paskaa,vain mt potilaan mielestä viihdettä ja mukavaa järkevien mielestä häirikkö paskaa eli vain ehörhö kaipaa omaa paskaansa.Viimeksi tänään kävin vesillä 4t perämotorilla,eipä näkynyt muita eli käyttötunteja tulee aika reilusti vuoteen ja ehkä vähän tietoa ja kokemusta joten ei jaksa tuo täysipaskan jauhaminen paljoa kiinnostaa,paskan postaaminen ja tosiasiat on kaksi ihaneri maailmaa,jos yritettäis pitää noista tosiasioista kiinni ja jätettäis tuo trollipaska vastaamatta ja kommentoimasta niin taso säilyis.

    • Jos sinä sukeltaisit snorkkeli perseessä Ahvenanmaalle muiden telfacatteilijoiden joukkoon taso jopa nousisi.

      • Psykiatriaa

        Voi voi,eipä ainakaan tuosta vuodatuksesta taso nouse.Jospa mönkisit sinne hautaan takas ja laittaisit kerrankin sen arkunkannen kunnolla kiinni et pysyisit siellä lopullisesti ja ainahan voit pyytää ystäväsi jurpan apuun latomaan riittävän isoja kiviä kannen päälle et lopullinen sinetti olis varma.Asiaan e hörhö wärtsilän/sultser mies ja todennäkäisesti se 2t hörhö jolla bensa lisääntyi tankissa kun ajeli kotiranta näkyen 4h niinon vissiin ihan sama pellehermanni joka tunnetaan paremmin e hörhönä,otappa Gertrusetä hänet sinne kylmään kuoppaasi mukaan ja pysykää siellä lopullisesti kiitos ja etukäteen.


      • Kaltaisesi 1t-debiilit eivät voi ymmärtää kuinka hyödyllistä teidän surkastuneille aivoillenne on Jurpån ja Gertrudsedän elvyttävä läsnäolo tällä palstalla.

        Ilman meitä teidät olisi jo moneen kertaan haudattu buster-arkuissa snorkkelit perseessä.


    • MaailmanMenettämät

      Ihmisten taso maailmanlaajuisesti on laskenut, idiootit terrorisoi muita ja kuvittelevat olevansa fiksuja. Mistään ei saa rangaistusta ja kaikelle löytyy "ymmärtäjä ja asiantuntija".

      • Naulan kantaan. Sitä kutsutaan vihervassariloisimiseksi.


    • NOniinKAIKKI

      Nelitahtis TURUUTTAJAT.

      Luekaapa taas ne alkuvuodesta ilmestyneet kippari-ja Venelehtien jutut E-TEC G2 moottoreista !

      • OlemmeLaittaneetMerkille

        Että jotkut eivät edes mainitse jutuissaan sanaa-PERÄMOOTTORI- vaan lörpöttelevät aivan,- mitä pieru mieleen tuo !

        Jostain syystä täällä tuntuu olevan nelitahtisMAFIA helevetin kiukkusella ja naurettavan penikkatautisella tyylillä,- joten voisitteko mennä tuon psykiatrian johdolla koko konkkaronkka jonossa lähimpään ensiapuun peränpitäjänä sinä gertrud-pyytämään välitöntä hoitoon pääsyä !


      • KaksitahtihörhötAsialla
        OlemmeLaittaneetMerkille kirjoitti:

        Että jotkut eivät edes mainitse jutuissaan sanaa-PERÄMOOTTORI- vaan lörpöttelevät aivan,- mitä pieru mieleen tuo !

        Jostain syystä täällä tuntuu olevan nelitahtisMAFIA helevetin kiukkusella ja naurettavan penikkatautisella tyylillä,- joten voisitteko mennä tuon psykiatrian johdolla koko konkkaronkka jonossa lähimpään ensiapuun peränpitäjänä sinä gertrud-pyytämään välitöntä hoitoon pääsyä !

        Tässä avautumisessa oli kieltämättä sana PERÄMOOTTORI, jopa isoilla kirjaimilla, mutta mitään muuta palstan aiheeseen liittyvää siinä ei ollutkaan!


      • OlemmeLaittaneetMerkille kirjoitti:

        Että jotkut eivät edes mainitse jutuissaan sanaa-PERÄMOOTTORI- vaan lörpöttelevät aivan,- mitä pieru mieleen tuo !

        Jostain syystä täällä tuntuu olevan nelitahtisMAFIA helevetin kiukkusella ja naurettavan penikkatautisella tyylillä,- joten voisitteko mennä tuon psykiatrian johdolla koko konkkaronkka jonossa lähimpään ensiapuun peränpitäjänä sinä gertrud-pyytämään välitöntä hoitoon pääsyä !

        Noh noh pikku pupuliini. Pyydäpä lääkärisedältä lisää lääkettä.


      • MielisairaidenKisat
        Gertrudsetä kirjoitti:

        Noh noh pikku pupuliini. Pyydäpä lääkärisedältä lisää lääkettä.

        Siinä kaksi täyshullua kisailee keskenään. Oletteko samalla sekopääosastollakin?


      • MielisairaidenKisat kirjoitti:

        Siinä kaksi täyshullua kisailee keskenään. Oletteko samalla sekopääosastollakin?

        Hulluimmat hullut pitävät muita hulluina. Mietipä gerbiili mitä se mahtaisi tarkoittaa.


      • KerrohanAIKASI
        KaksitahtihörhötAsialla kirjoitti:

        Tässä avautumisessa oli kieltämättä sana PERÄMOOTTORI, jopa isoilla kirjaimilla, mutta mitään muuta palstan aiheeseen liittyvää siinä ei ollutkaan!

        Kuluksi joutessasi, että mikä moottori se Evinrude E-tec on, jos ei perämoottori !-sillä sen tulo markkinoille jostai kumman syystä sai nelitahti myyjät täysin ripulille-ainakin tällä sivustolla- puhtaammilla pakokaasuilla, ja tehokkuudellaan.

        ja nyt se Evinruden G2 moottoriteknologia pisti nelitahtivetkuttajat 5 vuoden huoltovapaudellaan lopullisesti romuliikkeiden hinnoitteluun.

        Älkää olko murheellisia nelitahtisten myyjät- otamme osaa ja ymmärrämme teitä, kun joudutte ilmaiseksi säätämään venttiileitä, ja vaihtamaan hihnoja, ja öljyjä, että saisitte nelareita kaupaksi. Sitä kuulemma saa, mitä tilaa.


      • Mietinmiettimistäni
        Gertrudsetä kirjoitti:

        Hulluimmat hullut pitävät muita hulluina. Mietipä gerbiili mitä se mahtaisi tarkoittaa.

        Miettimisestä, ja aivan oikein mietin. Bombardier ilmoitti joskus 10-15 vuotta sitten,- että kaksitahtitekniikka pystyy lyömään nelitahtiset puhtaudessa ja tehokkuudessa.
        Muistan miettineeni, että niin tulee olemaan,kun käsitän sen yksinkertaisen tosiasian, että nelitahtiset joutuvat polttamaan työtahtinsa aikana kaksinkertaisen määrän bensiiniä,- E-tecciin verrattuna, se väistämättä aiheuttaa enemmän päästöjä, kuin E-tecin puolta laihempi seos,mukaanlukien suunnaton määrä kaikenmaaliman nelitahtisten vetkuttavia jousia ja venttiileitä nokka-akseleineen.

        Ja nyt kun mietteeni muistan, niin en väärin OO miettiny.
        Muista miettineeni myös, että nelitahtisten moottoreiden männät saavat jatkuvan öljykylvyn, -toisinkuin E-tecin männät, joidenka osalta kieltämättä nelitahtitekniikka turskuttaa mäntiään turvallisemmin, mutta LUULETTEKO, etteikö erittäin kilpailukykyinen ja siihen taistelunhalukas Bombardier ole osannut sitä bropleemaa ratkaista, jolloin männät kestävät laulattaa aivan rajattomasti ?

        Joten loppukaneettina sanoisin, että en joudu katumaan miettimisiäni perämoottoreiden kehityksen suhteen siltä osin,- muilla elämän osa-alueilla kylläkin aika paljon, muttakun en lääkkeitä tarvitse ees lääkäreiden mielestä, niin jospa nekin alkavat sujua ihan suht hyvin kohilleen.

        Oikein hyvää JOULUN ODOTUSTA, ja kaikkea hyvää kaikille perämoottoreiden kanssa pelaaville SUOMEN SOTUREILLE-POIS SULKIEN ASEISTA KIELTÄYTYJÄT- joita kauhistuttaa elämän tosiasiat !


      • KaksitahtiHörhötAsialla
        Mietinmiettimistäni kirjoitti:

        Miettimisestä, ja aivan oikein mietin. Bombardier ilmoitti joskus 10-15 vuotta sitten,- että kaksitahtitekniikka pystyy lyömään nelitahtiset puhtaudessa ja tehokkuudessa.
        Muistan miettineeni, että niin tulee olemaan,kun käsitän sen yksinkertaisen tosiasian, että nelitahtiset joutuvat polttamaan työtahtinsa aikana kaksinkertaisen määrän bensiiniä,- E-tecciin verrattuna, se väistämättä aiheuttaa enemmän päästöjä, kuin E-tecin puolta laihempi seos,mukaanlukien suunnaton määrä kaikenmaaliman nelitahtisten vetkuttavia jousia ja venttiileitä nokka-akseleineen.

        Ja nyt kun mietteeni muistan, niin en väärin OO miettiny.
        Muista miettineeni myös, että nelitahtisten moottoreiden männät saavat jatkuvan öljykylvyn, -toisinkuin E-tecin männät, joidenka osalta kieltämättä nelitahtitekniikka turskuttaa mäntiään turvallisemmin, mutta LUULETTEKO, etteikö erittäin kilpailukykyinen ja siihen taistelunhalukas Bombardier ole osannut sitä bropleemaa ratkaista, jolloin männät kestävät laulattaa aivan rajattomasti ?

        Joten loppukaneettina sanoisin, että en joudu katumaan miettimisiäni perämoottoreiden kehityksen suhteen siltä osin,- muilla elämän osa-alueilla kylläkin aika paljon, muttakun en lääkkeitä tarvitse ees lääkäreiden mielestä, niin jospa nekin alkavat sujua ihan suht hyvin kohilleen.

        Oikein hyvää JOULUN ODOTUSTA, ja kaikkea hyvää kaikille perämoottoreiden kanssa pelaaville SUOMEN SOTUREILLE-POIS SULKIEN ASEISTA KIELTÄYTYJÄT- joita kauhistuttaa elämän tosiasiat !

        Toivottavasti sinä Havukka-Ahon ajattelija et toimi missään teknisessä ammatissa, et nimittäin ymmärrä tekniikasta yhtään mitään! Itse asiassa et taida toimia missään ammatissa, vaan naputtelet sekavia tekstejäsi jonkin suljetun hoitolaitoksen kirjaston päätteellä. Toivottavasti yrmeä hoitaja hakee sinut kohta pois ja laittaa pakkopaitaan...


      • VAIenYMMÄRRÄ
        KaksitahtiHörhötAsialla kirjoitti:

        Toivottavasti sinä Havukka-Ahon ajattelija et toimi missään teknisessä ammatissa, et nimittäin ymmärrä tekniikasta yhtään mitään! Itse asiassa et taida toimia missään ammatissa, vaan naputtelet sekavia tekstejäsi jonkin suljetun hoitolaitoksen kirjaston päätteellä. Toivottavasti yrmeä hoitaja hakee sinut kohta pois ja laittaa pakkopaitaan...

        Justiinsa kerroin, mitä oon ymmärtäny, että Evari polttaa puolta vähemmän joka iskulla, kuin nelitahtinen joka toisella, jota sinä et oo vieläkään käsittäny, mitä se itseasiassa tarkoittaa pakokaasujen päästöjen suhteen.

        Joten piähän "psykiatriaa" rupelihatustasi kiinni, ja mieti nelarilla ajellessasi, kuinka hiivatissa RAJUT EVARIT pääsee 20 % vähemmällä bensan kulutuksella, ja 5 vuoden huoltovapaudella.
        Muista viedä nelarisi huoltoon vähänväliä, kun tunnit täyttyy yllättävän nopeasti,oot varmaan huomannutkin.

        ja siitä teknisestä ammatista puheenollen,- olen toiminut moottoriteknologian parissa jo nelisenkymmentä vuotta, ja nähnyt satoja nelitahtisia,kuin ne kuluttavat öljyä.

        Mutta eihän sellainen kokemus vielä mitään kerro- senhän tajuaa nelitahtisten tekniikan rakentajatkin, että hyivittu mitä paskaa, jatkuvasti ollajostain säätämässä,joita kohtia ovat muovikopilla koettaneet piilotella, että käyttäjät eivät vikojen syytä löytäisi.

        VIE sitten tyhjäkäynnillä sisäänajettu jotenkuten varovasti käytetty nelitahtisesi 20 tunninpäästä satojen eurojen huoltoon pariksi viikoksi. HYI HELEVETTI!

        Tälläisia minä oon miettiny-mietippä ITE,jos EET pystyt MOISEEN - kun E-tecillä saa painaa kaasun pohjaan heti paketista otettuna, ja veneeseen pultattuna ?

        Jotenkin teistä nelitahtisten kuluttajista henkii ja hönkii hyvin syvä ja lopullisen teknisen jälkeenjääneisyyden aiheuttama ANTAUMISEN SYNDROOMA,- jota esiintyy myös selälleen joutuneiden elukoiden seassa,- kuten on havaittavissa myös pohjois-korean kommunististen johtajien valheeseen uskomisen patologiseen pakkomielteisyyteen.

        -SE ON kyllä jotenkin yhtä-äkkiä eteentulleena oireena hämmästyttävä piirre perämoottorien käyttäjienkin keskuudessa, joka kielii siitä, että SHOKISSA olevat ihmiset eivät pysty MILLÄÄN käsittämään, ja varsinkaan myöntämään ja hyväksymään tapahtunutta tosiasiaa.

        Minä en oo shokissa, kun olen tajunnu jo hyvissäajoin Evarin tulevan laittamaan nelitahtisten tekniikan jätesäkkiin, jumalattomien osiensa paljouden kanssa, kun kysymys on vain itseasiassa potkurin pyörittämisestä, eikä yhtään sen kummemmasta -TÄH?


      • KaksitahtihörhöAsialla
        VAIenYMMÄRRÄ kirjoitti:

        Justiinsa kerroin, mitä oon ymmärtäny, että Evari polttaa puolta vähemmän joka iskulla, kuin nelitahtinen joka toisella, jota sinä et oo vieläkään käsittäny, mitä se itseasiassa tarkoittaa pakokaasujen päästöjen suhteen.

        Joten piähän "psykiatriaa" rupelihatustasi kiinni, ja mieti nelarilla ajellessasi, kuinka hiivatissa RAJUT EVARIT pääsee 20 % vähemmällä bensan kulutuksella, ja 5 vuoden huoltovapaudella.
        Muista viedä nelarisi huoltoon vähänväliä, kun tunnit täyttyy yllättävän nopeasti,oot varmaan huomannutkin.

        ja siitä teknisestä ammatista puheenollen,- olen toiminut moottoriteknologian parissa jo nelisenkymmentä vuotta, ja nähnyt satoja nelitahtisia,kuin ne kuluttavat öljyä.

        Mutta eihän sellainen kokemus vielä mitään kerro- senhän tajuaa nelitahtisten tekniikan rakentajatkin, että hyivittu mitä paskaa, jatkuvasti ollajostain säätämässä,joita kohtia ovat muovikopilla koettaneet piilotella, että käyttäjät eivät vikojen syytä löytäisi.

        VIE sitten tyhjäkäynnillä sisäänajettu jotenkuten varovasti käytetty nelitahtisesi 20 tunninpäästä satojen eurojen huoltoon pariksi viikoksi. HYI HELEVETTI!

        Tälläisia minä oon miettiny-mietippä ITE,jos EET pystyt MOISEEN - kun E-tecillä saa painaa kaasun pohjaan heti paketista otettuna, ja veneeseen pultattuna ?

        Jotenkin teistä nelitahtisten kuluttajista henkii ja hönkii hyvin syvä ja lopullisen teknisen jälkeenjääneisyyden aiheuttama ANTAUMISEN SYNDROOMA,- jota esiintyy myös selälleen joutuneiden elukoiden seassa,- kuten on havaittavissa myös pohjois-korean kommunististen johtajien valheeseen uskomisen patologiseen pakkomielteisyyteen.

        -SE ON kyllä jotenkin yhtä-äkkiä eteentulleena oireena hämmästyttävä piirre perämoottorien käyttäjienkin keskuudessa, joka kielii siitä, että SHOKISSA olevat ihmiset eivät pysty MILLÄÄN käsittämään, ja varsinkaan myöntämään ja hyväksymään tapahtunutta tosiasiaa.

        Minä en oo shokissa, kun olen tajunnu jo hyvissäajoin Evarin tulevan laittamaan nelitahtisten tekniikan jätesäkkiin, jumalattomien osiensa paljouden kanssa, kun kysymys on vain itseasiassa potkurin pyörittämisestä, eikä yhtään sen kummemmasta -TÄH?

        Vai päästi se hoitaja sinut taas välillä pois lepositeistä...


      • Psykiatriaa
        VAIenYMMÄRRÄ kirjoitti:

        Justiinsa kerroin, mitä oon ymmärtäny, että Evari polttaa puolta vähemmän joka iskulla, kuin nelitahtinen joka toisella, jota sinä et oo vieläkään käsittäny, mitä se itseasiassa tarkoittaa pakokaasujen päästöjen suhteen.

        Joten piähän "psykiatriaa" rupelihatustasi kiinni, ja mieti nelarilla ajellessasi, kuinka hiivatissa RAJUT EVARIT pääsee 20 % vähemmällä bensan kulutuksella, ja 5 vuoden huoltovapaudella.
        Muista viedä nelarisi huoltoon vähänväliä, kun tunnit täyttyy yllättävän nopeasti,oot varmaan huomannutkin.

        ja siitä teknisestä ammatista puheenollen,- olen toiminut moottoriteknologian parissa jo nelisenkymmentä vuotta, ja nähnyt satoja nelitahtisia,kuin ne kuluttavat öljyä.

        Mutta eihän sellainen kokemus vielä mitään kerro- senhän tajuaa nelitahtisten tekniikan rakentajatkin, että hyivittu mitä paskaa, jatkuvasti ollajostain säätämässä,joita kohtia ovat muovikopilla koettaneet piilotella, että käyttäjät eivät vikojen syytä löytäisi.

        VIE sitten tyhjäkäynnillä sisäänajettu jotenkuten varovasti käytetty nelitahtisesi 20 tunninpäästä satojen eurojen huoltoon pariksi viikoksi. HYI HELEVETTI!

        Tälläisia minä oon miettiny-mietippä ITE,jos EET pystyt MOISEEN - kun E-tecillä saa painaa kaasun pohjaan heti paketista otettuna, ja veneeseen pultattuna ?

        Jotenkin teistä nelitahtisten kuluttajista henkii ja hönkii hyvin syvä ja lopullisen teknisen jälkeenjääneisyyden aiheuttama ANTAUMISEN SYNDROOMA,- jota esiintyy myös selälleen joutuneiden elukoiden seassa,- kuten on havaittavissa myös pohjois-korean kommunististen johtajien valheeseen uskomisen patologiseen pakkomielteisyyteen.

        -SE ON kyllä jotenkin yhtä-äkkiä eteentulleena oireena hämmästyttävä piirre perämoottorien käyttäjienkin keskuudessa, joka kielii siitä, että SHOKISSA olevat ihmiset eivät pysty MILLÄÄN käsittämään, ja varsinkaan myöntämään ja hyväksymään tapahtunutta tosiasiaa.

        Minä en oo shokissa, kun olen tajunnu jo hyvissäajoin Evarin tulevan laittamaan nelitahtisten tekniikan jätesäkkiin, jumalattomien osiensa paljouden kanssa, kun kysymys on vain itseasiassa potkurin pyörittämisestä, eikä yhtään sen kummemmasta -TÄH?

        Sieltä se 4t vastustaja trolli paskan postaaja luikertelee taas palstalle häiriköimään,katu uskottavuus edelleen aivan surkea ja vänkääminen häiriköinti ym sekoilu jatkuu jatkuu vaan,uskokaa ja täysi trolli joka vaan haluaa vängätä ja häiriköidä,jättäkää kaikki vähänkään tahtihörhöyteen ja etec teksteihin viittaavat kommentoimatta ei tämä paska muuten lopu.


      • TehhäämpäINVENTAARIO
        Psykiatriaa kirjoitti:

        Sieltä se 4t vastustaja trolli paskan postaaja luikertelee taas palstalle häiriköimään,katu uskottavuus edelleen aivan surkea ja vänkääminen häiriköinti ym sekoilu jatkuu jatkuu vaan,uskokaa ja täysi trolli joka vaan haluaa vängätä ja häiriköidä,jättäkää kaikki vähänkään tahtihörhöyteen ja etec teksteihin viittaavat kommentoimatta ei tämä paska muuten lopu.

        Harvinaisen pöhköä porukkaa ! Ei muuta tarviinu, kuin kertoa E-tec g2 moottorin ilmestyneen huippulukemilla markkinoille, niin nelarin myyjät aloitti IHAN KAKOFONISEN kiljunnan, kuin simpassilauma, kun pantteri ilmestyi näkyviin !

        Ja sitten vielä SYYTÄTTE viestintuojaa !
        Ootte ihan totaalisesti ja kirjaimellisesti aivan totteroita "!

        Olisitte ees kertoneet, missä nelarit on parempia, mutta yksikään teistä ei pystyny nimeämään ainuttakaan nelarin paremmuutta korottavaa seikkaa- vain saatanallinen ja sivistymätön penikkatautinen ja täysin huumorintajuton ja uskomaton MÖLY !

        KERTOKAA, miksi sellainen meno kuuluu tälle perämoottori sivulle ???

        Toiset määräilee lääkkeitä, kuin konsanaan valelääkärit, ja jotkut ojentelee hirttoköysiään, nimeten itsensä vielä psykiatriaaksi.

        Repikää siitä- ja koettakaa olla tukehtumatta, sillä oli todella hienoa nähdä UPEAT e-tecit vesillä, ja kokea niiden hurja voima, reippaasti pienemmällä bensan kulutuksella,nelareihin verrattuna :))
        Jospa tehhäänkin niinpäin, että söisitte itse ne lääkkeenne, ja jos nekään ei auta, niin jospa tuo psykiatriaa teille avun tarjoo :))


    • hulluudenvärinää

      Kenellä viiraa mistäkin. Onneksi on ulkomaisia palstoja.

      • HYVÄÄhuomentaVIIRATUT

        VAI tuli jo pakokauhun oireita nelarien MYYJILLE, kun ette pysty ees perämoottoreiden tekniikoista keskustelemaan, ettekä mitenkään perustelemaan nelareiden (-TOSIASIOISSA pysyen-) tekniikan paremmuudesta E-tecciin verrattuna, niin pitää jo ulkomaille paeta-hakemaan psykiatrista tukea ja niitä lääkkeitä !

        Ota samalla ulkomaan reissulla selvää, kuinka nelitahtisesta jamahasta on rätkähtäny kampiakselit poikki. On se varmaan ollu kiva kokemus,-eikä taatusti ole ainut tapaus !

        Vanahat höyrykoneetkin ovat olleet suunnattomasti luotettavampia,-kuin nykyajan nelitahtiset !!!


      • KaksitahtihörhöAsialla
        HYVÄÄhuomentaVIIRATUT kirjoitti:

        VAI tuli jo pakokauhun oireita nelarien MYYJILLE, kun ette pysty ees perämoottoreiden tekniikoista keskustelemaan, ettekä mitenkään perustelemaan nelareiden (-TOSIASIOISSA pysyen-) tekniikan paremmuudesta E-tecciin verrattuna, niin pitää jo ulkomaille paeta-hakemaan psykiatrista tukea ja niitä lääkkeitä !

        Ota samalla ulkomaan reissulla selvää, kuinka nelitahtisesta jamahasta on rätkähtäny kampiakselit poikki. On se varmaan ollu kiva kokemus,-eikä taatusti ole ainut tapaus !

        Vanahat höyrykoneetkin ovat olleet suunnattomasti luotettavampia,-kuin nykyajan nelitahtiset !!!

        Pääsit sitten taas pakenemaan lataamon kirjaston tietokoneelle. Kohta hoitajat taas hakevat sinut, pumppaavat täyteen pillereitä ja laittavat lepositeisiin...


    • vm41

      Todellakaan ei 2T Etec ole täydellinen, siitä puuttuu kaikki viat, kuten Pohjalaisistakin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      133
      4108
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

      Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      323
      2096
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1841
    4. Kiitos nainen

      Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1810
    5. Minkä merkkisellä

      Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1750
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

      Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      441
      1709
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

      Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      459
      1560
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

      Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1312
    9. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

      Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1286
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

      Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      458
      1275
    Aihe