Onneksi olkoo Sinulle yksinhuoltaja-äiti ,jolla on ne nelosvauvat viiden muun lapsen lisäksi.Te , jotka olette fasebookissa,laittakaa ihmeessä viestiä tai muuta vastaavaa ,että äiti saisi kodinhoito-ja lastenhoitoapua.
Kyllä olisi mukava ,jos joku autoliike lahjoittaisi toimivan tila-auton näin joulun kunniaks.Harmi,kun en itse osaa käyttää fasebookia.
Tämän päivän iltalehdesta luin uutisesta.
4-PERHEELLE HOITOAPUA
21
1062
Vastaukset
- tätä_mieltä_minä_olen
Miten nämä lapset on saaneet alkunsa? Kyllä kai siinä on joku mies täytynyt olla kuvioissa silloin. Missä se nyt on, kun äiti on jäänyt yksinhuoltajaksi?
Kai mieskin jotain vastuuta kantaa lapsistaan? Ennen lasten tekoa tulisi sen verran tutustua mieheen etukäteen, ettei kenen tahansa hunsvotin kanssa ala pielustelemaan ja muksuja pykäämään.
Taidan olla vanhanaikainen, kun en tätä nykytrendiä ymmärrä. - eikshävetä
nyt LOPPU K-KAUPASSA käynti meen sokkarille ei ne muutkaan suurperheen yksinhuoltajat oo saannu kinkkuja
- Järkyttävääkakkaa
Sama!
- notyh
Jos kyseessä olisikin oikeasti yh-äiti, saattaisin minäkin jotenkin auttaa
- CLtähti
Voi teitä pikkusieluisia!
Miettikääs jos joku mietiskelis teitien elämää täällä, ja arvostelis ohessa..
Niinpä niin, anomuumina on kiva kirjoitella ja vaihtaa typeriä ajatuksia. - miteolikaan
Kun täällä niin hyvin tiedetään äidin ajatuksia ja tekoja, niin käyköhän täällä joku vaitiolovelvollinen sossuntantta, neuvolan tyyppi tai erään kotipalvelu yrityksen työntekijät jauhamassa sitä itteensä?
varmaan näissä kunnan hoitajissakin taitaa olla vikoja. Eivät suostu itse tiettyihin paikkoihin menemään kun ei hermo tai voimat riitä. Ammattitaito, missä? - Innostunutvauvoista
Ihanaa, onko jollakulla neloset! Haluaisin niin nähdä 4vauvaa yhdellä kertaa. Onkohan ne identtiset? Kaikille ei omia tissejä riitä. Onnea koko perheelle!
- oumikao
Miten tällä pariskunnalla menee?
- Retu14
Kävin nelosia moikkaamas ja jos pitäs nimetkin viel jotenkin muistaa ni voin sanoa et ne unohtu het jo kolme minuutin jälkeen..tunnen nelosten äidin todella pitkältä ajalta ja en voi kuin hattua nostaa...ja tääl ei todellakaa tarvii kenenkää asennevammasen tyypin tulla kyseistä äitiä mollaamaan.....ja voin sanoa et itsestäni ei tuohon olisi....
- Ihmettelijää
Voin sanoa ettei meistä monesta muustakaan.
- ettämitähäh
Eihän täällä kukaan ketään mollaa. Ja kiva että menee hyvin nelosilla. Toivottavasti myös muillakin lapsilla. Aikaa pitää riittää jokaiselle lapselle.
- Töihin
En haluaisi ilkeä? Muta mihin kulutan verojani? Tämmöisiinköjotka ei koskaan ehkä mene töihin?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082