Perimmiltään ne tahtovat vapauteen. Tahtovat elämää. Ja lopulta katoavat kuin tuhkatuuli pierusaharaan. Ja kun aurinko nousee, se nousee liian myöhään. Kun aurinko nousee, se heidät pyyhkiii pois.
Ja minä jään taas yksin. Pisinkin yhteisö täällä romahti alle kolmessa vuodessa. Siinä perspektiiviä uudelle kuninkaallemme, olihän sitten AIDS, Yuggis tai vaikka helvetin Josbu.
"Sortuu valtakunta tomuun viimein jokaikinen
ja hallitsijain nimet vaipuu unohdukseen, tuonelaan.
Kaatuu järjestelmät, kuolee sanat suuret huulille
ja raunioilla yksinäinen tuuli hiljaa vaeltaa."
CMX - Kaikkivaltiaan peili
Nuortenpalstan vallat ja väet
17
198
Vastaukset 17
Mutta mitä järkeä tässä oli?
Tuo on itsestään selvyys...jokutyyppi19 kirjoitti:
Piti vain päästä sanomaan jotain valloista ja väistä....
No joo vuosi sitten palsta oli anime söpöilyä :)
- ValkoinenVoima
Söpöline kirjoitti:
No joo vuosi sitten palsta oli anime söpöilyä :)
Ja pistespämmiä...
- Keijo_Keripukki
Houkuttele Rape tänne perseilemään.
- älä.ole.huolissasi
minä olen yhä täällä
Perimmiltään me tahdotaan kuolla.
Käyttäjäni on yli vuoden vanha
- juggiss
Ja hyvä niin, Yuggis.
Vapaus, elämä ja ehkä jopa totuus ovat tuolla ulkona. Myöskään kuninkaat eivät ole täällä, eivätkä muuallakaan internetin bittihelvetissä.
jokutyyppi19 kirjoitti:
'Totuus on tuolla ulkona' on tavallaan virheellinen suomennos.
No mutta niin se muistaakseni oli X-Filesin (siis se teeveesarja menneisyydestä) yhteydessä suomennettu.😊
- syöpälapsi
Huoh, haluaisin vain kuolla.
Mitä on tapahtunut palstalle? Miksi en voi kommentoida rauhassa ilman tälläistä saatanan draamaa? Kohta taas joku "älykäs aikuinen" tekee valitusalotuksen minusta. Ilman mitään asiasisältöä lässyttävä idiootti tulee kohta valittamaan. Yritä edes. Sen virheen tein, että provosoiduin mukaan tähän lapselliseen vittuiluun.
Ei mitään ole tapahtunut. Vakiot ovat aina ärsyttäneet satunnaisia trolleja, tai tarjonneet hyvän kasvualustan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51991
- 98974
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i20827- 134792
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t121766Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔38678- 45656
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke22606- 19596
- 39579
- 46578
- 34552
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72548Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka137526Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44516Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok111513- 47505
- 25502
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7487