Onko tietoa,

fdgdf

missä ammateissa ja yhteiskuntaluokissa työskentelee eniten Asperger-henkilöitä? Eroavatko "duunariassit" ja yliopistoassit" mielestänne persoonallisuuksiltaan toisistaan?

5

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aspergerinfo_YP

Hauska kysymys sinänsä; mielestäni eivät.:) Kumpaakin "ryhmittymää" yhdistää älykkyys, kyky itsenäiseen työskentelyyn sekä huumorintajuisuus.:)

• Aspergerinfo_

Sitten vielä lisäisin tuohon yllämainitsemaani; minun isäni on lakimies, joka on diagnosoimaton Asperger ja suvussamme esiintyy (1 tapaus) skitsofreniaa (diagnosoituna). Yksi serkkuni on puolustusvoimissa töissä (ei ole Asperger-diagnosoitu), isoäitini oli diagnosoimaton selvästi Asperger (yksinäinen, ei ystäviä, oli omissa oloissaan kotonaan ikänsä, ei työelämässä, kiltti, ei kyennyt olemaan sosiaalisissa suhteissa oikeastaan kenenkään kanssa, opettaja ammatiltaan, hyvin älykäs ihminen).
      '
      Tästä lakimiesaiheesta, minkä nyt tässä otin esille, tietääkö kukaan, mikä taho auttaa aikuisia Aspergerhenkilöitä, jos tarvitsee lakiasiainapua kiireellisesti, Autismi- ja ASPERGER -liiton lakimies sanoi auttavansa vain vammaisia. Oikeusaputoimiston palvelut ovat liian kalliita, tulotaso jos on juuri siinä rajoilla eläkeläisenä.

• Linnansiivooja

Presidentteinnä

• Breda

Olen kuullut - ja uskon siihen - että matematiikan professoreissa on harvinaisen paljon aspergereja.

• rrerfssfd

IT-ala oli ainakin ennen ihanteellinen ala Autismin kirjolaiselle, mutta nykyään sekin on muuttunut haastavammaksi, eikä välttämättä enää olekaan omaa rauhaa tarvitsevien "nörttien" unelma-ala; paljon palavereja, tiukat aikataulut, jatkuvat muutokset, keskeytyksiä, hälinää jne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6303
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1744
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1528
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      32
      889
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      864
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      819
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      775
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      769
    Aihe