En ymmärrä miehen ex vaimoa

äitipuolijokauhrautuu

että jaksaa valitaa siitä että vein hänen meihen ja lapsilta isän. En sitten, ei avioliitto ole mikään nykypäivänä, etsikööt uuden miehen niitä on. Minä kasvatan hänen lapset joten ei tarvi niistäkään huolehtia.
Onnen ohi ei kannata mennä jos semmosen löytää.
Sitä paitsi se nainen oli värä ihminen tälle mun miehelle, kai tajuu sen itekkin. Lapset ovat täällä perheessä hyvässä hoivassa ja kasvatuksessa, joten sekin ongelma on poissa häneltä. Ongelmia tosiaan onl apsilla, mutta kaipa ne siitä sitten kun oikein työstää.

5

65

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kummatakat

      Ihme naisia on kyllä. Jännä että naristaan vaikka maailmassa on miehiä jokaiselle. Itsekkäitä naisia on jotka ei voi luopua vaikka mies olisi onnellisempi toisen kanssa. Itse en katso onko mies naimisissa vai ei, jos on voi erota entä sitten? Sehän kuuluu elämään, kummallista että pidetään siitä ihmisestäkiinni vaikka mies tahtoo lähtä. Naiset ei vaan halua mennä töihin tienaamaan vaan odottaa miehen elättävän heitä

    • FatLizzy

      Ai sinäkin veit sitten mieheltä lapset, jos päätit niitä "kasvattaa".
      En kyl vaan ymmärrä millanen luuserivässykkä se sun ukkos on, ku sitä voi viedä ku pässiä narusta.

      Turpiinhan sellanen ansaitsis, kuten tietysti sinäkin.

      • kaikkihaluukiusaa

        Me kaikki naiset suomessa viemme miehn josta ollaan kiinnostuttu. Kaikki haluu nhdä kuin ex vaimo suree, kosto on kivaa. Me kaikki olemme siitä samaa mieltä.


      • LissuOnFörbi
        kaikkihaluukiusaa kirjoitti:

        Me kaikki naiset suomessa viemme miehn josta ollaan kiinnostuttu. Kaikki haluu nhdä kuin ex vaimo suree, kosto on kivaa. Me kaikki olemme siitä samaa mieltä.

        Te kaikki naiset suomessa?


        No onneks olkoon vaan, mut mua ei kyllä idiootit pysty viemään minnekään. Menen just sinne minne ite tahdon.


      • kaikkiollaansemmosia

        Älä höpötä, suomalainen nainen on kateellinen kaikille. Siksi hän vie mehen se on semmoista pääomaa laiskalle naiselle että heitä kantsii viedä kun ovat töittä ja perheellisiä. Me kaikki tykkäämme napata miehen perheestä. Seikkailu on kivaa ja kun mies vielä tykkää nii vot.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe