tuo tuskaa,vaikka vihaatkin minua..:( naiselta miehelle ....
sori vaan ,mut unohtaminen
7
121
Vastaukset
- vaikkaloppuelämän
miksi pitää unohtaa?ei ole pakko unohtaa ketään jos ei halua.voi pitää muistoissa
- haloojakukkuu
No en kai mä nyt oikeesti vihaa, jumankekka!
- tiijätkukaN
ap no voih kiitos:) jopa helepotti jonkin verran :)vaikka tuskin olet hän.:(jolle meni alkuperäisesti.ajattelen häntä silti joka helevetin päivä.
En vihaa
Kivaa lauantaita. :)- tiijätkukaN
ap no kuitenkiin tuli sellainen käsitys,viimeisestä kirjoituksesta ,jos nähtiin sinua ahisti..mä taas olin olin aivan sekaisin sinusta/ hänestä..kuitenkin olet minun ajatuksissani öin ja päivin ,..sain sinulta tukea ja turvaa ,ja sulle pystyi puhumaan vaikka olitkin vieras ihminen, siitä olenkin saanut kuulla ,että vieraalle ihmiselle menee puhumaan.
- beeeehäppiiii
Ethän juutu sanoihin. Sanoihin, joita ei lausuttu ääneen.
https://youtu.be/6AdR36SxfSE- Vilkutanlaivasta
Sanoilla on voimaa. Kirjoitetuilla ja sanotuilla. Rehellinen pitäisi olla. Itselleen ja muille. Helpompaa kaikille. Lapsellisuus voi olla aika julmaa. Toisen asettaminen näytille pellenä. Ei kiva.
Mutta vanha juttu jo...kuka vanhoja muistelee....
Kuulas,kirkas päivä tänään. Raikas ilma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873237
- 622947
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322465- 802283
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361693- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450