Hyvää Itsenäisyyspäivää! Rek!

Hyvää itsenäisyyspäivää rekatuille ja muille!😊

55

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää itsenäisyyspäivää myös mun suunnalta:)

      Toiset antoivat henkensä itsenäisyytemme puolesta. Joka tätä ei osaa arvostaa menköön Venäjälle hahatteleen...

      • Näin on!😊 Kiitos Tonttu!😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Näin on!😊 Kiitos Tonttu!😊

        Hyvää itsenäisyys päivää! Anteeksi että toivotan myöhässä..


    • pissa-poika

      Tonttu mikä tonttu = yhteensä monta tonttua.

      Nuolkaa toisianne ja menkää samaan kirkkoon.

      Pukki tietää, että ette ole kilttejä lapsia.

      Siis hyvää itsenäisyyspäivää retkuille ja muille toloille.

      • No voi voi.. Helpottiko? Sinulla ei taida olla kavereita, kun et kaveruutta tajua?


    • RessuNro5

      Samoin sinulle! Mahtavatko Tuntematon sotilas ja Linnan juhlat kuulua päivän 'rituaaleihin'?:)

      • Kiitos!😊 No linnan juhlia aion vilkaista..😃 Mites siellä?


      • RessuNro5
        KittieChi-81 kirjoitti:

        Kiitos!😊 No linnan juhlia aion vilkaista..😃 Mites siellä?

        Sivusilmällä myös, en aktiivisesti:)


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Sivusilmällä myös, en aktiivisesti:)

        Okei.😊


      • Siis mun mielestä on ihan käsittämätöntä, että niin monilla naisilla oli yllään aivan järkyttävän ruma asu :(( Jos mies on toooooooooooooooodella superrikas, niin eikö oikeasti löytyisi päälle jotain tyylikkäämpää kuin jokin kaamea makkarankuori, josta pursuaa ulos sekä rinnat että allit... 🙀


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis mun mielestä on ihan käsittämätöntä, että niin monilla naisilla oli yllään aivan järkyttävän ruma asu :(( Jos mies on toooooooooooooooodella superrikas, niin eikö oikeasti löytyisi päälle jotain tyylikkäämpää kuin jokin kaamea makkarankuori, josta pursuaa ulos sekä rinnat että allit... 🙀

        Kaikilla ei vaan ole hyvää makua vaatteiden suhteen..


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis mun mielestä on ihan käsittämätöntä, että niin monilla naisilla oli yllään aivan järkyttävän ruma asu :(( Jos mies on toooooooooooooooodella superrikas, niin eikö oikeasti löytyisi päälle jotain tyylikkäämpää kuin jokin kaamea makkarankuori, josta pursuaa ulos sekä rinnat että allit... 🙀

        Tyylitaju ei ole kaupan;)


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Tyylitaju ei ole kaupan;)

        Vaikka luulisi että rikkailla on sellainen stylisti?


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis mun mielestä on ihan käsittämätöntä, että niin monilla naisilla oli yllään aivan järkyttävän ruma asu :(( Jos mies on toooooooooooooooodella superrikas, niin eikö oikeasti löytyisi päälle jotain tyylikkäämpää kuin jokin kaamea makkarankuori, josta pursuaa ulos sekä rinnat että allit... 🙀

        kahtoppa typykkä kulta ku kaikki ei oo semmosia solakoita pajun vitsoja kropaltaan.. ;)


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Vaikka luulisi että rikkailla on sellainen stylisti?

        no jäbä vähä sen sorttista arveleepi et siinä ei stylistitkään paljoa auta mikäli puettavan keho ei kantajaansa imartele. ku jäbällekki on naureskellu joskus liki puoli pitäjää ku on joutunu pistää väkisellä puvun päälleen.. ;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis mun mielestä on ihan käsittämätöntä, että niin monilla naisilla oli yllään aivan järkyttävän ruma asu :(( Jos mies on toooooooooooooooodella superrikas, niin eikö oikeasti löytyisi päälle jotain tyylikkäämpää kuin jokin kaamea makkarankuori, josta pursuaa ulos sekä rinnat että allit... 🙀

        Tota noin... Sä voisit sit pukeutuu tämänvuotiseen Halloween-pukuus jos kutsu kävis ;P Mä luulen et salamavalot kyl räppis bulisti...


      • ei_stondaa


      • ei_stondaa kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/linnan-juhlat-2016/201612062200036981_lb.shtml
        V***u mitkä tissit..

        Sori, tuli vahingossa peukku typerälle viestille kun piti painaa nappulaa 'kommentoi'. No mä nyt vielä kommentoin:

        Ensinnäkin sellaiset miespuoliset henkilöt jotka viitsivät katsoa linnanjuhlia ovat käsittääkseni suhteellisen harvinaisia tapauksia. Ne jotka sitten katsovat ja odottavat jotain ihmeeellistä stondausta tapahtuvaksi on varmaankin laskettavissa yhden käden sormilla (tuosta yhdestä kädestäkin on 4 sormea amputoitu). Olet siis ainutlaatuinen mutta selvyyden vuoksi sanottakoon ettet missään tapauksessa positiivisessa mielessä.

        Sen verran vanhan kansan ihminen olen että noin juhlalliseen tilaisuuteen toivoisin säädyllistä pukeutumista. Tuo ei ollut sellainen ja samoin olisin kommentoinut jos vaikka Kiira Korvella olisi yhtä paljastava asu.


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Sori, tuli vahingossa peukku typerälle viestille kun piti painaa nappulaa 'kommentoi'. No mä nyt vielä kommentoin:

        Ensinnäkin sellaiset miespuoliset henkilöt jotka viitsivät katsoa linnanjuhlia ovat käsittääkseni suhteellisen harvinaisia tapauksia. Ne jotka sitten katsovat ja odottavat jotain ihmeeellistä stondausta tapahtuvaksi on varmaankin laskettavissa yhden käden sormilla (tuosta yhdestä kädestäkin on 4 sormea amputoitu). Olet siis ainutlaatuinen mutta selvyyden vuoksi sanottakoon ettet missään tapauksessa positiivisessa mielessä.

        Sen verran vanhan kansan ihminen olen että noin juhlalliseen tilaisuuteen toivoisin säädyllistä pukeutumista. Tuo ei ollut sellainen ja samoin olisin kommentoinut jos vaikka Kiira Korvella olisi yhtä paljastava asu.

        Oli kyllä liian paljastava mekko ja ei edes istunut kunnolla..


      • temmirauta kirjoitti:

        no jäbä vähä sen sorttista arveleepi et siinä ei stylistitkään paljoa auta mikäli puettavan keho ei kantajaansa imartele. ku jäbällekki on naureskellu joskus liki puoli pitäjää ku on joutunu pistää väkisellä puvun päälleen.. ;)

        Kyllä jokaiselle keholle löytyy sopivia vaatteita, pitää vaan tietää mikä sopii.


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Oli kyllä liian paljastava mekko ja ei edes istunut kunnolla..

        Sit ku olis sillai hasardii tsäkää et kavaljeeri tallois tanssies helman pääl niinku Temmil kävi Arielin vanhaintanssipuvun kaa... ;D


      • tällaista-vaan
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis mun mielestä on ihan käsittämätöntä, että niin monilla naisilla oli yllään aivan järkyttävän ruma asu :(( Jos mies on toooooooooooooooodella superrikas, niin eikö oikeasti löytyisi päälle jotain tyylikkäämpää kuin jokin kaamea makkarankuori, josta pursuaa ulos sekä rinnat että allit... 🙀

        Sopiiko moikata jos sut näkee jossain..?:)


      • artagnan kirjoitti:

        Sit ku olis sillai hasardii tsäkää et kavaljeeri tallois tanssies helman pääl niinku Temmil kävi Arielin vanhaintanssipuvun kaa... ;D

        Samaa vahinkoa sattui tuolla linnan juhlissa, miehet tallaa naisen mekon helman päälle..😊


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Kyllä jokaiselle keholle löytyy sopivia vaatteita, pitää vaan tietää mikä sopii.

        no jäbällä tuppaa tuolta hartioitten seutuvilta tekemään tiukkaa.. :)


      • artagnan kirjoitti:

        Sit ku olis sillai hasardii tsäkää et kavaljeeri tallois tanssies helman pääl niinku Temmil kävi Arielin vanhaintanssipuvun kaa... ;D

        tommoset pitääpi kyllä unohtaa ku pukuki on sitte viimeisen päälle korjattu.. ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        no jäbällä tuppaa tuolta hartioitten seutuvilta tekemään tiukkaa.. :)

        On kyllä varmasti hankalaa, kun puku ei istu.. Sinun pitäisi teettää puku jollain ompelijalla?


    • Missäs loput rekatut luuraa..?😊

      • No itsenäisyyspäivän mä vietin bongaamal kuusii ku toi meidän bisnes rupee leveemään yli äyräiden... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No itsenäisyyspäivän mä vietin bongaamal kuusii ku toi meidän bisnes rupee leveemään yli äyräiden... ;)

        Siis olet myynyt monta joulukuusta?


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Siis olet myynyt monta joulukuusta?

        toi meidän typykkä hoitaa ton myynti puolen jotenka me artsin kans ollaan vaan tämmösiä raskaan työn raatajia.. ;)


      • temmirauta kirjoitti:

        toi meidän typykkä hoitaa ton myynti puolen jotenka me artsin kans ollaan vaan tämmösiä raskaan työn raatajia.. ;)

        Olette olleet ahkeria.😊 Minä olen joulusiivonnuta ja koristellut kämpän ja pidän seuraa koira potilaalle.


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        Olette olleet ahkeria.😊 Minä olen joulusiivonnuta ja koristellut kämpän ja pidän seuraa koira potilaalle.

        Mites vuffen polvien laita? On kipeenä? :(


    • Toivotukset päivän myöhässä:) Veikkaan kiireitä opintojen parissa.

      • haukkanataas

        Ei kaikki ole opiskelijoita.


      • kärppänä_
        haukkanataas kirjoitti:

        Ei kaikki ole opiskelijoita.

        Toi jätkä kuolaa turkoosin neitosen perään joten muiden poissaolo on yksi lysti.


      • No, toivottavasti alla olevat kommentit ei ole totta..? Kai meidän muidenkin kanssa voi jutella?


      • KittieChi-81 kirjoitti:

        No, toivottavasti alla olevat kommentit ei ole totta..? Kai meidän muidenkin kanssa voi jutella?

        Eivät ole ja toki voi, kun mut vaan kelpuutetaan sakkiin:) Jokos lahjat ovat paketissa ja joulunvalmistelut hyvällä tolalla?


      • yksi-uimaripoitsu-vaan kirjoitti:

        Eivät ole ja toki voi, kun mut vaan kelpuutetaan sakkiin:) Jokos lahjat ovat paketissa ja joulunvalmistelut hyvällä tolalla?

        Joo, lahjat on ostettu ja joulukoristelut tehty!😊 Saa rentoutua, mites siellä?


      • kärppänä_ kirjoitti:

        Toi jätkä kuolaa turkoosin neitosen perään joten muiden poissaolo on yksi lysti.

        Sittenhän se ei teitä harmita ku en käy täällä


      • Nosto ihan palstatrollin kiusaksi. Elikkä meillä on lahjat melkein ostettu ja ruoka puoliksi suunniteltu. Vietetään rauhallinen ja raitis perhejoulu.


      • Kylmät__kädet kirjoitti:

        Nosto ihan palstatrollin kiusaksi. Elikkä meillä on lahjat melkein ostettu ja ruoka puoliksi suunniteltu. Vietetään rauhallinen ja raitis perhejoulu.

        No onpa siinä ovela sälli.. :-D Meitsikin viettää raitista joulua mikäli Arieli ei juota rommiglögisekoituksillaan umpikänniin..


      • Kylmät__kädet kirjoitti:

        Nosto ihan palstatrollin kiusaksi. Elikkä meillä on lahjat melkein ostettu ja ruoka puoliksi suunniteltu. Vietetään rauhallinen ja raitis perhejoulu.

        Raitis joulu täälläkin, ei ole koskaan kiinnostanut ryyppääminen.


      • Ilmannimi2 kirjoitti:

        Sittenhän se ei teitä harmita ku en käy täällä

        Kyllä me rekatut kaivataan.😊


    • TOSIhörhöpersu

      Pitää ymmärtää että ripulisti on vain Persuhörhö, yhteiskunnan pohjasakkaa!

    • TosirealistiKokkolan

      Hyvää itsepäisyyspäivää 2017, äitini syntymävuoden, ja sota-aikaisen yksinhuoltajan kunniaksi. näin ennakkoon, jottei jäisi lähtiessä vaivaamaan, hah hah haaa!!!...
      Kirjoitukseni Keskipohjanmaa- lehden sivulla vuonna 2007 sai aikaan sen, että sotaveteraaneja ja kotirintamanaisia on kutsuttu Itsenäisyyspäivän iltajuhlaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      352
      3191
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      4
      2349
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      131
      2090
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1957
    5. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      95
      1654
    6. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      69
      1639
    7. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      70
      1437
    8. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      41
      1422
    9. Miten sulla meni niin tunteisiin yksi mies?

      Hyvässä ja pahassa? Tähän voit tilittää, jos aavistat kuka minä olen.
      Ikävä
      90
      1083
    10. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      58
      1060
    Aihe