Kaljuuntuminen.fi sivusto esittelee eri tuotteita ilman valmistajien lupaa, käyttää netistä otettuja tuotekuvia ilman tavaramerkkien haltijoiden lupaa. Sivusto rikkoo siis mm. Tavaramerkkilakia ja kuvamateriaalien tekijänoikeuslakia. Sivusto yrittää saada rahaa laittamalla kumppanuuslinkkejä jotta kävijät klikkaisivat niitä eri verkkokauppoihin ja ostaisivat. Linkeissä on koodi josta verkkokauppa maksaa asiakkaan lähettämeelle sivustolle. Välttäkää kyseistä sivustoa ja suhtautukaa siellä esitettyihin väotteisiin ja laittomiin aineistokopioihin kriittisesti. Minä en klikkailisi niitä linkkejä rikollisesti kopioivalta sivustolta. Jos esittelee myyntitarkpituksessa ilman lupaa tavaramerkin tai kopioidun kuvan, rikkoo lakia. Katsokaa tavaramerkkilaki sekä tekijänoikeuslaki.
Kaljuuntuminen.fi rikkoo lakia
Rikollistatietoa
1
123
Vastaukset
- Kopiointi
Joo firma tekee rikosilmoituksen kuvien kopioinnista. Sivusto esittää muutenkin omia mielipiteitään faktoina. Nautettavia väitteitä siellä. Oliskohan pienen nettisivuja tekevän firman edustaja itse kaljuuntumassa niin yrittää tienata kumppanuuslinkeillä. Voi voi kun suomen kielellä markkinointiin on olemassa yksinoikeuksia tavaramerkeillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294