Koira määritellään oikeudellisesti irtaimeksi esineeksi.
http://www.legistum.fi/koiran-kauppa/
Koiran myynti Koira määritellään oikeudellisesti
5
102
Vastaukset
- ivfu
Ja sehän kertoo kasvattajasta paljon, jos mieltää itsekin koiransa ihan vain irtaimeksi esineeksi, jolla kelpaa tienata.
- KOIRAeikälampunjalka
Huh huh. Jotain on vialla, jos omasta mielestään omistaa vain irtaimistoa ja julistaa sitä keskustelupalstalla. Tavoite oli vissiin puolustella, mutta vaikutus on itseasiassa täysin päinvastainen!
- hohohohohhhooo
jep jep, jollainhan sen tehtailijan on yritettävä oikeuttaa touhunsa. alkaa olla jo melko lailla läpinäkyviä ja säälittäviä nää yritykset puolustella toimintaansa
- kuvottavaa
Koiran oikeudellista määritelmää tutkaillaan oikeusistuimessa, ei kotona. Oksettavaa edes ajatella, että koirista noi kylmästi ajatteleva haluaa niitä ei paitsi pitää, vaan myöskin kasvattaa.
Meille koirat ovat perheenjäseniä ja aivan toisella tapaa arvossa kuin vaikkapa televisio, vaikka hankintahinta oli suunnilleen sama. En ikikuupäivänä ostaisi koiraa kasvattajalta, joka ei ole tästä asiasta täysin samaa mieltä. Ei rotuni kyllä toyterrieri tai muukaan kääpiö ole, joten senkään suhteen asia ei tule olemaan ongelma. - 6019
Lain mukaan koira on tavara.
Sitä tosisiaa ei muuta se, mitä mieltä minä-minä-minä olen siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238479Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056702Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783850- 863679
- 1703077
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432979- 482972
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412889Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222496Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962094