Pura Beach Resort Koh Lanta Kokemuksia?

jhghj

Varattiin matka 14.2. ko hotelliin. Kokemuksia hotellista ja koko Koh Lantasta paikkana? Aiemmin ollaan käyty Ao Nangissa ja Khao Lakissa Thaimaassa. Kaivataan rauhallista menoa, hyvää ruokaa jne.

7

275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulpumar

      Me olemme menossa Pura Beac maaliskuussa :) kerroppa kokemuksia kunhan olette käyneet.

    • Myös menossa 14.2. samaan hotelliin. Vinkkejä kaivataan kanssa.

    • ParempiaRantojaOn

      Sataman kupeessa Saladanissa, veneet rällää. Isot vuorovesivaihtelut, vesi häipyy kauas.

    • Wilmuskaxxxx

      Olimme tuossa hotellissa tammikuussa. Ihan perus siisti hotelli, isot huoneet, normi aamupala, henkilökunta hieman nyrpeetä. Lyhyt matka keskustaan ja ruokapaikkoihin ym vaikka tuo keskusta ei häävin iso kyllä ole. Hotellin rannassa pystyi uimaan nousuveden aikana hyvin vaikka silloin oli kyllä aika kovat virtaukset, laskuveden aikana pystyi kävelemään läheiselle saarelle, vuorosi vaihtelu oli tosi suuri. Lähin kunnon ranta noin 1,5 km päässä. Aamuisin tosiaan pitkähäntäveneet starttadivat joukolla klo 6 ja siihen meteliin kyllä heräsi joka aamu, no tulipa noustua ajoissa. Ei muutakun Oikein mukavaa lomaa, olemme menossa Lantalle taas tammikuussa nyt hotellimme on keskellä saarta.

    • leeliah

      Ihan perushotelli, hyvä sijainti Saladanissa. Ranta hotellin kohdalla huonohko, mutta maisema kuitenkin kaunis. Itse pidin eniten seuraavasta rannasta etelään päin, eli Khlong Daosta. Respan henkilökunta nyrpeää, siivoojat ja apupojat ystävällisiä. Aamupala hyvä, riippuen tietysti siitä, mitä haluaa. Itse pidän munakkaista ja tuoreista hedelmistä, kahvikin oli ihan siedettävää. Olin ko. hotellissa viikon v. 2015 ja seuraavalle matkalle on valinnut saman hotellin. Hotellin sijainti ja hinta ovat kohdillaan. Koh Lanta on rauhallinen ja leppoisa paikka, liikenne on rauhallista ja liikkuminen sen vuoksi helppoa. Old Lanta oli todella halpa paikka ainankin v. 2015 eli jos meinaat ostaa hellemekkoa tms turistivaatetta, kannattaa ostaa Old Lantasta.
      Saladanin laituriravintolat ovat viihtyisiä ja hinta/laatusuhteeltaan hyviä.

      Eteläosassa saarta oleva luonnonsuojelualue olisi ihana vaeltelukohde, mikäli siellä ei olisi hävyttömiä ja välillä pelottaviakin apinoita. Ne avaavat soljet ja solmut, joten laukkujen kanssa täytyy olla varovainen.

    • Lulumpa

      Ihan perushotelli, hyvä sijainti Saladanissa. Ranta hotellin kohdalla huonohko, mutta maisema kuitenkin kaunis. Itse pidin eniten seuraavasta rannasta etelään päin, eli Khlong Daosta. Respan henkilökunta nyrpeää, siivoojat ja apupojat ystävällisiä. Aamupala hyvä, riippuen tietysti siitä, mitä haluaa. Itse pidän munakkaista ja tuoreista hedelmistä, kahvikin oli ihan siedettävää. Olin ko. hotellissa viikon v. 2015 ja seuraavalle matkalle on valinnut saman hotellin. Hotellin sijainti ja hinta ovat kohdillaan. Koh Lanta on rauhallinen ja leppoisa paikka, liikenne on rauhallista ja liikkuminen sen vuoksi helppoa. Old Lanta oli todella halpa paikka ainakin v. 2015 eli jos meinaat ostaa hellemekkoa tms turistivaatetta, kannattaa ostaa Old Lantasta.
      Saladanin laituriravintolat ovat viihtyisiä ja hinta/laatusuhteeltaan hyviä.

      Eteläosassa saarta oleva luonnonsuojelualue olisi ihana vaeltelukohde, mikäli siellä ei olisi hävyttömiä ja välillä pelottaviakin apinoita. Ne avaavat soljet ja solmut, joten laukkujen kanssa täytyy olla varovainen.

    • Lulumpa

      Erikoista, kommentti ei mennyt läpi ennen kuin vaihdoin nimimerkin ja nyt näyttää menneen molemmilla nimimerkeillä :)
      Sitä piti vielä sanomani, että Lanta Puran allasbaarissa työskenteli Monika, joka on - ei ehkä niin kovin viehkeä - mutta ystävällinen lady boy. Hänelle tuli useat tipit jaettua. Hotellin alueella vieraili myös kaiketi päivittäin iso rauhallinen varaani, joka tallusteli allastasanteen alta lähipusikkoon. Hurjan näköinen heppu, mutta kuulemma täysin vaaraton, mikäli ei härnätä :)
      Hotellin hierojat olivat myös tosi ystävällisiä, respan henkilökunta voisi ottaa heistä edes hitusen mallia. Respassa ei kyllä olisi arvannutkaan olevansa Hymyjen maassa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe