Tällä palstalla tarkoitan. Meidän mietteet ja kertomukset vuosien ajalta tutkitaan ja tutkimuksen pohjalta on koko palsta kuin pulmunen konsanaan. "Kuin vesilintu lahdella käy ylle veeden pii'innan" tekisi mieli laulaa, mutta kun ei voi,eikä saa. Laulutaitonikin on kyllä jo rajoittunut
Kyllä palsta nyt rauhoittuukin ku ns. maxmoderoijat huolehtivat putsplankista.
Kyllä nyt kelpaa
3
74
Vastaukset
- salarakas.sa
Saadaan sitten lukea tutkimuksen tulosta jossa meidät karsinoidaan dementikoiksi tai miksi hyvänsä kunnia maininta voi jäädä saamatta.
Onhan tässä työsarkaa jos se jotain kiinnostaa, aihepiirejäkin kosolti, ikäryhmmät on vain pieni osa no odotan mitä kuuluu vai tarvitaanko torvensoittajaa että kuuluu!
Paljon on myös asiapohjaisia aiheita, sain täältä erääseen tekniikka ongelmaan tosi pian apua ja vielä jälkeenkin päin juteltiin miten helppoa on kun saa hyviä neuvoja.
Ootamme mitä kaikkea saavatkaan kokoon.- Julkihetero
Oota vain. Kohta on SUPO ovellasi sisään rynnimässä jos olet yhdenkin poikkipuolisen mielipiteen ValtaHerroista esittänyt. Jokohan sitten heräisit?
Miksi olla aina vain negatiivisia ja pelokkaitakin.
Ellei mitään olisi tapahtunut, olisin ottanut yhteyttä oikeusministeröön ja ihmtellyt Allersin toimia.
Lähes valtaisa palsta suurin tuloin mainoksista. Toiminta ollut ihan hälläväliä, niin kuin kaikki tietävät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794634
- 503852
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512591Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442051- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161735Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271607Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131521- 161394
Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121339