että jaksaa valitaa siitä että vein hänen meihen ja lapsilta isän. En sitten, ei avioliitto ole mikään nykypäivänä, etsikööt uuden miehen niitä on. Minä kasvatan hänen lapset joten ei tarvi niistäkään huolehtia.
Onnen ohi ei kannata mennä jos semmosen löytää.
Sitä paitsi se nainen oli värä ihminen tälle mun miehelle, kai tajuu sen itekkin. Lapset ovat täällä perheessä hyvässä hoivassa ja kasvatuksessa, joten sekin ongelma on poissa häneltä. Ongelmia tosiaan onl apsilla, mutta kaipa ne siitä sitten kun oikein työstää.
En ymmärrä miehen ex vaimoa
5
175
Vastaukset 5
- kummatakat
Ihme naisia on kyllä. Jännä että naristaan vaikka maailmassa on miehiä jokaiselle. Itsekkäitä naisia on jotka ei voi luopua vaikka mies olisi onnellisempi toisen kanssa. Itse en katso onko mies naimisissa vai ei, jos on voi erota entä sitten? Sehän kuuluu elämään, kummallista että pidetään siitä ihmisestäkiinni vaikka mies tahtoo lähtä. Naiset ei vaan halua mennä töihin tienaamaan vaan odottaa miehen elättävän heitä
- FatLizzy
Ai sinäkin veit sitten mieheltä lapset, jos päätit niitä "kasvattaa".
En kyl vaan ymmärrä millanen luuserivässykkä se sun ukkos on, ku sitä voi viedä ku pässiä narusta.
Turpiinhan sellanen ansaitsis, kuten tietysti sinäkin.- kaikkihaluukiusaa
Me kaikki naiset suomessa viemme miehn josta ollaan kiinnostuttu. Kaikki haluu nhdä kuin ex vaimo suree, kosto on kivaa. Me kaikki olemme siitä samaa mieltä.
- LissuOnFörbi
kaikkihaluukiusaa kirjoitti:
Me kaikki naiset suomessa viemme miehn josta ollaan kiinnostuttu. Kaikki haluu nhdä kuin ex vaimo suree, kosto on kivaa. Me kaikki olemme siitä samaa mieltä.
Te kaikki naiset suomessa?
No onneks olkoon vaan, mut mua ei kyllä idiootit pysty viemään minnekään. Menen just sinne minne ite tahdon. - kaikkiollaansemmosia
Älä höpötä, suomalainen nainen on kateellinen kaikille. Siksi hän vie mehen se on semmoista pääomaa laiskalle naiselle että heitä kantsii viedä kun ovat töittä ja perheellisiä. Me kaikki tykkäämme napata miehen perheestä. Seikkailu on kivaa ja kun mies vielä tykkää nii vot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 661130
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️42826- 69782
- 80760
- 149736
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37685- 64683
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)78683Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202586Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m117578Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?11564Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19550- 52539
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115505- 90498
Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18490Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline114465YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25446Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65441Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet144427