Kunnioitukseni tuota ihmistä kohtaan putosi katosta lattiaan ja alemmakai.
Hän haukkuu sujuvasti suomeksi.
Siinä koko olio.
Nanna Susi möläytti pahat sanat
10
498
Vastaukset
- pitäisikö-tuntea
kuka on Nanna Susi?
- VoiSinuaTietämätöntä
En minäkään koskaan kuullut. Katso kaikki teokset. Heh-heh...
http://www.nannasusi.fi/katalogi/index.php?main_page=page_3&language=fi
- Uhvihvihv
Nanna on suominaiseksi harvinaisen seksikäs.
- Hän-on-tyhmä
No ei ole, tyhmä ei ole seksikäs.
Hän sanoi yllättäen Guggenheimin hylkäämisen vuoksi Suomen kansan olevan pihi ja kateellinen. Se oli raaka ja ilkeä lause.
Tuollaisen teoksia en katsele. - Laulutanssitaide
Sama täällä. Olen kulttuurista nauttiva ja taiteen ystävä. Guggenheim ei edusta minulle kumpaakaan, eikä Nanna Susikaan enää; ylimielinen ja olevinaan oleva, hyi toivottavasti häpeää !
- nuormieli
Laulutanssitaide kirjoitti:
Sama täällä. Olen kulttuurista nauttiva ja taiteen ystävä. Guggenheim ei edusta minulle kumpaakaan, eikä Nanna Susikaan enää; ylimielinen ja olevinaan oleva, hyi toivottavasti häpeää !
Juuri kuin minun ajatukseni, ja tuo kyseinen maalaus ( ihmisenä olemisen taide) en puhuisi/miellä taiteeksi todellisen taiteen rinnalle.
- Suuri-puhallus
Donner sanoi että Guggenheim-säätiö ajatteli vedättää suomalaisia rahastamalla
vanhoilla romuilla muovituoleilla joita ei mussään muualla esille pantaisi.
Jörkka sanoi että tekeillä oli "suuri puhallus", rahaa Suomesta joka vuosi Guggenheim-säätiölle 20 miljoonaa....
Oli se onni, että järkeviä oli sentään paljon enemmän eli 53 hwnkilöä.
Tyhmiä vain 32.
. . . - Elääapurahoilla
Hän-on-tyhmä kirjoitti:
No ei ole, tyhmä ei ole seksikäs.
Hän sanoi yllättäen Guggenheimin hylkäämisen vuoksi Suomen kansan olevan pihi ja kateellinen. Se oli raaka ja ilkeä lause.
Tuollaisen teoksia en katsele.Kaipa Nanna Susi on itsekin suomalainen eli puhuuko hän myös itsestään vai nostaako itsensä Suomen kansan yläpuolelle.
Suomessa sanotaan "Ylpeys käy lankeemuksen edellä". Saattaa Nannan kohdalla konkretisoitua aika nopeasti. Meidän ikäluokamme on aika voimakas vaikuttajaryhmä taide- ja kulttuurimaisemissa ja jos noin halveerataan, niin eiköhän se jossain näy.
- Anonyymi
On muuten todella seksikäs. En yhtään ihmettele, vaikka aiheuttaisi murrosikäiselle pojallekin "jäykkyyttä", koska minullekin käy niin.
Olen muutaman vuoden Nannaa nuorempi. - Anonyymi
Eiks vois olla vaan taidemaalari tai sitten filosofi ja suuri ajattelija ? Eikä niinku kaikkee??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802035
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1611758Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461706- 1231483
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561258Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia541165Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581010- 70939
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P27912- 15899