Katkera ruma nainen

ruma--nainen

Olen katkera ja masentunut. Niin mitäpä sitä paljoaa muuta voisi olla enää kaiken kokemusteni myötä. Yksikään nainen maapallolla ei olisi kestänyt näin pitkälle jos olisi minuksi syntynyt eli 50 vuotta on tullut kestettyä jokapäiväistä tuijotusta, pilkkaa ja kaikkea mahdollista. Ja ei voi sanoa, ettenkö olisi yrittänyt todella paljon, mutta mikään mitä tekee tai ei tee sillä ei ole merkitystä kun ulkonäkö on tällainen, ihmisillä on heti ennakkoluulot valmiina.

Nainen voi olla sairaaloisen ylipainoinen ja vammainenkin ja silti hyväksyttävä, mutta kaikkein hirvittävin naistyyppi on kaltaiseni maanpäällinen hirviö eli yksinkertaisesti naisesta tekee ruman ja hirvittävän näköisen vain yksi ainoa asia nimittäin maskuliinisuus ja luuston suuri rakenne ja mä omaan juuri nuo pahimmat ominaisuudet mitä naiselle voi tulla ja vieläpä pahimmassa mahdollisessa muodossa. Olen siis ERITTÄN MASKULIININEN ja tähän 164 sentin pituuteen on ympätty äärimmäisen roteva luonnottoman suuri, leveä ja paksu luustonrakenne ja vieläpä miehen luustonrakenne. Tosin kukaan pituiseni eikä pidempikään mies omaa tällaista järkkyä luustoa. Jollakin yli 2 metrisellä ERITTÄIN maskuliinisella rotevarakenteisella miehellä saattaisi löytyä tällainen luusto.

No sitten mulla on vielä tämä miehen vartalomallin lisäksi miehen kasvot etenkin leukapiirteet. Omaan siis erittäin suurikasvoisen ja maskuliinisen miehen kasvojen kokonaiskoon eli ne ovat luonnottoman pitkät ja leveät samanaikaisesti ja etenkin leukapiirteet ovat ÄÄRIMMÄISEN suuret, jykevät ja voimakkaat. Yksikään mies suomessakaan tuskin omaa näin kookkaita ja jykeviä kasvoja ja leukapiirteitä. Eikä siinä kaikki vaan kasvojeni ja vartaloni mittasuhteet ovat kaikki täysin pielessä. Kaikki mittasuhteet ovat todella epätasapainoiset ja epäsopusuhtaiset eikä osat sovi toisiinsa nähden lainkaan. Esim. Yläkropppani on sairaaloisen suuri alakroppaan nähden joten tottakai siitä aiheutuu jo vaikeuksia liikkumisessa jne. Kannan siis hennommalla alakropallani 2 numeroa liian suurta yläkroppaa. Rintakehäni ja selkäni ovat äärimmäiset pitkät ja leveät enkä omaa niskaa juuri lainkaan eli tää jättimäinen naamani/pääni on suoraan selässä kiinni. Ja koska kasvoni ovat ylisuuret se tietenkin myös painaa paljon joten se on vetänyt ryhtini aikaa myöten kumaraksi varsinkin niskani alueelta koska en omaa niskaa lainkaan niin suuri pää on vienyt ryhdin sairaaloisen malliseksi.

Vaikka naamani on luonnottoman suuri niin kallo-osani on jäänyt vajaamittaiseksi eli omaan ns. pienipäisyyden eli otsani ja kalloni päälaki on lättänät ja matalat kuten esim. simpanssilla. Otsani on myös suippo malliltaan joten tuo outo pään ylöosa verrattuna massiivisiin leveisiin ja suuriin alakasvoihihin korostuu entistä pienempänä ja koko kasvojen ja pään malli on täysin epäsopusuhtainen ja epänormaalin näköinen. Ei ihme. että mua pidetään ulkoisten seikkojeni takia vajaaälyisenä koska ihmiset olettavat, että tällaisen päänmallin omaavalla tuskin on edes normaalikokoisia aivoja. No olinhan mä koulussa tyhmä enkä ymmärtänyt juuri mitään, ihmettelenkin miksi mua ei laitettu esim. apukouluun.

Sitten näissä massiivissa kavoissa on nää olemattoman pienet huulet ja suu joka on pisteen kokoinen, pieni nenä ja pienet silmät joten kokonaiskuva on täysin poikkeava ihmisrodusta. Alakroppani on melko kehittymätön ainakin yläkroppaan verrattuna joka on äärimmäisen massiivinen niin alakroppani korostuu ihan olemattomana koska jalkani ovat laihat, lantio aika kapeahko enkä omaa peppua lainkaan ja alaselkäni on suora kuten miehellä eli siinä ei ole normaalia notkoa kuten naisella eikä mulla myöskään ole vyötäröä lainkaan. Jalkateräni ovat silti valtavan kokoiset eli kengänkoko 42-43.

Hiuksetkin kasvavat tässä oudon mallisessa päässä epänormaalin näköisesti koska otsani ja päälakeni ovat luonnottoman matalat enkä omaa niskaa lainkaan niin karvoitus menee todella matalalta eli voisi verrata vain johonki gorillaan tai simpanssiin kokonaiskuvaa. Ja karvoitus on ollut aina mulla miesmäisellä tavalla vahvaa ja karkeaa ja nimenomaan erittäin maskuliinisen ja tumman miehen tapaan. Karvoitusta on siis kaikkialla kuten erittän maskuliinisella ja tummalla miehellä. Rinnatkin ovat kasvaneet täysin epänormaalisti eli sidekudos ja rasvakudos ovat täysin epänormaalisti rinnoissani koska rintani eivät ole koskaan olleet naisellisella tavalla täyteläisen ja pyöreän malliset vaan rinnat ovat aina roikkuneet suorina ja lättäninä eikä nännejäkään ole lainkaan tai onahan siinä jotki littanat punertavat läikät, muta nännit ei tapita koskaan ja ne nännipihat ova siinä rintojen päissä ja osittavat pikemminkin vatsaa kohti.

No tässä nyt näitä ehkä pahimpia ominaisuuksia joita tuli heti mieleen. Lääkäri ei silti ole koskaan kirjoittanut mulle mitään epänormaalin ihmisen diagnoosia ilmeisesti on pelännyt, että näin vaikeasti epämuodostunut ihmien tulee kalliiksi kunnalle.

21

949

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitentämänyt

Oho

• vaikeauskoa

Oletkohan nyt aivan varma tuosta.

• ruma--nainen

Niin ja kun mun kaltaisia ei ole muita olemassakaan. Vaikka kuinka yrittää etsiä netistä isoluinen nainen niin ei löydy kuin ylipainoisia tai jos onki niin nainen on todella pitkä vähintään 2 metrinen jolla sen isompi luisuuden kyllä ymmärtää, mutta siltikään se 2 metrinenkään nainen ei ole niiin ISOILUINEN kuin mä 164cm jolla se isoluisuus on todella huomiota herättävää.

Sitten osa naisista on oikeasti miehiä jotka pukeutunut ja meikannut naiseksi ja osa sitten bodannu ittensä isolihaksiseksi. Mulla tosin on ISOT lihakset ilman, että olisin tehnyt yhtään mitään elämässä. Raskasta kantaa näin isoa yläkroppaa varsinkin kun alakroppa on kumminki pienempi ja hennompi. Selkäni on todella epämuodostuneen näköinen, vaikka se olisi isolla miehellä tai vaikkapa gorillalla.

Leukapiirteeni ja kasvonpiirteet on siis täysin miehen ja nimenomaan ERITTÄIN MASKULIINISEN MIEHEN jollaisia ei suomessa edes näe.

• JoopaJoo32

Mitäs luulet, että laitteleeko isoluiset ja rumat naiset itsestään kuvia nettiin?? Oletko sinä laittanut? Et taatusti ole, eikä ne muutkaan, koska ne häpeää itseään. Ja sillä perusteella luulet, että olet ainoa maanpäälinen naishirviö. Tälle pallolle mahtuu kuule vaikka minkälaisia ihmisiä..

• intrxxx

Tarkkaan onkin tuo analysoinut itsensä ...

• ruma--nainen

Niin monta kohtaa ulkonäössäni jotka ovat siis täysin pielessä. Eikö olekin se joka kaiken tämän takana ollut vittumaisella päällä tekohetkelläni.

• Nainen40Vuotta

Aluksi haluan sanoa, että en halua vähätellä sinun tuskaasi ja kärsimystäsi. Se mitä koet on varmasti täydellisen totta sinulle ja se on maailma, jossa sinä elät. Haluan kirjoituksellani tuoda sinulle uusia näkökulmia. Mitä jos tarkastelisit niitä avoimen uteliaasti :) Eihän sitä koskaan tiedä vaikka elämääsi avautuisi portti ulos tuosta tilasta missä sinä olet.

Et puhunut mitään lapsuudestasi. Kun luen kirjoitustasi, niin minulle tulee tunne, että et ole saanut lapsena kokea, että olet suloinen, ihana ja rakastettava. Ihmisen kuva omasta arvosta rakentuu lapsena, siten miten meidän vanhempamme meihin suhtautuvat. Jos lapsi saa rakkaudellista syliä, huomiota ja lapsen tarpeet saavat täyttyä, niin lapsella kasvaa käsitys siitä, että hän on arvokas, rakastettava ja riittävä juuri sellaisen kuin on. Jos taas vanhemmat jättävät lapsen huomiotta, eivät pidä sylissä ja lapsen tarpeet eivät täyty, niin lapselle rakentuu kuva, että hän on paha, huono ja riittämätön.

Kun ihminen kasvaa aikuiseksi, niin hän kantaa mukanaan kaikkea sitä tunne perintöä, joka häneen on rakentunut vanhempien kautta. Se, joka on saanut rakkautta ja jolla on hyvä lapsuus, hänellä on terve omanarvontunto ja hän suhtautuu elämään ja ihmisiin avoimesti ja positiivisesti. Ja kun taas toisenlaista tunne perintöä mukanaan kantavalla on huono omanarvontunto. Hän suhtautuu elämään ja ihmisiin epäillen ja peläten. Kumpikin näistä ihmisistä saa sitä mitä he heijastavat ulospäin.

Eli nyt tulemme sinuun. Oletko jo lapsena ollut hyljeksitty ja mitätöity? Onko sinulle jo silloin kerrottu, että kuinka ruma ja hirveä sinä olet? Jos näin on, niin olet kasvanut todella rikkinäisten ja julmien ihmisten maailmassa.

Sinun sisälläsi on hyvin selkeänä ja voimakkaana näkemys siitä millainen sinä olet. Oletko varma, että muut ihmiset näkevät sinut samoin? Mitä jos sinä tulkitset jokaisen ihmisen katseen negatiivisesti sen takia, koska sisälläsi on niin negatiivinen kuva itsestäsi? Ihmiset katselevat kaikkialla toisiaan ja eivät aina edes niin kauheasti ajattele mitään. Narsistinen ihminen saattaa tulkita jokaisen katseen ihailevana, kun taas huonommuuden tuntoinen negatiivisena pilkkana.

Kun pidät itseäsi niin kauheana, niin onko se heijastunut aina sinun käytökseesi? Oletko vihaisen ja torjuvan näköinen, koska pelkäät tulevasi loukatuksi? Mitä jos ihmiset kavahtavat sinua enemmänkin sen takia, koska näytät vihaiselta ja viestität ihmisille, että menkää helvettiin!

Itse olen elämässäni tavannut monenlaisia ja näköisiä ihmisiä. Voin sanoa sen, että ulkonäkö ei ole suorassa suhteessa ihmisen omanarvontuntoon. Hyvin kaunis ja täydellisen näköinen ihminen voi omata heikon itsetunnon ja nähdä vain vikoja itsessään. Kun taas hyvin tavallisen näköinen, pyöreä ja isoluinen nainen voi olla se työpaikan herttaisin ja valoisin ihminen, jolla on todella hyvä itsetunto.

Olin itse nuorempana hyvin tyytymätön ulkonäkööni. Todellisuudessa ongelmani olivat lähes yksinomaan henkisiä, mutta en sitä silloin tajunnut. Olen elämässäni käynyt läpi paljon haastavaa kasvua. Suhde äitiini on ollut yksi suuri tekijä miksi minulla on ollut niin paljon vaikeuksia itseni ja ihmissuhteitteni kanssa. Kun ihminen eheytyy sisältäpäin, niin ihminen alkaa arvostamaan itseään uudella tavalla ja alkaa tuntea, että on riittävä sellaisena kuin on. Sinunkin sisältäsi on löydettäväsi sellainen alue, jossa asuu rauha, rakkaus ja ilo.

Voisiko sinunkin elämälläsi olla tarkoitus? Jos kaikkien noiden tunteiden kerros alta löytyy se kaunis ja hyvä mikä sinussa on. Voisinpa halata sinussa ja kertoa sinulle, että myös sinä olet rakkauden ja kaiken hyvän arvoinen tässä maailmassa :)

• ruma--nainen

Äitini on kyllä aina ollut pahimman luokan narsisti. Vaikka on myös ruma kuten minä niin hän taas on aina olettanut olleensa varsinkin nuorempana yksi maailman kauneimpia naisia ja mä taas tiedän olevani maailman rumin ja kyllähän äitini on aina sen myös tuonut esille, että olen häntä rumempi enkä naisellinen ollenkaan kuten hän. Aina tuo esille, että olen tullut muka isäni sukuun koska olen niin kookas, vaikkei äitinikään mikä siro ole koskaan ollut. Oikeasti suurin osa rumuudestani on nimenomaan äidiltäni jolta olen perinyt maskuliiniset kookkaat isot leukapiirteet ja kasvot samoin siskopuoleni omaa samat rumaksi tekevät ominaisuudet naamassa, vaikka hänellä on eri isä kuin mulla eli äidiltä nää meidän rumat kasvojenpiirteet on suurimmaksi osaksi perityneet, vaikka äitini ei sitä koskaan myöntäisikään koska on äärimmäisen itserakas narsisti.

No eipä tuota rakkautta pahemmin koskaan saanut koska äitini rakasti vain ITSEÄÄN. Muuta en muista lapsuudesta kuin se, että äitini istui peilin edessä tälläämässä ja hyppäsi ravintoloissa ja deittaili juoppoja, muunlaisia miehiähän äitini ei koskaan edes saanut kuin rapajuoppoja.

Mutta se, etten pahemmin lapsenakaan saanut arvostusta vaan pelkästään negatiivista palautetta ulkonäöstäni ja haukkuja niin ei se muuta sitä, että olen ihan OIKEASTI ruma nainen. Ja ihmisten käyttätymiset vuosikymmenien saatossa on ollut ihan selvää haukkumista, pilkkaa, nauruja ja syrjintää rankemman kautta eli ei todellakaan ole mitään kuvittelua. Jos ihmiset kohdallani haukkkovat henkkeä, pyörittelevät päätä, tuijottavat niin kauan kuin olen paikalla ja osa jopa hypähtää ilmaan säikähdyksestä mut nähtyään niin ei se enää ole todellakaan mitään kuvittelua. Jotku jopa haukkuu mua vieressä olevalle kaverilleen niin, että mä kuulen selvästi kaiken ja onpa tuota päin naamaakin sanottu useasti.

Mun pitäis panna piilokamera johonki tuonne mun kasvojen alueelle ja videoida se jonnekin niin ihmiset näkis, että mä en todellakaan kuvittele niitä ihmisten reaktioita ja ilmeitä vaan se on todellista kauhua ja inhoa mut nähdessään. Niin ja mitä mun olemukseen tulee niin kyllä mä olen aina ihmisten parissa ihan normaalisti käyttäytynyt ilmeitä myöten ja hymyillyt ja ollut positiivinen jne. Mua ei saa oikeastaan vihaisen ja nyrpeän näköiseksi tekemälläkään. Ihmiset vaan yksinkertaisesti kavahtaa mun miesmäisiä leuka-ja kasvonpiirteitäni ja järkyttävän leveitä, pitkiä ja KOOKKAITA kasvojani maskuliinisesta vartalosta puhumattakaan. Myös osa luultavasti pitää idioottina pelkän ulkonäön perusteella, siksi mun kanssa ei yleensä aleta edes puhumaan ja jos joku yrittääkin puhua niin puhutaan kuin jollekin 5 vuotiaalle.

Aikoinani olen psyykannut itseäni kovastikin kun olen lähtenyt ulos, olen hokenut itselle, että olen ihan normaalin näköinen ihminen ja kukaan ei tuijota, että kuvittelen vain, mutta aika äkkiä se positiivinen tunne häviää ja pudotus on maanpinnalle kova kun ensimmäiset vastaantulijat jo haukkuu tai tuijottaa kuin maailman suurinta saasteläjää. Yleensä se oli niin kun ovesta ulos astuin niin ekat vastaatulijat jo huudahti, että KAUHEE! Tätä kun kuulee ihan nuoresta tytöstä lähtien niin ei siinä paljon jää epäilyksiä oman ulkonäön suhteen.

Muistan jo 5 vuotiaana kun olin hoidossa erään pariskunnan luona niin se mies katseli käsivarsiani ja huusi vaimolleen, että, " voi kauheeta, tuuppa kattomaan tätä lasta kun sillä on kauheesti karvoja käsivarressa, ihan kuin apinalla" . . nuo siis niitä ensimmäisiä muistoja mitä ulkonäöstäni sanottiin. Kyse ei siis voi olla hormoonihäiriöstäkään kun 5 vuotiaalla ei ole alkanut hormoonit vielä jyllään eli geneettistä rumuutta kaikki.

Kaikki keinot on jo yritetty elämässä eli ei voi sanoo, etten olisi yrittänyt, mutta ovet vaan on sulkeutunut paukkuen edestäni kaikkialla ja aina. Deittailuakin on yritetty yli 30 vuotta tuloksetta joten mä olen jo miehet unohtanut koska tiedän, että niihin ei ole mitään mahiksia eikä perheen perustamiseen muutenkaan enää koska olen jo 5-kymppinen, katkeroitunut
        ja kaiken toivon menettänyt.

Kaiken keskellä olin mukana jopa eräässä uskonnollisessa yhteisössä, ajattelin, että siellä sentään saisi rauhan, mutta ei, siellä vasta pinnallista olikin ja ulkonäköni kun on se mikä on niin sain sen mukaankin . . niitä ilkeitä kommentteja ja syrjintää riitti kyllä aika rankasti joten eipä sekään ollut mulle oikea paikka ja mut naurettiin sieltä lähes kirjaimellisesti ulos.

No mitäpä tässä muuta kuin olla maailman rumin nainen, asiat ei siitä muuksi muutu.

• Nainen40Vuotta

Olet siis yrittänyt tehdä kaikkesi elämäsi parantamiseksi sen ymmärryksen mukaan mikä sinulla on. Mitä jos olet siinä omassa kuplassa ja katselet omaa totuuttasi varmana ja vakuuttuen, että elämäsi ei voi enää muuttua?

Olet lapsuutesi vanki! Sinua on lapsena kohdeltu huonosti ja olet sisäistänyt itseesi kuvan, että olet arvoton ja ruma ihminen. Oma äiti on ensimmäinen nainen pienen tytön elämässä ja tyttö rakentaa naisen sisälleen siten miten äiti näkee ja kohtelee tytärtään. Monilla äideillä on omat haavat heidän lapsuudestaan. Sinun äitisi on traumatisoitunut omassa lapsuudessaan. Ehkä häntä on kohdeltu niin kaltoin, että hänelle on tullut narsistinen persoonallisuushäiriö. Se on äärimmäinen suojakeino silloin kun lapsi kasvaa ympäristössä, jossa hän on todella heitteillä.. lapsen tunnetarpeisin, eikä välttämättä fyysisiin tarpeisiin vastata riittävästi.

Äitisi on rikkinäinen ihminen, joka ei ole pystynyt näkemään omia haavojaan. Asioiden tiedostaminen on ensimmäinen askel, jos ihminen haluaa parantua. Sillä mitä ei tiedosta, niin sitä ei voi muuttaa.

Sinusta on tullut äitisi roska ämpäri. Hän on heijastanut sinuun kaiken sen mitä ei halua ja kykene näkemään itsessään. Ne kaikki inhottavat piirteet ja asiat, jotka ovat hänessä.. niitä hän ei halua/kykene näkemään, vaan hän projisoi eli näkee sinussa. Kun hän purkaa sen energian sinuun, se helpottaa hänen oloaan ja hän pystyy säilyttämään itsensä näennäisessä tasapainossa ja tuntea itsensä hyväksi ihmiseksi.

Nämä tunne ongelmat ja käyttäytymismallit tulevat sukupolvien takaa. Puhutaan siis tunneperimästä, jonka vanhemmat siirtävät lapseensa. Minä olen joutunut työstämään omaa kipeää tunneperimää. Olen joutunut käymään läpi tunteita ja asioita, jotka tulevat äidiltäni, äidin äidiltäni ja vielä kauempaa. Jos ihminen haluaa oikeasti löytää rauhan, ilon ja tasapainon, niin oma tunneperimä täytyy työstää.

En tiedä näetkö sinä sitä, että tässä ajassa ihmisillä on paljon tunnetason ongelmia. Perheet ovat taloudellisesti tiukoilla. Vanhemmat käyvät töissä. He ovat stressaantuneita yrittäessään sovittaa yhteen perhe elämän ja työn ja kaikki perheenjäsenten tarpeet. Sinulla ei ole miestä ja lapsia. Saatat nähdä ihmisten arjen hyvin vääristyneesti? Kun itseltä puuttuu jotain, niin ihminen saattaa katsoa muiden ihmisten elämää vaaleanpunaisin lasein.

Ihminen on sellainen, että se kaipaa aina sitä mitä ei ole. Perheelliset ovat kateellisia lapsettomille heidän vapaa-ajastaan. Tahattomasti lapseton haikailee perhe-elämän onnellisuuden perään ja kuvittelee sen olevan onnen tähtitaivas.

Rakkauden tarve on jokaisen ihmisen perustarve. Tuntuu kipeältä jäädä ilman sitä. Mikään parisuhde ei kuitenkaan koskaan voi tuoda meille pysyvää onnellisuutta. Parisuhde tarjoaa mahdollisuuden henkiseen kasvuun eli parisuhde nostaa pintaan kaiken keskeneräisyyden mitä meissä on. Lapsuuden tukahdutetut ja kipeät asiat nousee, koska turvallisessa parisuhteessa saamme uuden mahdollisuuden kohdata sen kaiken kipeän ja keskeneräisen, joka jäi meihin lapsuudessa. Rakkauden pohjimmainen tarkoitus on antaa meille mahdollisuus täydelliseen eheytymiseen.

On epäkypsää kuvitella, että jostain tulee mies, joka tuo pysyvän rakkauden ja onnellisuuden tilan. Jos ihminen haluaa rauhaa, onnellisuutta ja iloa, niin hänen on löydettävä se omasta sisimmästään. Toinen ihminen voi kulkea meidän rinnalla ja tuoda iloa elämään. Mutta tuo toinen ihminen ei voi meidän puolestamme työstään meidän lapsuuttamme ja sitä kaikkea keskeneräisyyttä, joka meissä on.

Mitä sinä voisit tehdä elämällesi? Minun näkemykseni on tämä. Sinä voit jäädä siihen missä olet nyt ja olla loppuelämän katkera ja masentunut. Todennäköisesti kuolet aikaisemmin, koska pysyvä katkeruus ja negatiivisuus on myrkkyä kehollesi. Olet negatiivisessa kehässä, joka ruokkii itseään. Negatiiviset ajatukset ja tunteet ruokkii kehoasi pysymään huonossa olossa.

Toinen vaihtoehto on lähteä henkisen muutoksen polulle, jossa lähdet toden teolla työstämään sinun tunneperimääsi. Itse suosittelisin tähän todella hyvää rosen terapeuttia, jonka tuella lähdet purkamaan näitä tunnekuormia kehostasi ja saat rakkaudellisen peilin, minkä avulla alat rakentua uudelleen. Näitä terapeutteja on moneen lähtöön, joten en voi liikaa painottaa, että yritä löytää asiantuntija. Minä itse olen käynyt 2 vuotta todella loistavalla rosen terapeutilla. Hänestä on ollut todella hurja apua siihen muutokseen, jota olen käynyt läpi. Olen tässä prosessissa paremmalla puolella.

Erilaiset henkiset valmennukset ja kehotietoisuus ryhmät saattavat myös hyödyttää sinua myöhemmässä vaiheessa. Psykologinen nahkasi on niin pahasti palanut, että nyt olisi parasta, että ympärilläsi olisi vain ne ihmiset, joilta saat ehdotonta tukea ja rakkautta.

Kun alat psykologisesti parantua, niin löydät uutta omanarvontuntoa, rauhaa ja iloa sisältäsi. Sen myötä alat myös vapautua yhä enemmän siitä mitä muut ajattelee sinusta ja miten muut sinut näkevät.

• Nainen40Vuotta

Vaikka oletkin niin vakuuttunut omasta rumuudestasi, niin elämä saattaa vielä yllättää ja elämääsi tulee mies, joka rakastuu sinuun. Tällä hetkellä sisälläsi on niin paljon myrkkyä, jota sinun täytyy edes vähän työstää pois. Sinä tuskin edes antaisit kenellekään mahdollisuutta, koska et voi uskoa, että kukaan voisi rakastaa niin rumaa ihmistä kuin sinä.

Ulkonäkö on katoavaa. Sisäisen eheytymisen myötä ehkä osaat arvostaa, että sinulla on toimiva ja terve keho, jolla voi tehdä melkein mitä vaan :) Täällä maailmassa on paljon sairaita ihmisiä.. kato vaikka YouTubesta, jossa on ihmisiä, jolla on kasvaimia tai suomuja keho täynnä, raajat epämuodostuneet ja kaikkea muuta vastaavaa.

Tämä elämä on ensisijaisesti henkinen matka, jolle olemme tulleet kasvamaan :)

• Uuttavuottakohti

Me ollaan jotain ulkonäön vankeja vai?
      Itse kuulun jokukkoon joka ei oo susiruma.Normi nainen aika kauniskin monen mielestä.Oon ollut 10v eronneena 53v miehiä on tullut ja mennyt...niistä viis mutta mun ainoo pahanolon tunne on tullut sukulaisten ja ystävien keskuudesta kun en ole löytänyt sitä äijää!!!Mä oon niin onnellinen kun saan olla itekseen.Ei tarvi selitellä kenellekään minne meen ja mitä teen.Mä taidan olla outo kanssa mutta kaikki ne miehet keneen tutuistuin 10v aikana oli ihan perseestä.Toiset kaipaa jotain kumppania koko loppuelämän...minä en! Tähän ikään mennessä on jo aika armollinen ja hyäksyy omat puutteet.Hyvää alkavaa vuotta ja olkoon Onni myötä!

• ruma--nainen

Kiitos vaan viesteistäsi "Nainen40Vuotta"

Vaikka elämäni oli jo lapsena narsistisen, kurjan ja huonon äidin kanssa ankeaa ja äitini antoi aina ymmärtää etten ole nätti enkä naisellinen johtuen isoista kömpelöistä luistani niin tottahan tuo silti on. Omakuvani on täysin realistinen ja ihmisten reaktiot ulkonäöstäni lapsuudestani asti aivan totista totta eli kyllä ihmiset aivan oikeasti kaikkialla pitävät mua rumana eli se ei siis ole valitettavasti mitään lapsuudesta juontuvaa traumaa ja kuvitelmaa vaan järkyttävä TOTUUS.

Mulle ei auttaisi terapiat lainkaan, mihinkäs se rumuus häviäisi, vaikka kuinka terapioidaan, toki saattaisi vaikuttaa ehkä siihen, että kestäisin paremmin rumuuteni kanssa sekä ne ihmisten tuijotukset, naurut ja pilkat, mutta totuus ei silti häviä siitä mihinkään, että olen äärimmäisen ruma johtuen enimmäkseen juuri sairaaloisen suuresta luustostani joka on kaiken lisäksi vielä epäsopusuhtainen ja kaikin tavoin olen muutenkin epätasapainoinen jokaisesta kohtaa ulkonäössäni.

Ymmärrän, että joidenkin on vaikea edes tajuta kuinka joku voi niin ruma edes ollakaan koska näin rumia et ole sinäkään koskaan oikeasti edes nähnyt missään ja todellakin näin rumat eivät enää kule ihmisten ilmoilla saati laittaisi kuviaan näytille nettiin. Ne youtubessakin olevet muutamat epämuodostuneet naiset ovat vain epämuodostuneita jostakin kohdin ja omaavat vamman ja monesti olen sanonutkin, että vammaiset ja epämuodostuneet naisetkin ymmärretään ja hyväksytään paremmin kuin terveet, mutta geneettisesti rumat naiset jotka eivät voi selittää rumuuttaan edes millään vammalla tai epämuodostuneisuudella.

Yleensä nuo epämuodostuneet ja vammaiset saavatkin silkkaa sympatiaa ja useat elävätkin melko normaalia elämää ja omaavat poikakaverinkin. Eli niistäkin näkee yleensä, että ilman sitä vammautunutta kohtaansa olisivat ihan normaalin tai jopa kauniin näköisiä. Mutta auta armias jos on muuten vaan ruma kokonaisuudessaan ja monesti ihmiset katsvovatkin ensin, että olenko jotenkin vamminen, mutta kun huomaavat, että olen terve muuten, mutta muuten vaan näin ruma niin ne järkyttyy entistä enemmän.

Harmi kun en voi puolustautua edes vammalla. Todellakin kaltaiseni genettisesti ruma nainen on maapallon hirvittävin olento, mutta kaltaisiani tuskin paljoaa edes on, hyvä jo 10 ihmistä löytyy yli 7 miljardin joukosta jotka olisivat lähellekään yhtä rumia kuin mä. No uusi vuosi alkoi ja toivoa on, että tänä vuonna lopultakin lähden täältä. Hyvää uutta vuotta vaan.

• Nainen40Vuotta

Terapia ei poista rumuutta, mutta se auttaa sisäisesti eheytymään. Eheytymisen myötä ihminen voisit ehkä voisit hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet ja voisit tehdä rauhan itsesi kanssa. Tärkeintä on, että ihminen itse hyväksyisi itsensä ja löytäisi elämälleen tarkoituksen.

Voin vaan kuvitella, että kuinka raskasta ja kovaa sinun elämäsi on ollut, kun olet joutunut kohtaamaan noin hirveää henkistä väkivaltaa. Itse en ole kokenut sellaista ja siltikin minulla on ollut iso työ lapsuuden ongelmien työstämisessä ja ihmisarvoisen elämän saavuttamisessa.

Mitä hyvää sinun elämässäsi on? Oletko fyysisesti täysin terve ja toimintakykyinen? Onko sinulla työpaikka? Oma asunto? Harrastuksia? Olethan sinä ihmisenä paljon muutakin kuin ulkonäkösi, jota vihaat yli kaiken?

Ps. Olisi todella mielenkiintoista nähdä sinut.. on vaikea uskoa, että pitäisin sinua sellaisena hirviönä kun sinä kuvaat itseäsi

• ihmettelensinua

jospa ap laittaisi sen kuvan kun noin jankuttaa omasta rumuudestaan. Saa vaan vaikutelman rakkautta vaille jääneeestä katkeroituneeesta naisesta. Sinun elämäsi-miksi et tekisi asialle jotain sen valittamisen sijaan. Olet jämähtänyt täysin. Oletko pitkäaikaistyötön vai eläkeläinen?

• ruma--nainen

Tietenkin mä olen jämähtänyt paikalleni koska ne ovet ovat sulkeutuneet kaikkialla ja todellakin olen kaikkeni aikani yrittänyt. Mitäpä mä voisin enää ja enempää tehdä, että tilanteeni paranisi? Kyllä tähän ikään mennessä on jo kaikki konstit yritetty ja mikään ei ole auttanut, alkaa ideat jo loppua. Eläkkeellä olen ollut jo pian 10 vuotta rumuuteni takia, rumuus oli syynä siihen, että en voinut olla enää työelämässä ihmisten parissa rumuuteni takia joka aiheutti kiusaamista, syrjintää ja sen vuoksi vaikeuksia oli tosiaankin lähteä enää mihinkään. Ja muutenkin ihminen joka on joka hetki itsarin partaalla on aika huono työelämään enää.

Kyllä mulla asunto on, vuokra-asunto tosin ja fyysisesti olen suhteellisen terve. Mutta elämä nyt on yksinkertaisesti tehty mulle täysin mahdottomaksi tai ainakin sellainen elämä missä pitäisi olla vähääkään muiden ihmisten parissa koska ulkonäköni on niin paha ongelma kaikille.

En mä nyt kuvaani näytille sentään laita, eiköhän jokainen joka sattuu lukeen näitä mun kirjoituksia tiedä mut tai ainakin ne jotka mut tietää kuvailuni perusteella ja aika helppo mut tunnistaa kuvailuni perusteella koska muita kaltaisiani ei suomesta ainkaan löydy.

>>Olethan sinä ihmisenä paljon muutakin kuin ulkonäkösi, jota vihaat yli kaiken?<<

Valitettavasti en ole yhtään mitään muuta, kaikki mussa perustuu pelkästään vain ulkonäkööni tahdoin sitä tai en, näin se vaan on.

• uskallatkojutella

Onko sinulla ystäviä joiden kanssa voit viettää aikaa?

• ruma--nainen
        uskallatkojutella kirjoitti:

Onko sinulla ystäviä joiden kanssa voit viettää aikaa?

Enhän mä enää jaksa edes ajatella muita kun en itseänikään. Tosin en mä ystäviä koskaan edes saanut ja jos jokunen ystävä nuorempana olikin ne oli vain pelkkiä hyväksikäyttäjiä. Muutama vuosi sitten mt-toimiston kautta tutustuin yhteen kaveriin, mutta se ei jaksanu kuunnella mun valituksia, en kyllä ihmette. Mun kanssa ei edes kannata enää kaveerata koska mun valitukset joko saa toisen sekoamaan tai ei ne ala edes kuuntelemaan.

Nuorempana oli muutama tyttökaveri, mutta kun niiden jutut oli pelkästään tätä . . kuinka oli tavannu jonku ihanan kundin ja tehny sen kanssa sitä ja tätä ja käynyt sen kaa vaikka, missä ja muuuta hauskaa niin ei siinä oikein ollut innostusta kuuntelemaan muiden onnea. Sitten kun menivät naimisiin sai siinä kuunnella niiden juttua perheonnesta, matkustelusta, talon rakentamisesta ja kaikesta muusta niin kyllä se alkoi vituttaan.

Muutaman kerran kävin nuorempana iltaa viettämässä tyttöseurassa ravintolassa, mutta sekin päätyi kohdallani katastrofiin kun mut haukuttiin ja naurettiin siellä maanrakoon. Joten ei mulla ole hyviä kokemuksia oikein ystävistäkään kun niiden kanssa johonki meni niin huomas, että niitäkin hävetti seurassani kulkeminen kun ihmiset tuijotti rumuuttani niin kaverit vältteli mun seurassa julkisille paikoille menemistä.

Kyllä mä olen paljon puhunut ongelmistani mt-toimistossa hoitsuille, niin että savu noussu korvista, mutta ei se ole auttanut mua eikä nekään voineet kohdallani mitään. Eipä tuo psykiatrikaan näyttäny jaksavan kuunnella mun valituksiani. Silloin 10v sitten kun psykiatrini kirjoitti sen arvioini, että olen työkyvytön niin ei sekään jaksanu kuunnella. En ollut päässyt edes kunnolla vauhtiin valituksissani TODELLISISTA ongelmistani vaan kirjoitti hiki naamasta virraten ne paperit siltä istumalta 5 min. kuuntelun jälkeen, että mua ei voi auttaa olen toivoton tapaus. Myöhemmin kuulinkin kyseisen psykiatrin lopettaneen työt kokonaan.

• Nainen40vuotta

Olet kokeillut kaikki konstit?? Mitäköhän ne lienee mitä olet kokeillut? Kun sun tekstiäsi lukee, niin tulee tunne, että olet henkisesti erittäin laiska tekemään mitään oman elämänmuutoksesi eteen. Olet täysin käpertynyt surkuttelemaan omaa kohtaloasi.. "Minä, minä ja minä".. sinun elämä pyörii todellakin täysin oman navan ja oman surkeuden ympärillä.

Olet kuplan sisällä, jossa näet todellisuuden vääristyneenä. "olen ruma ja elämäni on pilalla ". Valitat ja valitat, mutta kun joku yrittää auttaa ja avata sulle näkökulmia asioihin, niin tyrmäät ne nopeasti tyyliin, että mitään ei ole tehtävissä.

Näet kuplan sisältä, että muiden elämä on parempaa, onnellisempaa ja helpompaa. Ymmärrätkö yhtään kuinka paljon ihmiset joutuvat täällä ponnistelemaan elämänsä eteen?? Ei täällä kukaan mitään ilmaiseksi saa. Ihmisillä on ongelmia, jotka he yrittävät ratkaista parhaan kykynsä mukaan. Monilla on ollut vaikea lapsuus ja ne ongelmat heijastuvat parisuhteeseen. Ihmisille tulee eroja. Ihmisillä on täällä fyysistä ja henkistä kipua. Jos et sitä näe ja tajua, niin se vaan kuvastaa kuinka olet käpertynyt tuijottamaan omaan napaan.

Lopeta jo toi uhrius!! Jos haluat muutosta elämään, niin ala tehdä jotain elämällesi. Aloita vaikka siitä, että mene vaikka ulkoiluttamaan jotain vanhusta. Kun tuot iloa jonkun ihmisen elämään, niin ehkä näet muutakin oman napasi ja omat ongelmasi.

Kun ihminen ottaa ensimmäisen askelen kohti muutosta, niin häntä autetaan siinä. Ihmisen pitää itse auttaa itseään! Terapia ja muut ihmiset voivat olla tukena, mutta ihmisen itse pitää olla valmis työskentelemään paremman elämän edestä.

Mitä odotat?? Jotain ihmeellistä, helppoa ratkaisua elämääsi.. jostain tulee joku, joka ratkaisee ongelmasi. Sinä olet se, jonka pitää ottaa ensimmäinen askel. Kymmenen vuoden päästä olet 60 vuotias. Sinun vaihtoehtosi on se, että oletko yhä samassa tilassa kuin nyt vain oletko ihminen, joka elää onnellisempaa ja parempaa elämää.. se kymmenen vuotta kuluu joka tapauksessa. Sinun valintasi on mitä teet elämällä. Sinulla on pelkkää aikaa työstää noita ongelmia, jos vain haluat. Tietysti on helpompaa jäädä tuohon surkeuteen, olla uhri ja valittaa.

Onnellisuus ja sisäinen rauha ei vaadi kaunista ulkonäköä.

• ruma--nainen

>>Monilla on ollut vaikea lapsuus ja ne ongelmat heijastuvat parisuhteeseen. Ihmisille tulee eroja. <<

Tottakai ihmisillä on vaikeuksia, mutta kuten tuostakin lauseestasi huomaa niin noilla ihmisillä on silti ollut PARISUHDE ja johon mulla taas ei ole ollut koskaan mitään mahdollisuuksia. Mulle olisi kernaasti kelvannu jopa ne vaikeudet parisuhteessa eroineen kunhan vaan olisin saanut edes sen parisuhteen, jopa yhdenillan suhdekin olisi kelvannut. Mutta mulla ei siis ole ollut mahdollisuuksia minkäänlaiseen suhteeseen miehen kanssa koska miehet eivät pidä mua edes ihmisenäkään ulkonäöstäni johtuen.

Kyllä nuorempana ne jotku kaverit valitti myös ongelmiaan parisuhteessaan sekä eroja tuli, mutta jo viikon päästä tytöillä oli yleensä jo uus kundi vierellä lohduttamssa, että tällaista se "vaikeus" muilla naisilla yleensä on.

Mä en ole saanut elämää lainkaan eli mut on kuin laitettu tänne katselemaan muiden elämää lasiseinän läpi ja johon mulla ei ole mahdollisuuksia päästä mukaan ja jos yritänkin päästä niin uus lasiseinä pomppaa eteen.

En mä enää kykenen työelämään, nyt on elämä menny siihen pisteeseen, että mun ei tarvi edes miettiä mitä 10 vuoden kuluttua koska mä olen kasa tuhkaa jo muutaman kuukauden päästä. Kyllä mä aikoinani olin myös vanhuksia hoitamassa, mutta suurin osa vanhuksista inhosi mua ulkonäön takia ja soittivat yleensä pomolleni sanoen tyyliin, että "älkää lähettäkö sitä hirvitystä enää tänne, oikein pahaa tekee kattoa sitä" ja sitten kyseltiin pomolta, että mikä mua vaivaa kun olen sen näköinen? Joo että tällaista oli se työ vanhustenkin parissa.

Kouluttautuakaan ei voinut koska eihän mun koulussa käynnistä olisi tullut mitään johtuen sekin ulkonäöstäni. Eihän mulla oikeastaan itselläni ole ongelmaa vaan se ongelma on muilla koska eivät voi sietää ulkonäköäni ja sen johdosta ei voi työskennellä ihmisten parissa missään muodossa koska ulkonäköni on niin suuri haitta muille joten en todellakaan aio enää olla rasitteena muiden silmille koska niitä tekee liaaksi pahaa mun näkemiseni.

Siksi mä vielä olen elossakin toistaiseksi kun mun ei tarvi olla enää ihmisten parissa millään lailla, olen järjestävnyt asiani niin, että yhdenkään ihmisen ei tarvi nähdä mua, paitsi tää yks ihminen joka joutuu hoitamaan sellaisia asioita joihin itse en kykene.

• Nainen40Vuotta

Minun on niin vaikea uskoa, että tämä kaikki johtuisi pelkästään ulkonäöstä. Minä luulen, että sinun traumaattinen lapsuutesi on suurin tekijä miksi sinusta on tullut sellainen kuin olet. Erityisesti äitisi on rakentunut syvälle sinuun kuvan, että olet ruma, iljettävä ja et ole rakkauden arvoinen. Kun lapsi kuuntelee tätä aivopesua koko lapsuuden ja nuoruuden, niin se on rakentunut todella syvälle.

Kun ihmisellä on tietynlainen kuva itsestään, niin hän heijastaa tätä käsitystään ihmissuhteissaan. Itseään vihaava ihminen on sulkeutunut, epävarma ja ujo. Hän hakee alitajuisesti muiden hyväksyntää ja arvostusta, mutta saakin torjuntaa ja välttelyä.

Luulen, että sinun sisälläsi on paljon patoutunutta negatiivista energiaa.. itkemätöntä itkua, pettymystä, surua, yksinäisyyttä ja jne. Lapsena sinulla ei ollut muuta mahdollisuutta selviytymiseen kuin tukahduttaa kaikkia se kipu mitä ympäristö sinulle tuotti.

Ainoa mikä sinua voisi vapauttaa olisi oikeanlainen terapia, mihin et halua ryhtyä, koska se ei paranna rumuutta.. niin sinä sanoit. Sinä nimeät rumuuden syyksi kaikelle mitä olet joutunut kokemaan. Mutta todellisuudessa suurin syy on lapsuutesi traumat, jotka ovat rakentaneet sinun minäkuvasi täydellisen vääristyneeksi.

Jos ihmisellä ei ole hyvä olla itsensä kanssa ja hänellä on paljon sisällään negatiivista energiaa, niin muut ihmiset aistivat sen ja he eivät viihdy sellaisen ihmisen seurassa. Se myrkky on enemmän sinun sisälläsi kuin sinun ulkonäössäsi. Sitä myrkkyä pitäisi ryhtyä purkamaan sisältäsi pois. Se voi muuttaa sinun elämääsi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3585
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1896
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      62
      1014
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      843
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      834
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe