Kun sinä tiettävästi niin osaat nauttia kolegojesi menestyksestä niin katsoppas telkkarista alkavat pressanlinnan juhlat alkaen klo 18.55.
Siellä vierailee varsinkin sinulle kovin tuttu taiteilija avecinsa kanssa. Hahaha
Hyvää itsenäisyyspäivää!
Hei "Huippulahjakas"
5
128
Vastaukset
- juuri-
----mietinkin tätä asiaa kun kuulin. :) :) :) toivottavasti 'huippis' mahtuu nahkoihinsa kun näkee 'suuresti kunnioittamansa'....;)..... kolleegan 'voitonmarssin'. kumpa viä onnistuisivat häntä haastattelemaan nii jossaipäin siä hirsipadontiellä kuuluisi isoja-ja pienii hurraita nii jotta koko oulunkylä raikuisi!
Eläköön, eläköön! eläköön!! - kyselenpähän_vaan
Onko kyse Tolvasen Samista?
- stobbus
ulkopuolinen seuraa.
kivaa kuulua seuraan. T: ummikko.
olin helsingin kaduilla itsenäisyyden aikana. Mukana poliiseja, oikeistolaisia ja reggie joulupukki. Muuten Lapin tyhjää.
Kotona ei telkkaria.
Kun päätätte tulla uusimaalle, niin saatte yöpaikkaa.
oikös tuntuu kivalta lukea Ylen Kulttuurin muraalilisääntymisiä? Oulusta Tarttoon. - Hihhih-
stobbus kirjoitti:
ulkopuolinen seuraa.
kivaa kuulua seuraan. T: ummikko.
olin helsingin kaduilla itsenäisyyden aikana. Mukana poliiseja, oikeistolaisia ja reggie joulupukki. Muuten Lapin tyhjää.
Kotona ei telkkaria.
Kun päätätte tulla uusimaalle, niin saatte yöpaikkaa.
oikös tuntuu kivalta lukea Ylen Kulttuurin muraalilisääntymisiä? Oulusta Tarttoon.----sitä on taas pössytelty Hyi! No, tärkeintä kuitenkin että otat lääkkeesi säännöllisesti edelleenkin. :D haha!
- Tätäei
..voi muuta kuin peukuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897