Katsokaapa linkin juttu. Kaikki ihmiset eivät ole maailman parhaan ystävän arvoisia. Ihmisten tunteettomuus oksettaa mua tässä jutussa:(
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000004892737.html
tonttua satuttaa tämä:(
20
101
Vastaukset
- siinä.se.on
Kohta Kokkolassa...
http://www.kp24.fi/uutiset/425537/Mielenterveyspotilaiden-hoito-halutaan-lahelle-kotia-Ylivieskan-seudulla Voi ei! 😢 Videota en voinut katsoa... Mutta luin jutun.. Tuollainen touhu satuttaa minun eläinrakasta sydäntä kovasti..😢😢
Toi sessuli löytää saletisti itelleen paremman kodin tuon jutun myötä kuitenkin :-) Hiukkasen meikää ihmetytti että osastossa 'viihde'..?
Aiemmin päivällä luin vaan tuon otsikon..enempää en pystyny :( Mun sydän meinas haljeta jo siitä :( Nyt sit luin ja toivon koko sydämmestäni että tuo sessuli saa rakastavan kodin. Noi ed. omistajat saa painua sinne missä pippuri kasvaa :/
KittieChi-81 kirjoitti:
No varmasti sai uuden ja paremman kodin.😊
Nii..tää juttuhan tuli julkiseks ja sekin auttaa asiaa, mutta tulee väkisinkin mietittyä niitä eläimiä, joitten huono kohtelu jää pimentoon. :( En niin vain voi ymmärtää, että jotku ihmiset voi kohdella viattomia eläimiä huonosti..
tinttu-liina kirjoitti:
Nii..tää juttuhan tuli julkiseks ja sekin auttaa asiaa, mutta tulee väkisinkin mietittyä niitä eläimiä, joitten huono kohtelu jää pimentoon. :( En niin vain voi ymmärtää, että jotku ihmiset voi kohdella viattomia eläimiä huonosti..
Kyllä niitä eläimiä on varmasti paljon..😞
No ei sit tarvi mennä merta edemmäs ku lähempääki löytyy. Tää kyl koettelee oikeustajuu...
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201612032200028289_uu.shtmlMiksihän tuossa ei kerrottu mitään miten tuolle kanille kävi..:( Kaikkinensa täytyy sanoa, että tämmöset jutut on niin riipaisevia. :( Oli kyllä ihana tuo mies, kun ei antanut periksi, vaan meni pelastamaan tuon ihanan sessuliparan.
Hittolainen kuinka kallista oven korjausta :-O Meitsiltäki meni lukko ja saranat silloin kerran hiukkasen säätäessä mutta ei korjaus kylläkään ollut edes murto-osaa tuosta..
butch-cassidy kirjoitti:
Hittolainen kuinka kallista oven korjausta :-O Meitsiltäki meni lukko ja saranat silloin kerran hiukkasen säätäessä mutta ei korjaus kylläkään ollut edes murto-osaa tuosta..
No mun silmissä pointti ei ole siinä paljonko ovi maksaa vaan siinä että kuka tässä on syyllinen ja kuka syytön...
HerraToljanter kirjoitti:
No mun silmissä pointti ei ole siinä paljonko ovi maksaa vaan siinä että kuka tässä on syyllinen ja kuka syytön...
No jos pankkitili näyttää about saturaista eikä käräjöintiin liikene sen vuoksi varoja ei ihmisellä ole välttämättä varaa kysellä oikeuden tai moraalin perään..
butch-cassidy kirjoitti:
No jos pankkitili näyttää about saturaista eikä käräjöintiin liikene sen vuoksi varoja ei ihmisellä ole välttämättä varaa kysellä oikeuden tai moraalin perään..
Mä kyselin oikeuden ja moraalin perään tuon parvekkeen ressukoiran suhteen, sanoinkin että pääpointti on siellä.
sitte ku on noita katti parkoja jotka ei pahemmin uutis kynnystä ylitä. jäbällekki aina toisinaan soitellaan ku ulkorakennuksen alta löytyy kissan pesiä jossa on semmosia sairaita ja puoliks nääntyneitä elukoita et tulla lopettamaan. ei jumaliste niitä pitäis kenenkään ihtelleen ottaa jos niistä ei jaksa huolehtia.. :(
Hulluinta tässä jutussa on se että sankari sai maksettavakseen ison laskun vaikka olisi mielestäni ansainnut jonkun sortin kunniamerkin toiminnastaan. Suomen laki vaatisi kyllä paljonkin fiksausta, joskus tuntuu että rosvot ovat lakipykälissä tehty suojeltaviksi ressukoiksi:(
HerraToljanter kirjoitti:
Hulluinta tässä jutussa on se että sankari sai maksettavakseen ison laskun vaikka olisi mielestäni ansainnut jonkun sortin kunniamerkin toiminnastaan. Suomen laki vaatisi kyllä paljonkin fiksausta, joskus tuntuu että rosvot ovat lakipykälissä tehty suojeltaviksi ressukoiksi:(
no se menee kyllä justiinsa noin. semmonen tapaus muistuupi äkkiseltään mieleen jonkun vuoden takaa ku raskaana ollu nainen joutu väkivallan kohteeks. hätiin mennyttä miestä uhkas sitte syytteet ku oli käyttäny voimakeinoja tään raiskarin taltuttamiseen. ihte rikollinen oli sitte se jota oikeusjärjestelmä rupes paapomaan. et semmosta..
KittieChi-81 kirjoitti:
Voi kisu misuja...😖
jäbänki ulkorakennusten nurkissa on joku arka katti ruvennu kortteeraamaan. nytki aamulla näky vaan semmonen hännän vilahdus ku siellä mentiin..
temmirauta kirjoitti:
jäbänki ulkorakennusten nurkissa on joku arka katti ruvennu kortteeraamaan. nytki aamulla näky vaan semmonen hännän vilahdus ku siellä mentiin..
Voih.. Koeta ystävystyä sen kanssa ja sitten hankit sille kodin?
- Eläimellearvokaselämä
Ymmärrän hyvin että ihmiset haluavat pitää lemmikkejä, kissoista ja koirista saa paljon lohtua ja iloa, varsinkin jos elämässä on vaikeaa. Mutta aina ennen lemmikin hankkimista pitäisi malttaa istua alas ja miettiä hetki niitä vastuita, mitä eläimen ottaminen tarkoittaa. Eläimestä pitää pystyä huolehtimaan ja ruoka, puhtaus, terveys, kaikki ne maksavat oikeita euroja. Olen nähnyt ihan käytännössä, miten vähävarainen ihminen tinkii omasta ruuastaan ja lääkkeistään turvatakseen lemmikin tarpeet ja vastaavasti hyvätuloinen perhe voi ottaa hyvinkin kevytmielisesti kissanpennun lasten iloksi kesämökille, ja syksyn tullen kissa hylätään luonnon armoille. Kumpikaan ei ole oikein, joskus vaan on suurinta eläinrakkautta olla ottamatta lemmikkieläintä, jos siitä ei pysty tai halua huolehtia.
Itse nostan hattua niille eläinsuojelutyötä tekeville eläinlääkäreille, eläintenhoitajille ja vapaaehtoisille, jotka vuodesta toiseen jaksavat huolehtia hylätyistä eläimistä. Esimerkiksi Eläinhoitola Kotipesä Kokkolassa ja Hiesun löytöeläintila Kalajoella tekevät todella arvokasta eläinsuojelutyötä. Siitä heille kaunis kiitos! Kiitosten lisäksi myös konkreettinen lahjoitusapu, eläinten ruoka, kissanhiekka, hoitotarvikkeet ja rahalahjoitukset auttavat heitä jatkamaan tärkeää työtään. Tälläisia paikkoja todella tarvitaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619354Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492910Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja382695- 572571
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971975- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501371Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101234- 281221