Hyvää Itsenäisyyspäivää! Rek!

KittieChi-81

Hyvää itsenäisyyspäivää rekatuille ja muille!😊

55

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää itsenäisyyspäivää myös mun suunnalta:)

      Toiset antoivat henkensä itsenäisyytemme puolesta. Joka tätä ei osaa arvostaa menköön Venäjälle hahatteleen...

      • Näin on!😊 Kiitos Tonttu!😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Näin on!😊 Kiitos Tonttu!😊

        Hyvää itsenäisyys päivää! Anteeksi että toivotan myöhässä..


    • pissa-poika

      Tonttu mikä tonttu = yhteensä monta tonttua.

      Nuolkaa toisianne ja menkää samaan kirkkoon.

      Pukki tietää, että ette ole kilttejä lapsia.

      Siis hyvää itsenäisyyspäivää retkuille ja muille toloille.

      • No voi voi.. Helpottiko? Sinulla ei taida olla kavereita, kun et kaveruutta tajua?


    • RessuNro5

      Samoin sinulle! Mahtavatko Tuntematon sotilas ja Linnan juhlat kuulua päivän 'rituaaleihin'?:)

      • Kiitos!😊 No linnan juhlia aion vilkaista..😃 Mites siellä?


      • RessuNro5
        KittieChi-81 kirjoitti:

        Kiitos!😊 No linnan juhlia aion vilkaista..😃 Mites siellä?

        Sivusilmällä myös, en aktiivisesti:)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Sivusilmällä myös, en aktiivisesti:)

        Okei.😊


      • Siis mun mielestä on ihan käsittämätöntä, että niin monilla naisilla oli yllään aivan järkyttävän ruma asu :(( Jos mies on toooooooooooooooodella superrikas, niin eikö oikeasti löytyisi päälle jotain tyylikkäämpää kuin jokin kaamea makkarankuori, josta pursuaa ulos sekä rinnat että allit... 🙀


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis mun mielestä on ihan käsittämätöntä, että niin monilla naisilla oli yllään aivan järkyttävän ruma asu :(( Jos mies on toooooooooooooooodella superrikas, niin eikö oikeasti löytyisi päälle jotain tyylikkäämpää kuin jokin kaamea makkarankuori, josta pursuaa ulos sekä rinnat että allit... 🙀

        Kaikilla ei vaan ole hyvää makua vaatteiden suhteen..


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis mun mielestä on ihan käsittämätöntä, että niin monilla naisilla oli yllään aivan järkyttävän ruma asu :(( Jos mies on toooooooooooooooodella superrikas, niin eikö oikeasti löytyisi päälle jotain tyylikkäämpää kuin jokin kaamea makkarankuori, josta pursuaa ulos sekä rinnat että allit... 🙀

        Tyylitaju ei ole kaupan;)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Tyylitaju ei ole kaupan;)

        Vaikka luulisi että rikkailla on sellainen stylisti?


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis mun mielestä on ihan käsittämätöntä, että niin monilla naisilla oli yllään aivan järkyttävän ruma asu :(( Jos mies on toooooooooooooooodella superrikas, niin eikö oikeasti löytyisi päälle jotain tyylikkäämpää kuin jokin kaamea makkarankuori, josta pursuaa ulos sekä rinnat että allit... 🙀

        kahtoppa typykkä kulta ku kaikki ei oo semmosia solakoita pajun vitsoja kropaltaan.. ;)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Vaikka luulisi että rikkailla on sellainen stylisti?

        no jäbä vähä sen sorttista arveleepi et siinä ei stylistitkään paljoa auta mikäli puettavan keho ei kantajaansa imartele. ku jäbällekki on naureskellu joskus liki puoli pitäjää ku on joutunu pistää väkisellä puvun päälleen.. ;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis mun mielestä on ihan käsittämätöntä, että niin monilla naisilla oli yllään aivan järkyttävän ruma asu :(( Jos mies on toooooooooooooooodella superrikas, niin eikö oikeasti löytyisi päälle jotain tyylikkäämpää kuin jokin kaamea makkarankuori, josta pursuaa ulos sekä rinnat että allit... 🙀

        Tota noin... Sä voisit sit pukeutuu tämänvuotiseen Halloween-pukuus jos kutsu kävis ;P Mä luulen et salamavalot kyl räppis bulisti...


      • ei_stondaa


      • ei_stondaa kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/linnan-juhlat-2016/201612062200036981_lb.shtml
        V***u mitkä tissit..

        Sori, tuli vahingossa peukku typerälle viestille kun piti painaa nappulaa 'kommentoi'. No mä nyt vielä kommentoin:

        Ensinnäkin sellaiset miespuoliset henkilöt jotka viitsivät katsoa linnanjuhlia ovat käsittääkseni suhteellisen harvinaisia tapauksia. Ne jotka sitten katsovat ja odottavat jotain ihmeeellistä stondausta tapahtuvaksi on varmaankin laskettavissa yhden käden sormilla (tuosta yhdestä kädestäkin on 4 sormea amputoitu). Olet siis ainutlaatuinen mutta selvyyden vuoksi sanottakoon ettet missään tapauksessa positiivisessa mielessä.

        Sen verran vanhan kansan ihminen olen että noin juhlalliseen tilaisuuteen toivoisin säädyllistä pukeutumista. Tuo ei ollut sellainen ja samoin olisin kommentoinut jos vaikka Kiira Korvella olisi yhtä paljastava asu.


      • KittieChi-81
        HerraToljanter kirjoitti:

        Sori, tuli vahingossa peukku typerälle viestille kun piti painaa nappulaa 'kommentoi'. No mä nyt vielä kommentoin:

        Ensinnäkin sellaiset miespuoliset henkilöt jotka viitsivät katsoa linnanjuhlia ovat käsittääkseni suhteellisen harvinaisia tapauksia. Ne jotka sitten katsovat ja odottavat jotain ihmeeellistä stondausta tapahtuvaksi on varmaankin laskettavissa yhden käden sormilla (tuosta yhdestä kädestäkin on 4 sormea amputoitu). Olet siis ainutlaatuinen mutta selvyyden vuoksi sanottakoon ettet missään tapauksessa positiivisessa mielessä.

        Sen verran vanhan kansan ihminen olen että noin juhlalliseen tilaisuuteen toivoisin säädyllistä pukeutumista. Tuo ei ollut sellainen ja samoin olisin kommentoinut jos vaikka Kiira Korvella olisi yhtä paljastava asu.

        Oli kyllä liian paljastava mekko ja ei edes istunut kunnolla..


      • temmirauta kirjoitti:

        no jäbä vähä sen sorttista arveleepi et siinä ei stylistitkään paljoa auta mikäli puettavan keho ei kantajaansa imartele. ku jäbällekki on naureskellu joskus liki puoli pitäjää ku on joutunu pistää väkisellä puvun päälleen.. ;)

        Kyllä jokaiselle keholle löytyy sopivia vaatteita, pitää vaan tietää mikä sopii.


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Oli kyllä liian paljastava mekko ja ei edes istunut kunnolla..

        Sit ku olis sillai hasardii tsäkää et kavaljeeri tallois tanssies helman pääl niinku Temmil kävi Arielin vanhaintanssipuvun kaa... ;D


      • tällaista-vaan
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis mun mielestä on ihan käsittämätöntä, että niin monilla naisilla oli yllään aivan järkyttävän ruma asu :(( Jos mies on toooooooooooooooodella superrikas, niin eikö oikeasti löytyisi päälle jotain tyylikkäämpää kuin jokin kaamea makkarankuori, josta pursuaa ulos sekä rinnat että allit... 🙀

        Sopiiko moikata jos sut näkee jossain..?:)


      • artagnan kirjoitti:

        Sit ku olis sillai hasardii tsäkää et kavaljeeri tallois tanssies helman pääl niinku Temmil kävi Arielin vanhaintanssipuvun kaa... ;D

        Samaa vahinkoa sattui tuolla linnan juhlissa, miehet tallaa naisen mekon helman päälle..😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Kyllä jokaiselle keholle löytyy sopivia vaatteita, pitää vaan tietää mikä sopii.

        no jäbällä tuppaa tuolta hartioitten seutuvilta tekemään tiukkaa.. :)


      • artagnan kirjoitti:

        Sit ku olis sillai hasardii tsäkää et kavaljeeri tallois tanssies helman pääl niinku Temmil kävi Arielin vanhaintanssipuvun kaa... ;D

        tommoset pitääpi kyllä unohtaa ku pukuki on sitte viimeisen päälle korjattu.. ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        no jäbällä tuppaa tuolta hartioitten seutuvilta tekemään tiukkaa.. :)

        On kyllä varmasti hankalaa, kun puku ei istu.. Sinun pitäisi teettää puku jollain ompelijalla?


    • Missäs loput rekatut luuraa..?😊

      • No itsenäisyyspäivän mä vietin bongaamal kuusii ku toi meidän bisnes rupee leveemään yli äyräiden... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No itsenäisyyspäivän mä vietin bongaamal kuusii ku toi meidän bisnes rupee leveemään yli äyräiden... ;)

        Siis olet myynyt monta joulukuusta?


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Siis olet myynyt monta joulukuusta?

        toi meidän typykkä hoitaa ton myynti puolen jotenka me artsin kans ollaan vaan tämmösiä raskaan työn raatajia.. ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        toi meidän typykkä hoitaa ton myynti puolen jotenka me artsin kans ollaan vaan tämmösiä raskaan työn raatajia.. ;)

        Olette olleet ahkeria.😊 Minä olen joulusiivonnuta ja koristellut kämpän ja pidän seuraa koira potilaalle.


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Olette olleet ahkeria.😊 Minä olen joulusiivonnuta ja koristellut kämpän ja pidän seuraa koira potilaalle.

        Mites vuffen polvien laita? On kipeenä? :(


    • Toivotukset päivän myöhässä:) Veikkaan kiireitä opintojen parissa.

      • haukkanataas

        Ei kaikki ole opiskelijoita.


      • kärppänä_
        haukkanataas kirjoitti:

        Ei kaikki ole opiskelijoita.

        Toi jätkä kuolaa turkoosin neitosen perään joten muiden poissaolo on yksi lysti.


      • No, toivottavasti alla olevat kommentit ei ole totta..? Kai meidän muidenkin kanssa voi jutella?


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No, toivottavasti alla olevat kommentit ei ole totta..? Kai meidän muidenkin kanssa voi jutella?

        Eivät ole ja toki voi, kun mut vaan kelpuutetaan sakkiin:) Jokos lahjat ovat paketissa ja joulunvalmistelut hyvällä tolalla?


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Eivät ole ja toki voi, kun mut vaan kelpuutetaan sakkiin:) Jokos lahjat ovat paketissa ja joulunvalmistelut hyvällä tolalla?

        Joo, lahjat on ostettu ja joulukoristelut tehty!😊 Saa rentoutua, mites siellä?


      • kärppänä_ kirjoitti:

        Toi jätkä kuolaa turkoosin neitosen perään joten muiden poissaolo on yksi lysti.

        Sittenhän se ei teitä harmita ku en käy täällä


      • Nosto ihan palstatrollin kiusaksi. Elikkä meillä on lahjat melkein ostettu ja ruoka puoliksi suunniteltu. Vietetään rauhallinen ja raitis perhejoulu.


      • Kylmät__kädet kirjoitti:

        Nosto ihan palstatrollin kiusaksi. Elikkä meillä on lahjat melkein ostettu ja ruoka puoliksi suunniteltu. Vietetään rauhallinen ja raitis perhejoulu.

        No onpa siinä ovela sälli.. :-D Meitsikin viettää raitista joulua mikäli Arieli ei juota rommiglögisekoituksillaan umpikänniin..


      • Kylmät__kädet kirjoitti:

        Nosto ihan palstatrollin kiusaksi. Elikkä meillä on lahjat melkein ostettu ja ruoka puoliksi suunniteltu. Vietetään rauhallinen ja raitis perhejoulu.

        Raitis joulu täälläkin, ei ole koskaan kiinnostanut ryyppääminen.


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Sittenhän se ei teitä harmita ku en käy täällä

        Kyllä me rekatut kaivataan.😊


    • TOSIhörhöpersu

      Pitää ymmärtää että ripulisti on vain Persuhörhö, yhteiskunnan pohjasakkaa!

    • TosirealistiKokkolan

      Hyvää itsepäisyyspäivää 2017, äitini syntymävuoden, ja sota-aikaisen yksinhuoltajan kunniaksi. näin ennakkoon, jottei jäisi lähtiessä vaivaamaan, hah hah haaa!!!...
      Kirjoitukseni Keskipohjanmaa- lehden sivulla vuonna 2007 sai aikaan sen, että sotaveteraaneja ja kotirintamanaisia on kutsuttu Itsenäisyyspäivän iltajuhlaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe