koirapuistonatsiämmät

leon56

hei vaan kaikille . kävin tänään aamulla tsekkaaamassa olisiko kavereita aamupäivä peuhaamiseen ja törmäsin ensimmäisen kerran ns. koirapuistonatsiämmään .olen kyllä kuullut näiäistä muttaa nyt tapasin ihan livenä . Ämmä oli kLLIS ETIERELLIN PINKKI ulkoilutakki päällä yksin !!!!! puistossa . kysyin kohteliaasti että voitasko mekin tulla leikkimään niin ämmä vastas et ei käy kun hänen pentu ei PIDÄ toisistA KOIRISTA . MITÄ SE ÄMMÄ TEKEE KOIRAPUISTOSSA , JOS HÄNEN KOIRANSA EI PIDÄ MUISTA KOIRISTA . kysymyksessä oli muuten ..suosittu ja ehkä Turun paras koirapuisto ylioppilaskylän kupeessa jossa yleensä on mukavia ja vastuuntuntosia koiraihmisiä joiden kanssa tulee hyvin uttuun ja on kiva höpistä . Neiti PInkki sheltti : olkaa hyvä ja pysykää pois pilaamasta kivaa yhdessä oloa ihmisten ja koirien kanssa . Markus Antonius

28

812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pinkkitakkinen

      Hei vaan sinullekkin! Olit tulossa saksanpaimenkoiran kanssa koirapuistoon pienten koirien puolelle. Isojen koirien puoli oli aivan vieressä. Olit tulossa puistoon 'kokeilemaan miten menee' omien sanojesi mukaan, johon vastasin että oma pienikokoinen koirani ei yleensä tykkää leikkiä isojen koirien kanssa (koska pelkää niitä). Ilmeisesti kommenttini ei miellyttänyt sinua kun aloit huutamaan natsia minulle. Koirani kyllä leikkii erittäin mielellään toisten koirien kanssa, siksihän siellä puistossa olimmekin.

      Koirapuistoissa on ihan syystäkin usein eri puolet isoille ja pienille koirille, ei sinun kiusaksesi vaan turvallisuuden takia. Se on minun koira joka lähtee eläinlääkäriin tai pahimmassa tapauksessa hautaan jos leikit eivät sujuisikaan. Vahingoittumiseen riittää jo koirien suuri koko ero, vaikka koira olisikin kuinka kiltti, niinkuin varmasti koirasi olikin ja suloinen koira olikin.

      Aika yllätyksenä kyllä tuli tuollainen purkautuminen. Joku herkempi ihminen olisi luultavasti soittanut poliisit paikalle tilanteessa jossa vieras mies alkaa räyhäämään syyttä suotta.

      Terveisin pinkkitankkinen nainen, ei ämmä.

      • hyväkunpiditpuolen

        Toi on ihan tosi,jos koirilla iso kokoero.Päin juokseminen,tai päälle hyppääminen, voio saada aikaiseksi pahoja vammoja,katkenneita jalkoja/kylkiluita, sisäkaluvaurioita ja pahimmillaan ne johtavat koiran lopetukseen.Vain typerys ottaa riskin.Lemmkin henki tärkeempi, kun et saa sen viisi min, leikkiä,ja loukata.


      • isotisojenpuolelle

        Joo, tulee aina kylmät väreet kun joku ehdottaa "kokeilemista" sitten suuttuvat kun kieltäydyn. Ja kyllä isoja koiria ei pienten puolelle. Oma käppänä pärjää isojenkin kanssa mutta kokeilemaan en ala, lähden pois heti kun joku ehdottaa "kokeilua". Olen joskus lupaillut näille "iso koira" pienten puolella omistajille sanonut että soitan poliisin jos eivät lähde pois ja sama jos yrittävät tulla sinne, varsinkin "kokeilemaan". Koirani päälle on käynyt moni iso "kokeilija" . Isojen ja pienten ero on helposti useamman kymmenen kiloa.


    • Hitler69

      Taitaa tämä "herrasmies" oikeasti olla vain kateellinen naiseudestasi/takistasi. Kotona sitten pukeutuu naisten pitsihepeneisiin ja korkkarit jalassa pyörii hakaristilipun kanssa.

      • utyiio

        Korkki kiinni kiitos


      • voivoivoippi

        Kirjoitusvieheitä oli ainakin sen verta aloituksessa että siitä voi jo jotain älyn tasosta päätellä ;) Harmillista vaan että taas "sakemanni ihminen" ollut töykeä ym, se lisää ennakkoluuloja kyseistä rotua ja niiden omistajia kohtaan..


    • Mustatakkinen

      Voin kyllä sanoa että pinkkitakkisen sheltti leikkii oikein miellään mun koirani kanssa, ikinä en ole nähnyt että kyseinen koira ei olisi tullut kenenkään kanssa toimeen. Ei munkaan sheltti tykkää leikkiä isokokoisten kanssa, ihan vaan siksikin että se jyrätään hyvin usein. Luulisi Markus sinunkin ymmärtävän että sääntöjä noudatetaan juurinkin sen takia että ei tapahdu haavereita. Aina voi kysyä voiko samalle puolelle tulla, mutta jos toinen vastaa että ei tule toimeen isojen kanssa, se ei sua oikeuta huutelemaan ja haukkumaan. Sä ja sun piski voi tästä lähin pysyä isojen puolella tai jättää koirapuistoilut kokonaan väliin jos se on sulle niin iso ongelma että kaikki ei tykkää isoists koirista!! Terveisin pinkkitakkisen naisen (ei ämmän) koirapuistokaveri.

      • PataKattilaaSoimaa2

        Ei oikeuta haukkumaan eikä huutamaan, mutta eipä tämä kahden henkilön välinen (joista sinä et edes ole kumpainenkaan) oikeuta sinuakaan piskittelemään toisen koiraa keskustelupalstalla. Käyttäytyisit edes itse, jos alat muita ojentamaan.


    • pysyjonossa

      Oliko sulla egonjatke,etkä päässyt sen taitoja näyttämään, voi raasua.Ehkä joku toinen kerta sitten.Joskun joutuu odottamaan vuoroaan, ihan turvallisuuden vuoksi.Kumpi on tärkeämpää, koirien turvallisuus, vai sinun tarpeesi?

    • leon56

      en tarkoittanut pahoittaa kenenkään mieltä mutta " egonjatke on 16 vko " ja sosiaalistuminen on tärkeää sekä koirille että ihmisille . eikö koirapuisto ole tarkoitettu koirille kuten puistot ihmisille . en koskaan enää tule ns. pienten puolelle koska siellä on niin pieniä ihmisiä . pidän hyvää huolta koirastani j olen vastuullinen sen käytöksestä , mutta vaadin myös oikeuttani käyttää ko.palvelua eikä se tarkoita , että yksi ( 1 )!!!!! koira saa hallita koko aluetta . pahoittelen jos luokkasin jonkun herkkää hipiää . meilläkin on kumminkin oikeutemme vaikka kaikilla ei olekkaaan shetlanninlammas rotukoiraa . sitä paitsi koirani on on saksanpaimenkoiran ja huskyn mix . ja tulee kaikkien kanssa toimeen . juuri matkalla puistoon tapasi naapurin puhdasrotuisen sheltin . mikä teitä vaivaa ??? onko siis kaikki saksanpaimenkoiran omistajat transvestiittejä homoegoilijoita . minulla on ollut 22 vuotta koiria ( staffi rottweiler " puhdas rotuinen saksanpaimenkoira " enkä ole koskaan törmännyt moiseen typeryyteen . lisäksi koirani eivät ole koskaan aiheuttaneet toisille koirille haavereita vaan pikemminkin tälläisiä typeryksiä on kyllä tullut tavattua . joten loppukoon tämä typeryys tähän . -ainakin minun osaltani . viisas väistää

      • Jepssss

        Miten yksi koira hallitsi KOKO aluetta kun siellä on erikseen pienten ja isojen puoli? Eikö voisi vain mennä omalle puolelle ja odotella kaveria sinne? Vaikka koirasi tulee kaikkien kanssa toimeen, niin se voi silti vahingossa leikin lomassa satuttaa pienempää koiraa, vaikka ei sitä todellakaan tarkoittaisi.


      • Jepssss

        Lisäksi pieni koira voi kokea isomman koiran pelottavana asiana ja leikin liian rajuna/ahdistavana, vaikka varsinaisia haavereita ei sattuisikaan. Sosiaalistamista pystyy tekemään monella eri tavalla ja joka päivä puiston PIENTEN puoli ei ole paras vaihtoehto.


      • pakaboys
        Jepssss kirjoitti:

        Miten yksi koira hallitsi KOKO aluetta kun siellä on erikseen pienten ja isojen puoli? Eikö voisi vain mennä omalle puolelle ja odotella kaveria sinne? Vaikka koirasi tulee kaikkien kanssa toimeen, niin se voi silti vahingossa leikin lomassa satuttaa pienempää koiraa, vaikka ei sitä todellakaan tarkoittaisi.

        tottakai . virhe oli tietysti minun , mutta kun pennut on pentuja.. olisi nyt voinut vaikka kohteeliaasti sanoa että pieni koira pelkää tollasta riehupetteriä. mutta jos suoraa ilmoitetaan , että ei tänne saa tulla kun ME olaan täällä ni se ei kyllä ole oikein : se on vähän sama juttu kun mä sanoisin et ei tänne sa tulla jos on sininen pipo . tää loppuu nyt tähän kun pitää nukkua et jaksaa tehdä elämässä muutakin ku pööpöillä näillä sivuilla . Kävin tänään ekan ja viimisen kerran. kun mulla on toi elämäkin elettävänä ja siihen liityy kaikkee kivaakin kuten kavereita harrastuksia ja elämää . varmistin vaan .et tää touhu on just sitä mitä mä olen kuullu . eli bullshittia .10 th floor vaikenee good night where ever your brains are


      • Pinkkitakkinen
        pakaboys kirjoitti:

        tottakai . virhe oli tietysti minun , mutta kun pennut on pentuja.. olisi nyt voinut vaikka kohteeliaasti sanoa että pieni koira pelkää tollasta riehupetteriä. mutta jos suoraa ilmoitetaan , että ei tänne saa tulla kun ME olaan täällä ni se ei kyllä ole oikein : se on vähän sama juttu kun mä sanoisin et ei tänne sa tulla jos on sininen pipo . tää loppuu nyt tähän kun pitää nukkua et jaksaa tehdä elämässä muutakin ku pööpöillä näillä sivuilla . Kävin tänään ekan ja viimisen kerran. kun mulla on toi elämäkin elettävänä ja siihen liityy kaikkee kivaakin kuten kavereita harrastuksia ja elämää . varmistin vaan .et tää touhu on just sitä mitä mä olen kuullu . eli bullshittia .10 th floor vaikenee good night where ever your brains are

        Minähän en kyllä kertaakaan sanonut että te ette saa tulla puistoon. Kerroin että koirani ei yleensä tykkää leikkiä isojen kanssa ja senkin sanoin aivan tavallisesti kuin normaalit ihmiset kommunikoi. Miten saat sen väännettyä kieltämiseksi? Aivan turhaan aloit riehumaan. Todella epävakaata käytöstä ämmitellä vieraita ihmisiä.


      • pakaboys
        Pinkkitakkinen kirjoitti:

        Minähän en kyllä kertaakaan sanonut että te ette saa tulla puistoon. Kerroin että koirani ei yleensä tykkää leikkiä isojen kanssa ja senkin sanoin aivan tavallisesti kuin normaalit ihmiset kommunikoi. Miten saat sen väännettyä kieltämiseksi? Aivan turhaan aloit riehumaan. Todella epävakaata käytöstä ämmitellä vieraita ihmisiä.

        anteeksi nyt . mulla on nyt vähän kotiongelmia ja se nyt kuohahti tässä yli .mlisäksi juuri näiden kotiongelmien takia joudun ehkä kuopukaan koirasta ajan ym . puutteen takia ja varmaan huomasit etten ollut oikein taspainossaj a meni överiks . anteeksi . m


    • vastuu.omastaan

      Valitettavasti jo kokemuksestakin tiedän tiedän että isojen ja pienten leikeissä ja riehumisissa voi tulla vahinkoja juuri sille pienemmälle.
      Vakavin seurauksin.

    • tweryweryy

      Muistaakseni rikoslaissa kielletään viemästä aggressiivisia koiria koirapuistoon. Ap, seuraavalla kerralla soita poliisi paikalle niin se roikkupillu lähtee piskinsä kanssa

      • kvgfy

        Höpö höpö. Mitä sitä turhia olla natsiämmä koirapuistossa kun sitä voi olla jälkikäteen keskustelupalstalla. Mieluummin tietysti paljon jälkikäteen ja vielä täysin ulkopuolisena.


      • pakaboys

        niin siis onko ymmärrettävä että 16 vkonnen sosiaalinen hauska iloinen pentu joka haluaa olla muitten kanssa on siis agressiivinen . tämän takia en käy baareissa enkä halua tavata suomalaisia naisia , kos kaikkiasiat jotka heitä ei miellytä ovat sxistisiä lähentelyä tai halveksuntaa . ja jos miehellä on koira nii näitten mielestä
        sillä on erektio tai ego ongelma . ei niinkään läheisyyden tai ymmärräksyn tai hyväksynnännän ta kunnioituksen kaipuu , jota suomalaiselta naiselta harvemmin saa. paitsi jos " tuut reppu täynnä rahaa kotiin ja pidät turpas kiinni " suor. vert Honey Aaltonen :Cisse Häkkinen legenda . no näitten pilipalien legendat on jotain viivi pumpasia tai amanda harkimoita .. mut kyllä se välillä pistää vihaks , et tääl tarttis vaan olla nii marimekkopaitamies ja kingi perheenisä . ja tottakai kauhee äijä mikä kaataa akan ku akan ,, mut sit vaan pitäis hakee janiåpetterii tarhast ja laittaa naapurin emännil tuulihattui jännällä CREMEFRAISCHE KASTIIKKEELLA herätkää nyt Suomen miehet .. ihan oikeesti tuol on maailma mis ei tarvii itkee siit et jos miehel ei oo ihan pientä koiraa . jos se haluaa koiran . ja sitäpaitsi sen lauluja laulat jonka lakimies maksaa minä ainakin kuljen ylpeänä koirasta huolehtivana isäntä . semminkin kun en emännäksi oikein taivu , . M.Antonius


      • Rahanvallaton

        Tää oli hieno purkaus. Olen kanssasi samaa mieltä.


    • pakaboys

      ei tartte enää pelätä 16 vko pentuu . voi ihan keskittyy vaan haukkumaan miehiä joilla on koira. nyt tää on on nähty . menkää hedelmöityshoitoiyoihin ja antakaa miesten olla miehiä ja koiranpentujen koiranpentuja .. on tää käsittämätön feministitasaarvo maa . en kyllä halua asua träällä eikä onneks kohta edes tartte . mä vaadin et kaikkien koirien pitää olla osittain saksanpaimenkoiria ja uroksia .

    • Bäkstriit

      Kuinkas se aloittaja on noin hyvin perillä vaatebrändeistä.. Olen nainen, enkä ole ikinä edes kuullut Etierellistä. Tämä mies sitten tunnistaa semmosen jo matkan päästä ja hintakin tiedossa.. ;)

      • läheinenystävä

        Ehkä kyse olikin sisäpiiri jutusta? En voi muuten tätä kahjoutta ymmärtää?


    • hoohhoijakkaa

      Tällaisia ovat koiraihmisten ongelmat...

    • JackWolfskin-takkinen

      Aloittajalla on paljon vakavampia ongelmia kuin koirat.

    • VoidaanMennäMuuallekin

      Mua ärsyttää taas, kun yksi nainen käyttää isoa koiraansa aina pienten puolella, koska ei kuulemma tule toimeen toisten koirien kanssa. Sehän onkin erittäin hyvä peruste. Ei tule mieleen etsiä ratkaisua syyhyn eikä seuraukseen. Pienten puoli on siis tosi vähällä käytöllä, koska täällä on enimmäkseen isoja koiria, mutta ei sekään saisi olla tekosyynä.

    • Rotikkashäfermix

      Minäkin käytän isoa hoitokoiraani pienten puolella jos siellä ei ole ketään. Isojen puolella on yleensä porukkaa ja hoitsuni ei tule toimeen muiden koirien kanssa.
      Mutta jos pienten puolelle on tulossa joku niin lähden oitis pois. Pienten omistajat tietävät sen joten kukaan ei ole minua moittinut vaan toivottavat tervetulleeksi . Sopu sijansa saakoon ja hankalan koiran omistaja väistää, mutta hankalakin koira saa olla edes vähän aikaan irti, ettei aina tarvi olla narunpäässä.

    • yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

      Kun vertaa aloittajan ja Pinkkitakkisen kommentteja, niin ei ole epäilystäkään kumpi osaa koirapuistoetiketin fiksummin. Myös aivan turhaa lapsellisesti haukkua naisia, kun koirapuiston säännöt eivät ole mitenkään sukupuolesta kiinni vaan ovat samat kaikille niinkuin kuuluukin.

      Aloittajan kehno oikeinkirjoitustaito kertoo paljon, viinaa ja surkeaa elämää ja syyttää kaikesta kaikkia muita paitsi itseään. Ikävä kyllä monen suomalaismiehen tarina, säälittäviä surkimuksia on ihan liikaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe