4-PERHEELLE HOITOAPUA

Yhdessävaan

Onneksi olkoo Sinulle yksinhuoltaja-äiti ,jolla on ne nelosvauvat viiden muun lapsen lisäksi.Te , jotka olette fasebookissa,laittakaa ihmeessä viestiä tai muuta vastaavaa ,että äiti saisi kodinhoito-ja lastenhoitoapua.
Kyllä olisi mukava ,jos joku autoliike lahjoittaisi toimivan tila-auton näin joulun kunniaks.Harmi,kun en itse osaa käyttää fasebookia.
Tämän päivän iltalehdesta luin uutisesta.

21

1082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tätä_mieltä_minä_olen

Miten nämä lapset on saaneet alkunsa? Kyllä kai siinä on joku mies täytynyt olla kuvioissa silloin. Missä se nyt on, kun äiti on jäänyt yksinhuoltajaksi?

Kai mieskin jotain vastuuta kantaa lapsistaan? Ennen lasten tekoa tulisi sen verran tutustua mieheen etukäteen, ettei kenen tahansa hunsvotin kanssa ala pielustelemaan ja muksuja pykäämään.

Taidan olla vanhanaikainen, kun en tätä nykytrendiä ymmärrä.

• eikshävetä

nyt LOPPU K-KAUPASSA käynti meen sokkarille ei ne muutkaan suurperheen yksinhuoltajat oo saannu kinkkuja

• Järkyttävääkakkaa

Sama!

• notyh

Jos kyseessä olisikin oikeasti yh-äiti, saattaisin minäkin jotenkin auttaa

• CLtähti

Voi teitä pikkusieluisia!

Miettikääs jos joku mietiskelis teitien elämää täällä, ja arvostelis ohessa..

Niinpä niin, anomuumina on kiva kirjoitella ja vaihtaa typeriä ajatuksia.

• miteolikaan

Kun täällä niin hyvin tiedetään äidin ajatuksia ja tekoja, niin käyköhän täällä joku vaitiolovelvollinen sossuntantta, neuvolan tyyppi tai erään kotipalvelu yrityksen työntekijät jauhamassa sitä itteensä?
      varmaan näissä kunnan hoitajissakin taitaa olla vikoja. Eivät suostu itse tiettyihin paikkoihin menemään kun ei hermo tai voimat riitä. Ammattitaito, missä?

• Innostunutvauvoista

Ihanaa, onko jollakulla neloset! Haluaisin niin nähdä 4vauvaa yhdellä kertaa. Onkohan ne identtiset? Kaikille ei omia tissejä riitä. Onnea koko perheelle!

• oumikao

Miten tällä pariskunnalla menee?

• Retu14

Kävin nelosia moikkaamas ja jos pitäs nimetkin viel jotenkin muistaa ni voin sanoa et ne unohtu het jo kolme minuutin jälkeen..tunnen nelosten äidin todella pitkältä ajalta ja en voi kuin hattua nostaa...ja tääl ei todellakaa tarvii kenenkää asennevammasen tyypin tulla kyseistä äitiä mollaamaan.....ja voin sanoa et itsestäni ei tuohon olisi....

• Ihmettelijää

Voin sanoa ettei meistä monesta muustakaan.

• ettämitähäh

Eihän täällä kukaan ketään mollaa. Ja kiva että menee hyvin nelosilla. Toivottavasti myös muillakin lapsilla. Aikaa pitää riittää jokaiselle lapselle.

• Töihin

En haluaisi ilkeä? Muta mihin kulutan verojani? Tämmöisiinköjotka ei koskaan ehkä mene töihin?

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51