Alanvaihtaja kyselee

Alan-Vaihtaja

Olen ajatellut ryhtyä siivoojaksi, kun omalta alalta ei töitä enää ole mahdollista saada. Mikä on tämän hetkinen tilanne IIS vs SOL taistelussa täällä Kuopion alueella. Kumpa firmaa suosittelette? Vieläkö tuo SOL on yhtä paska työnantaja kuin ennenkin? Mites IIS? Kokemuksia? Olen komea ja fiksu mies, joten onko siitä hyötyä naisvaltaisella alalla ;-)?

3

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • böööööbööök

      Jos siivousalalle aiot, niin et sinä fiksu ole.
      Taitaa se komeuskin löytyä vain peiliinkatsojan omista silmistä.

    • jaeteenpäin

      Kannattanee harjoitella, vaikka ulkolukua ennen työnantajan pakeille menoa. ISS ei IIS. Pieni muistikikka: ISS-ihan suotta soitat.
      Asiaan: SOL tuntuu omaavan huonoimman maineen pelikentällä. Siinä firmassa ei normaali ihminen pärjää, täytyy olla kilpaurheiljan vikaa, ruskeasta kielestäkään ei ole haittaa. Firmassa on johtaja jokaiselle johtajalle ja jollekin useampikin, kyttäysmentaliteetti tekee ihmisestä... paskan. Sitä johto SOL:lilla hyvin pitkälti on.
      Jos sinulla ei ole alalta kokemusta, työllistymisesi siivousfirmaan on enemmän, kuin kevyesti haastellista.
      Kysyt onko ulkonäöstäsi hyötyä naisvaltaisella alalla. Sanoisin, että miespuolisena huorana voi olla, mutta ei siivoojana. Vai fiksu mies... Jaa ei ainakaan kaino.

    • Ykssiivooja

      kyllä SOL on nykyään ihan hyvä työpaikka, vaikka sitä jotkut mollaa.Näin ainakin täällä Kuopiossa. palkka on huono mutta työttömyyttä ei ainakaan tarvi kärsiä sillä töitä löytyy kaikille.Koulutus ei oo tällä alalla aina pakollista vaan monet työnantajat kouluttavat itse. Miehet on haluttuja työntekijöitö ;-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe