Nukkekoti hakusessa

Haussa olisi siis nukkekoti.
Eli sain lahjaksi joskus n. 20 vuotta sitten kaksikerroksisen nukketalon jota minulla ei enää ole ja nyt haluaisinkin vastaavanlaisen hankittua takaisin. Olen koittanut etsiä netistä mutta ei ole tullut vastaan :(
Talossa tuli mukana kalusteet ja vaaleahiuksinen punamekkoinen nainen. Talon yläkerrassa oli kolme huonetta ja alhaalla pieni eteinen, keittiö ja olohuone jossa oli takka. Yläkerran sänky sekä alakerran sohvat olivat ''kiinni'' talossa. Ja talon keskellä oli vaaleanpunaiset kierreportaat.
Jos joku sattuu tietämään edes talon merkkiä tai jotain niin olisin kovin kiitollinen :)
Ilmianna
Jaa

6 Vastausta

Pahvilaatikosta saa leikkaamalla ihan toimivan nukkekodin jos tykkää askartelusta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
kiitti vinkistä!.XD
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Löytyisi tosin olisi kunnostusta vailla
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Tiedätkö talosta mitään esim. merkkiä tai minkä maalainen se on? :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Lundby
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Ei taida olla se mitä etsin tai sitten googlen kuvahausta ei vain löydy sitä oikeaa.:D
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Nukkekoti hakusessa

Haussa olisi siis nukkekoti.
Eli sain lahjaksi joskus n. 20 vuotta sitten kaksikerroksisen nukketalon jota minulla ei enää ole ja nyt haluaisinkin vastaavanlaisen hankittua takaisin. Olen koittanut etsiä netistä mutta ei ole tullut vastaan :(
Talossa tuli mukana kalusteet ja vaaleahiuksinen punamekkoinen nainen. Talon yläkerrassa oli kolme huonetta ja alhaalla pieni eteinen, keittiö ja olohuone jossa oli takka. Yläkerran sänky sekä alakerran sohvat olivat ''kiinni'' talossa. Ja talon keskellä oli vaaleanpunaiset kierreportaat.
Jos joku sattuu tietämään edes talon merkkiä tai jotain niin olisin kovin kiitollinen :)

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta