Hei, saako äitipuoli

karkemeethiukset

puuttua miehenlasten hiusten hoitoon? Pitäisi leikkauttaa nuo takkutukat pois kun ovat niin kaameat. Mitä jos leikkautan mutta omilla rahoilla, voinko niint ehdä, ajattelin ihan lyhyiksi jotta siistytyvät.

Tytöillä on kauheat luonnon kiharat hiukset aina takussa, ja inhoan niitä, mutta lapset eivät halua ja isä estää m yös minun puutumasta lasten sotkuiseen olemuksen.
Mitä tehdö? Olen kuitenkin äitipuoli joka ion lasten äiti ja kasvattaja.

34

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • psokepkepeoke

      Provohan tämä on, mutta vastaan silti...
      Itse äitipuolena sekä äitinä vastaan näin: Kun lapset ovat isänsä ja äitipuolensa luona, niin äitipuolella on oikeus huolehtia puolisonsa kanssa siitä, että lasten hiukset ovat puhtaat ja harjatut. Jos lapsi kiukuttelee asiassa vastaan, on syytä käydä keskustelu siitä, että siisteys on myös lapsen etu.

      Ilman huoltajien suostumusta ei pidä mennä lapsen hiuksia leikkaamaan/leikkauttamaan. Ihmisillä on erilaisia näkemyksiä siitä, minkälaiset hiukset ovat kivat. Omalla tyttärelläni on pitkät luonnonkiharat hiukset, ja jos hänen äitipuolensa leikkaisi ne lyhyiksi, niin voin taata että menisin itse henkilökohtaisesti leikkaamaan äitipuolen hiukset. =D Tosin, lapseni äitipuoli taitaa olla sen verran tolkku ihminen, ettei sellaista tekisi.:)

      • sivustaseuraajmiesmäää

        Olen myös sitä mieltä että äitipuolella on erittäin vaativa tetävä, kun kasvattaa miehen ongelmallisia lapsia. Kukapa pystyisi parempaan ja ilmaseksi kasvttamaan ja komentamaan. Monet äitipuolet jäävät töistä kasvattamaan miehen lapsia kun ovat niin epätasapainoisia ja hulttioita. Jonkun on katsottava perään ja tehtävä sääntöjä, kukapa osaa paermmin kjuin lasten äitipuoli.
        Naapurissa on kova kuri siellä lapset ovat selättäneet ongelmat kun äitipuoli on opettanut ja kasvattanut niitä, heidän oma äiti ei olisi siihen pystynyt. Jos minä joskus saan lapsipuolia niin aion kyllä kasvttaa ne mieleisekseni, jotta saavat hyvät elämän eväät ja kiittävät vielä minua että olen onni heidän elämässään.


      • Pitkäänniemeen
        sivustaseuraajmiesmäää kirjoitti:

        Olen myös sitä mieltä että äitipuolella on erittäin vaativa tetävä, kun kasvattaa miehen ongelmallisia lapsia. Kukapa pystyisi parempaan ja ilmaseksi kasvttamaan ja komentamaan. Monet äitipuolet jäävät töistä kasvattamaan miehen lapsia kun ovat niin epätasapainoisia ja hulttioita. Jonkun on katsottava perään ja tehtävä sääntöjä, kukapa osaa paermmin kjuin lasten äitipuoli.
        Naapurissa on kova kuri siellä lapset ovat selättäneet ongelmat kun äitipuoli on opettanut ja kasvattanut niitä, heidän oma äiti ei olisi siihen pystynyt. Jos minä joskus saan lapsipuolia niin aion kyllä kasvttaa ne mieleisekseni, jotta saavat hyvät elämän eväät ja kiittävät vielä minua että olen onni heidän elämässään.

        Meillä on myös naapurissa hullujenhuone ja hoitsuilla kova kiiruus, etteivät kerkee joka hullun perään katsoa, aina joku vilahtaa toimistoon ja netin ääreen kirjoittamaan nettiin ,niin kun sinäkin😂😂😂😂😂


      • hgthhh
        Pitkäänniemeen kirjoitti:

        Meillä on myös naapurissa hullujenhuone ja hoitsuilla kova kiiruus, etteivät kerkee joka hullun perään katsoa, aina joku vilahtaa toimistoon ja netin ääreen kirjoittamaan nettiin ,niin kun sinäkin😂😂😂😂😂

        Ai kauhee! Kantsii pyytää apua jostain vaikka se miehen edellinen vaimo tai edellisen edellinen heillä on taitoa kohdata katkera uusikko.


      • Sitäedellinekuollut
        hgthhh kirjoitti:

        Ai kauhee! Kantsii pyytää apua jostain vaikka se miehen edellinen vaimo tai edellisen edellinen heillä on taitoa kohdata katkera uusikko.

        Niin mutta ,kun tuo uusikkko ja exsikko ovat molemmat siellä lataamossa.


      • höyrypäät
        Sitäedellinekuollut kirjoitti:

        Niin mutta ,kun tuo uusikkko ja exsikko ovat molemmat siellä lataamossa.

        No mut hei, kipase äkkiä karkuun ettet itse ole kohta lataamossa ja suihkimossa.


    • feikkiii

      Provo, provo, provo........

    • Riidankylväjäntekoja

      Yleensä äitipuolet haluaa riitaa lasten vanhempien välille että saavat asua miehen talossa ja juopotella. Siihen sopii että leikkaa miehen lasten hiukset, riita tulee varmasti.

      • kesätuleekylläkohta

        No näin he tekee, ovat erittäin katkeria kun ei ole itsellään ollut ikinämiestä ja lapsia. Ei saa muillakaan olla. Naikkoset ovat sairasta laatua, ja täytyy ymmärtää sikäli että jos miehen vie on elätettää hänet ja maksettava miehen entiselle perjeelle 1000 e joka kuussa, muta näin ei tapahdu.
        Mutta on sääli että sutturat ajattelee näin sairaasti, puistot on kesällä mieheiä täynnä, sinne vaan naikoset hakemaan mies.


      • Xdsxfc

        Juurikin näin kännisä leikkaavat laspen hiukset ja haukkuvat meistä ja exää aiheyttaen kovaa riitaa, mutta n mies niin tyhmä, että hycäksyy kaiken, kun siivoojaa ja kokkia tarvitaan.


      • oyp
        Xdsxfc kirjoitti:

        Juurikin näin kännisä leikkaavat laspen hiukset ja haukkuvat meistä ja exää aiheyttaen kovaa riitaa, mutta n mies niin tyhmä, että hycäksyy kaiken, kun siivoojaa ja kokkia tarvitaan.

        Aivan, ja homma saa jatkua kun kukaan ei puutu. Itse kielsin aikoinaan ettei mies tuo sutturoita meitä sutturoita katsomaan, eikä ole pakottanut Koskaan emme ole sutturita nähneet ja se on pelastus ollut että oelmme lasten kanssa läheisiä. En usko että tuntisimme toisiamme jos meis olisi pakottanut lapset näkemään sutturoitaan.
        Mies kunnioitti mietä ja arvosti eikä tuonut niitä koskaan kotiimme. Lapset ovat olleet turvass ja eläneet hyvänlapsuuden kun suturat eivät ole heitä kiusanneet eikä haukkuneet eikä kotiamme tuhonneet. Olisi järkyttävää jos lapset olisi pakotettu sutturoita katsomaan, se olisi ollut katastrofi, nyt mies itse kärsii kun hylkäsi ja viahtoi lapsensa naikkosiin. Surullista että mies tekee mista, huomaa että vapaus ja lapsettomuus on miehille se paras asia ja pystyy hylkäämään oma perheen.
        Onnea on se ettemme ole koskaan nähnet sutturoita emme varmasti olisi tässä vaan elämämme olisi hunningolla kun vieraat omituiset naakat olisivat pilanneet elämämme. Lapset sanokin että olen maailman paras äiti kun esti sutturoidenmeille tulon enkä koskaan pakottnut heitä näkemään perheenrikkojia.


      • Xdsxfc
        oyp kirjoitti:

        Aivan, ja homma saa jatkua kun kukaan ei puutu. Itse kielsin aikoinaan ettei mies tuo sutturoita meitä sutturoita katsomaan, eikä ole pakottanut Koskaan emme ole sutturita nähneet ja se on pelastus ollut että oelmme lasten kanssa läheisiä. En usko että tuntisimme toisiamme jos meis olisi pakottanut lapset näkemään sutturoitaan.
        Mies kunnioitti mietä ja arvosti eikä tuonut niitä koskaan kotiimme. Lapset ovat olleet turvass ja eläneet hyvänlapsuuden kun suturat eivät ole heitä kiusanneet eikä haukkuneet eikä kotiamme tuhonneet. Olisi järkyttävää jos lapset olisi pakotettu sutturoita katsomaan, se olisi ollut katastrofi, nyt mies itse kärsii kun hylkäsi ja viahtoi lapsensa naikkosiin. Surullista että mies tekee mista, huomaa että vapaus ja lapsettomuus on miehille se paras asia ja pystyy hylkäämään oma perheen.
        Onnea on se ettemme ole koskaan nähnet sutturoita emme varmasti olisi tässä vaan elämämme olisi hunningolla kun vieraat omituiset naakat olisivat pilanneet elämämme. Lapset sanokin että olen maailman paras äiti kun esti sutturoidenmeille tulon enkä koskaan pakottnut heitä näkemään perheenrikkojia.

        Hylkää kai,kunsutturat käskee,suturat osaa sen homman ja nauttii kun lapet itkee ja ecä kaipaa.


      • ISÄ1
        oyp kirjoitti:

        Aivan, ja homma saa jatkua kun kukaan ei puutu. Itse kielsin aikoinaan ettei mies tuo sutturoita meitä sutturoita katsomaan, eikä ole pakottanut Koskaan emme ole sutturita nähneet ja se on pelastus ollut että oelmme lasten kanssa läheisiä. En usko että tuntisimme toisiamme jos meis olisi pakottanut lapset näkemään sutturoitaan.
        Mies kunnioitti mietä ja arvosti eikä tuonut niitä koskaan kotiimme. Lapset ovat olleet turvass ja eläneet hyvänlapsuuden kun suturat eivät ole heitä kiusanneet eikä haukkuneet eikä kotiamme tuhonneet. Olisi järkyttävää jos lapset olisi pakotettu sutturoita katsomaan, se olisi ollut katastrofi, nyt mies itse kärsii kun hylkäsi ja viahtoi lapsensa naikkosiin. Surullista että mies tekee mista, huomaa että vapaus ja lapsettomuus on miehille se paras asia ja pystyy hylkäämään oma perheen.
        Onnea on se ettemme ole koskaan nähnet sutturoita emme varmasti olisi tässä vaan elämämme olisi hunningolla kun vieraat omituiset naakat olisivat pilanneet elämämme. Lapset sanokin että olen maailman paras äiti kun esti sutturoidenmeille tulon enkä koskaan pakottnut heitä näkemään perheenrikkojia.

        Kuule ei miehes nais ystävät oo teille tulossakaan ja isä lapsi tapaamiset tapahtuu isän kotona jonne sinulla ei ole mitään juridista oikeutta eikä ex miehelläs ole mitään velvollisuutta ilmoittaa ketä hänen luona asuu ja keitä lapset tapaa ollessaan isänsä luona !!! voit kuvitella itsesi kaikkivoipaksi mutta ole kuitenkin ex miehesi taloudessa pelkkä 0


      • dljflajfjfa
        ISÄ1 kirjoitti:

        Kuule ei miehes nais ystävät oo teille tulossakaan ja isä lapsi tapaamiset tapahtuu isän kotona jonne sinulla ei ole mitään juridista oikeutta eikä ex miehelläs ole mitään velvollisuutta ilmoittaa ketä hänen luona asuu ja keitä lapset tapaa ollessaan isänsä luona !!! voit kuvitella itsesi kaikkivoipaksi mutta ole kuitenkin ex miehesi taloudessa pelkkä 0

        Se onkin parasta etteivät ole tunkeutuneet meille.
        Ei niitä sutturoita meidä lapset ja minä olla ikin nhty, kielisn sutturoiden tulemisen meille ja lasten lähelle, lapseni ei tarvi kiusaajia ja haukkujia elämäänsä ja onneksi mieskin esti sutturoiden tulon sillon kun lapset olivat hällä.
        Minä olen aina voinut vaikuttaa lasten elämään ettei sutturat pääse lasteni lähelle. Nyt kun ovat aikuisianauramme että kummallisia akkoja sitä on olemssa, ensin rikotaan perhe ja sen jälkeen liimaudutan mihen asuntoon ja sen jälkeen alketaan haukkumaan miehen lasia ja ediä ja koko sukua.
        Semmoisia ei kukaan halua lähelleen eikä lapsia ainakaan tarvi kiusata. Meille ei sutturat olekoskaan tulleet, eikälapset ole koskaan pakotettu niitä näkemään.


      • ISÄ1
        dljflajfjfa kirjoitti:

        Se onkin parasta etteivät ole tunkeutuneet meille.
        Ei niitä sutturoita meidä lapset ja minä olla ikin nhty, kielisn sutturoiden tulemisen meille ja lasten lähelle, lapseni ei tarvi kiusaajia ja haukkujia elämäänsä ja onneksi mieskin esti sutturoiden tulon sillon kun lapset olivat hällä.
        Minä olen aina voinut vaikuttaa lasten elämään ettei sutturat pääse lasteni lähelle. Nyt kun ovat aikuisianauramme että kummallisia akkoja sitä on olemssa, ensin rikotaan perhe ja sen jälkeen liimaudutan mihen asuntoon ja sen jälkeen alketaan haukkumaan miehen lasia ja ediä ja koko sukua.
        Semmoisia ei kukaan halua lähelleen eikä lapsia ainakaan tarvi kiusata. Meille ei sutturat olekoskaan tulleet, eikälapset ole koskaan pakotettu niitä näkemään.

        No miksi et anna lapsia isälle ? Sinä se haukkuja kiusaaja ole !


      • kfjlkajfal
        ISÄ1 kirjoitti:

        No miksi et anna lapsia isälle ? Sinä se haukkuja kiusaaja ole !

        Miksi antaisin? Itsehän uskoi sutturaan ja hylkäsi lapset, eihän semmoinen isä pysty lapsia huoltamaan joka vaihtaa lapset.

        On hienoa että mies on meiltä unohtunut, kunhan joskus muistelemme millaien mies oli, tosi huono isäksi.


      • ISÄ1
        kfjlkajfal kirjoitti:

        Miksi antaisin? Itsehän uskoi sutturaan ja hylkäsi lapset, eihän semmoinen isä pysty lapsia huoltamaan joka vaihtaa lapset.

        On hienoa että mies on meiltä unohtunut, kunhan joskus muistelemme millaien mies oli, tosi huono isäksi.

        Sinusta miehes erosi ja sinä erotit lapset... ...mut jollei miehes oo lapamato niin etpä pysty estämään tapaamisia etkä kieltämään isä naisen tapaamista ilman ettei vaikuttaisi negatiivisesti sinun lähivanhemmuteen


      • Oletääliönaiseksi
        kfjlkajfal kirjoitti:

        Miksi antaisin? Itsehän uskoi sutturaan ja hylkäsi lapset, eihän semmoinen isä pysty lapsia huoltamaan joka vaihtaa lapset.

        On hienoa että mies on meiltä unohtunut, kunhan joskus muistelemme millaien mies oli, tosi huono isäksi.

        Ääliö sinut vaihdettiin toiseen, ilmeisesti sinä manipuloit lapset isää vastaan ja haukuit isän lapsille ja pienet lapset uskoivat ,että heidätkin vaihdettiin, mutta mihin , ehkä niiden sutturien lapsiin, jos sillä on lapsia ,tai niillä muuten en ymmärrä mihin vaihtoi, mutta sinut vaihdettiin toiseen tai toisiin naisiin.


      • jfjflajlföal
        Oletääliönaiseksi kirjoitti:

        Ääliö sinut vaihdettiin toiseen, ilmeisesti sinä manipuloit lapset isää vastaan ja haukuit isän lapsille ja pienet lapset uskoivat ,että heidätkin vaihdettiin, mutta mihin , ehkä niiden sutturien lapsiin, jos sillä on lapsia ,tai niillä muuten en ymmärrä mihin vaihtoi, mutta sinut vaihdettiin toiseen tai toisiin naisiin.

        Kyllä meidät vaihdettiin kaikki. Lapset mentti isänsä kokonaan kiero lapamatosuttura rikkoi perheemme.
        Juu olivat sillon pieniä, mutta nyt ovat aikuisia, joten ymmärtävät yhä kuinka kiero isä oli ettei halua häntä nähdä, eikä lastenlapsetkaan halua.
        Oma miehen valinta, joko me tai lapamatosuttura. Hän valitsi lapsettoman koska halusi lapsita eroon.


      • Häpeeitteäs

        Paskan marjat idiootti, sinut vaihdettiin ,ei lapsia, eihän sen uudella ole edes lapsia ,johon olis vaihdettu kuinka tyhmä olet, en minäkään olis noin idiootin ihmisen kaa, joka ei voi myöntää, et sinun tyhmyyteesi oli äijäs kyllästynyt aikoja sitten, toivottavasti lapset ei ole perinne sun tyhmyyttäsi.


      • Tajuutsä
        jfjflajlföal kirjoitti:

        Kyllä meidät vaihdettiin kaikki. Lapset mentti isänsä kokonaan kiero lapamatosuttura rikkoi perheemme.
        Juu olivat sillon pieniä, mutta nyt ovat aikuisia, joten ymmärtävät yhä kuinka kiero isä oli ettei halua häntä nähdä, eikä lastenlapsetkaan halua.
        Oma miehen valinta, joko me tai lapamatosuttura. Hän valitsi lapsettoman koska halusi lapsita eroon.

        Sut vaihdettiin parempaan.


      • hauskaajouluasullekin
        Häpeeitteäs kirjoitti:

        Paskan marjat idiootti, sinut vaihdettiin ,ei lapsia, eihän sen uudella ole edes lapsia ,johon olis vaihdettu kuinka tyhmä olet, en minäkään olis noin idiootin ihmisen kaa, joka ei voi myöntää, et sinun tyhmyyteesi oli äijäs kyllästynyt aikoja sitten, toivottavasti lapset ei ole perinne sun tyhmyyttäsi.

        Varmastikin näin, että meidät lasten kanssa vaihdettiin parempaan. Kyllä varmasti miesten mielestä lapseton eukko on parempi kuin omat lapset ja oma vaimo. Kyllä se varmasti niin on.
        Joo emme ole perineet miehen tyhmyyttä, lapseni ovat fiksuja kun hylkäsivät nyt isänsä kun hän hylkäsi meidät aikanaan. Meillä on mahtava elämä ollut, kn ei ole tarvinnut pelätä sutturoita ja lapset ovat saaneet elää turvallisesti mun kanssa. Mies ei ole kehdannut pakottaa meitä näkemään sutturoitaan. Onneksi. Lapset ovat perheineen niin iloisia, kun pääsivät moisesta isätä eroon joka hykää oman perheen.
        Meillä tulee taas ihana joulu, lapset perheineen me mennään anoppilaan, jossa koko suku taas oottaa meitä ja anopin kanssa ollaan tosi hyvinä kavereita. Joulu on siellä aina kuten ennenkin, surullista ettei mies pääse sinne juhlimaan. Meillä on anoppilassa ja lasten mummolassa kivat joulut ja juhannukset aina.


      • Justniinn
        hauskaajouluasullekin kirjoitti:

        Varmastikin näin, että meidät lasten kanssa vaihdettiin parempaan. Kyllä varmasti miesten mielestä lapseton eukko on parempi kuin omat lapset ja oma vaimo. Kyllä se varmasti niin on.
        Joo emme ole perineet miehen tyhmyyttä, lapseni ovat fiksuja kun hylkäsivät nyt isänsä kun hän hylkäsi meidät aikanaan. Meillä on mahtava elämä ollut, kn ei ole tarvinnut pelätä sutturoita ja lapset ovat saaneet elää turvallisesti mun kanssa. Mies ei ole kehdannut pakottaa meitä näkemään sutturoitaan. Onneksi. Lapset ovat perheineen niin iloisia, kun pääsivät moisesta isätä eroon joka hykää oman perheen.
        Meillä tulee taas ihana joulu, lapset perheineen me mennään anoppilaan, jossa koko suku taas oottaa meitä ja anopin kanssa ollaan tosi hyvinä kavereita. Joulu on siellä aina kuten ennenkin, surullista ettei mies pääse sinne juhlimaan. Meillä on anoppilassa ja lasten mummolassa kivat joulut ja juhannukset aina.

        Oho, olet siis sukua exmiehellesi, kun sanot ,että sinäkään et ole perinnyt hänen luonnettaan, no ilmankos äijäs lähti ainoo täysjärkinen porukassa.


      • Jouluuvaan
        hauskaajouluasullekin kirjoitti:

        Varmastikin näin, että meidät lasten kanssa vaihdettiin parempaan. Kyllä varmasti miesten mielestä lapseton eukko on parempi kuin omat lapset ja oma vaimo. Kyllä se varmasti niin on.
        Joo emme ole perineet miehen tyhmyyttä, lapseni ovat fiksuja kun hylkäsivät nyt isänsä kun hän hylkäsi meidät aikanaan. Meillä on mahtava elämä ollut, kn ei ole tarvinnut pelätä sutturoita ja lapset ovat saaneet elää turvallisesti mun kanssa. Mies ei ole kehdannut pakottaa meitä näkemään sutturoitaan. Onneksi. Lapset ovat perheineen niin iloisia, kun pääsivät moisesta isätä eroon joka hykää oman perheen.
        Meillä tulee taas ihana joulu, lapset perheineen me mennään anoppilaan, jossa koko suku taas oottaa meitä ja anopin kanssa ollaan tosi hyvinä kavereita. Joulu on siellä aina kuten ennenkin, surullista ettei mies pääse sinne juhlimaan. Meillä on anoppilassa ja lasten mummolassa kivat joulut ja juhannukset aina.

        Sulla on sitte kiva anoppi ,kun huolii sun entisen liiton muksutkin mukaan yhtäläisenä ,kun yhteisetkin lapsenne, onko miehesi töissä, kun ei pääse mukaan.
        Minun anoppi ei oikeen välitä mun entliiton lapsista, mutta ne menee ex-miehen kanssa omalle mummulleen.


      • ihanasukumeillä
        Jouluuvaan kirjoitti:

        Sulla on sitte kiva anoppi ,kun huolii sun entisen liiton muksutkin mukaan yhtäläisenä ,kun yhteisetkin lapsenne, onko miehesi töissä, kun ei pääse mukaan.
        Minun anoppi ei oikeen välitä mun entliiton lapsista, mutta ne menee ex-miehen kanssa omalle mummulleen.

        No maailman paras. Käymme anopin kanssa jouluostoksilla ja näemme lähes joka viikko. Meillä ei ole mikään muuttunut kaikki on samoin kuin ennenkin, ainoastaan mies hylkäsi meidät kaikki muut ovat pysyneet. Olisihan se omituista jos mummot, serkut, vaarit, enot ym koko suku hylkäsi miksi ihmeessä? Ei kaikki ole tyhmiä.
        Jouluna taas anoppilaan koko lössi.
        Meillä paras sukum, joskus ihmettelemme miten sukuun on päässyt moinen tyyppi joka hylkää omat lapset ja sukunsa? Kaikenlaista luusereita on olemassa.


      • Entajuu
        ihanasukumeillä kirjoitti:

        No maailman paras. Käymme anopin kanssa jouluostoksilla ja näemme lähes joka viikko. Meillä ei ole mikään muuttunut kaikki on samoin kuin ennenkin, ainoastaan mies hylkäsi meidät kaikki muut ovat pysyneet. Olisihan se omituista jos mummot, serkut, vaarit, enot ym koko suku hylkäsi miksi ihmeessä? Ei kaikki ole tyhmiä.
        Jouluna taas anoppilaan koko lössi.
        Meillä paras sukum, joskus ihmettelemme miten sukuun on päässyt moinen tyyppi joka hylkää omat lapset ja sukunsa? Kaikenlaista luusereita on olemassa.

        Mitä , nyt en ymmärrä ????????


      • Lissuonkertonuttään
        Entajuu kirjoitti:

        Mitä , nyt en ymmärrä ????????

        Lässy on ollut jonkun sukulaisensa kaa naimisissa ,sama suku kummallakin, eikä sillä ole mitään uusperhettä, exanoppi on hänen sukulaisensa ja hänen juttujensa mukaan hylkäsi poikansa ja mollaa ja haukkuu poikaansa exminiänsä kanssa.
        Hänet jätettiin ja petettiin ja hänestä tuli katkera vanha akka, mielenterveys menny ja ei muutenkaan niin kovin viisas ihminen.


      • tarkoititko
        Lissuonkertonuttään kirjoitti:

        Lässy on ollut jonkun sukulaisensa kaa naimisissa ,sama suku kummallakin, eikä sillä ole mitään uusperhettä, exanoppi on hänen sukulaisensa ja hänen juttujensa mukaan hylkäsi poikansa ja mollaa ja haukkuu poikaansa exminiänsä kanssa.
        Hänet jätettiin ja petettiin ja hänestä tuli katkera vanha akka, mielenterveys menny ja ei muutenkaan niin kovin viisas ihminen.

        Raision kaupungin "lastensuojeluviranomaisia" perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista..


    • Olethumalassa

      Miksi ne sutturat ,mitä lienevät tunkee teille?
      Mitä ovat sutturat?
      Mieskin esti sutturoiden tulon teille kun lapset oli hänen luona , mitä nää ovat?
      Paljonko niitä oikeen on?
      Miksi ne haukkuu ja kiusaa?
      Minkä perheen ne on rikkonut ja millälailla?
      Mitä akkoja te nauratte?
      Mitä ne akat on rikkonut?
      Mitenkä liimaudutaan jonnekin?
      Miten haukutaan lasia??
      Mikä on ediä???

      • tarkoititko

        Raision kaupungin "lastensuojeluviranomaisia" perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista..


    • kukaseonfjkjfdlöl

      Mikä on äitipuoli? Jalat vai pää? Jalkapuoli, käsipuoli? Nenäpuoli vai aivonetpuoli

      • Olettäyssekopää

        Sinä olet mielipuoli.


      • ISÄ1

        Äitipuoli on nainen joka on ottanut sinulta vastuun lapsista ja ulkoistanut sinut


    • tarkoititko

      Raision kaupungin "lastensuojeluviranomaisia" perättömin "viranomais" lausumin, selvityksin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe