missä ammateissa ja yhteiskuntaluokissa työskentelee eniten Asperger-henkilöitä? Eroavatko "duunariassit" ja yliopistoassit" mielestänne persoonallisuuksiltaan toisistaan?
Onko tietoa,
5
155
Vastaukset
- Aspergerinfo_YP
Hauska kysymys sinänsä; mielestäni eivät.:) Kumpaakin "ryhmittymää" yhdistää älykkyys, kyky itsenäiseen työskentelyyn sekä huumorintajuisuus.:)
- Aspergerinfo_
Sitten vielä lisäisin tuohon yllämainitsemaani; minun isäni on lakimies, joka on diagnosoimaton Asperger ja suvussamme esiintyy (1 tapaus) skitsofreniaa (diagnosoituna). Yksi serkkuni on puolustusvoimissa töissä (ei ole Asperger-diagnosoitu), isoäitini oli diagnosoimaton selvästi Asperger (yksinäinen, ei ystäviä, oli omissa oloissaan kotonaan ikänsä, ei työelämässä, kiltti, ei kyennyt olemaan sosiaalisissa suhteissa oikeastaan kenenkään kanssa, opettaja ammatiltaan, hyvin älykäs ihminen).
'
Tästä lakimiesaiheesta, minkä nyt tässä otin esille, tietääkö kukaan, mikä taho auttaa aikuisia Aspergerhenkilöitä, jos tarvitsee lakiasiainapua kiireellisesti, Autismi- ja ASPERGER -liiton lakimies sanoi auttavansa vain vammaisia. Oikeusaputoimiston palvelut ovat liian kalliita, tulotaso jos on juuri siinä rajoilla eläkeläisenä. - Linnansiivooja
Presidentteinnä
- Breda
Olen kuullut - ja uskon siihen - että matematiikan professoreissa on harvinaisen paljon aspergereja.
- rrerfssfd
IT-ala oli ainakin ennen ihanteellinen ala Autismin kirjolaiselle, mutta nykyään sekin on muuttunut haastavammaksi, eikä välttämättä enää olekaan omaa rauhaa tarvitsevien "nörttien" unelma-ala; paljon palavereja, tiukat aikataulut, jatkuvat muutokset, keskeytyksiä, hälinää jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1726303- 1471744
- 1131528
- 511280
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢32889Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98864Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5819Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231775- 41769