Heippa!
Kyselenpä teiltä arvoisat ja viisaat lukijat, tietoa seuraavanlaiseen ongelmaan.. Siis olen valmistunut terveydenhoitaja/sairaanhoitajaksi jouluna 2003 ja valmistumisen jälkeen ehdin olla nelisen kuukautta töissä kunnes jäin äitiyslomalle. Nyt kun vanheimpainloma alkaa pikku hiljaa olla loppusuoralla niin ajatus työpaikasta päiväkodissa tuntuu vaan enemmän ja enemmän omalta paikalta, siis ihan työskentely lastenhoitaja. Olen jo aikojen alusta asti halunnut tehdä töitä lasten kanssa, mutta sosiaalialan amk opinnot lukion jälkeen jäivat kun en päässyt sinne sisään, muutamasta pisteestä jäi kiinni. No välivuoden jälkeen menin opiskelemaan terveydenhoitajaksi. Nyt kuitenkin toivoisin pääseväni töihin siis päiväkotiin, onko mitään mahdollisuutta? Onko kellään mitään omakohtaista kokemusta tai muuta tietoa? Kelpaako terveydenhoitajan ammatti vai olenko "yliopiskellut" siihen työhön. Tämän äitylin unelmatyö olisi kyllä...
Kiitos kovasti kaikista kommenteista!
Terveydenhoitaja päiväkotiin
5
778
Vastaukset
- LTO
Tutkintosi puolesta voit toimia lastenhoitajana päiväkodissa. Itseasiassa olisin todella kiitollinen, jos meidän päiväkodissamme työskentelisi hoitoalan ammattilainen. Olisit todellakin ylikoulutettu tehtävääsi, mutta takaan työn olevan palkitsevaa. Lapset ovat koko sen työn suola!
- lto:na?
Terveysalan ihminen olisi siis pätevä työskentelemään lto:na..? Outoa..
- mulla
Itse olen samaa pohtinut. Terveydenhoitajaystäväni ovat tehneet sekä LTO:n ja lastenhoitajan sijaisuuksia päiväkodissa. Vakipaikkaa ei ehkä kuitenkaan saa! Kiinnostaisi kyllä enemmän työ lastentarhassa kuin vanhainkodissa. Terveydenhoitajan hommia kun ei kuitenkaan saa, enkä ehkä haluaisikaan vaikka saisi. :)
- ltona?
En tarkalleen tiedä terveydenhoitajien opintojen sisältöjä, mutta sairaanhoitajaksi opiskelevia ystäviä on, kai niissä jotain samaa on? En kyllä ymmärrä miten voi työskennellä lto:na.. Ja joku vielä ihmettelee sitä miten sosionomi voi työskennellä lto:na, mutta kyllähän sosiaalialan opinnot ovat ihan erisisältöiset kuin terveysalan..
- Anonyymi
Työterveyshuolto kahvi pöytä, maatila käynti.
Terveydenhuollon henkilöt puhuu omat lapset tappelee paljon eikä niillä meinaa saada mitään tolkkua.
Asia on niin että terveydenhuollon henkilöstö valehtelee reitit matkat.
Aina riita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1402806Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2692473Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261466Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.351452- 1211182
- 1081143
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041043Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee131012Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La59906Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.297877