MOT ohjelmassa haastateltiin Juankosken kaupungin johtajaa hävittämistään Juankosken veronmaksajien rahoja, siis miljoonia. Kangasperko ei hävennyt toimiaan, vaan puolusteli venäläisiä huijareita. Ei voi tulla mieleen muuta kuin Kangasperko on saanut omat rahat jonnekin piiloon !!
Kannattaisi kuntalaisten vähän selvitellä missä kunnassa mennään !
Kaupungin johtaja
6
301
Vastaukset
- olikarkkiloeta
Eläpä muuta viserrä:D:DXDXDXD
- Passaiskohan
Minä tulen ja käynnistän tehtaan jos järkkäätte mun firmalle 10milj;€ avustuksen . Muovikassissa kelpaavat hyvin . Vaikkapa ensiviikolla jos teistä on maksumiehiksi , lupaan 1000 työpaikkaa 5 v aikana .
- Takausvastuutaon
Taitaa olla kuitenkin poliittiset luottamushenkilöt, jotka ovat juankoskelaisten rahat hävittäneet. Kaupunginjohtaja on vain esitellyt asiat tyhmille päättäjille.
- KasKasKummaa
Ammatti ihmisen pitää ymmärtää !!!! Ettei esitä jäjettömiä ajatuksia täysin (edesvastuuttomille päättäjille) . Vastuu yllytyksestä idioottimaisiin tekoihin on rangaistavaa .
- tyhjähotelli
Pitäisikö paskanjauhanta siirtää sinne säälittäville sivuille, joku vapaa paskamaha tai sinne päin.
säälittävää- manimaniii
no jonnekki ne yl miäräset rahat on viskattava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079