Psori parani.

vita2

Niin minulla oli suupielessä halkeemia,kävin apteekista B2 vitamiinia eli Vita 2 Riboflamin.Söin purkillisen eipä parantunut .Ostin toisen purkin noin puolet syötyäni ihmettelin mikähän nyt kun Psori ei kutia . Muutama päivä meni kaikki karsta Psorista varisi pois,iho alkoi parantua olen ollut 2vuotta ilman Psoria. Meillä on sukuvikana Psori ,Kerroin pojalleni jolla oli myös tosi paha Psori .Hän kävi apteekista samaa vitamiinia kas kummaa Psori häipyi häneltäkin.Myös tyttäreni kokeili sekä serkkuni ja kaikilta häipyi Psori.Enhän voi vakuuttaa että kaikilta paranis Psori tällä vitamiinilla sitähän on niin monen tyyppistä Kannattaa kuitenkin kokeilla,ei maksa paljon vähän yli 6 € .

20

5706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olenainaihmetelly

      noita jotka ostaa erikseen jotain yhtä B-ryhmän vitamiinia. Mitä järkeä kun käytännössä samalla rahalla saa kaikki B-ryhmän vitamiinit yhdestä pilleristä ja näitä valmistajia on paljon! Näissä valmisteissa on myös erittäin korkeat pitoisuudet,kaikkia jopa enemmän kuin yksittäin ostetuissa. Itse mielummin varmistan kaikkien B-ryhmän vitamiinien riittävän saannin kuin otan jotain yksittäin. Mitään hyötyä ei siltikään psoriasikseen noista ole.

    • MariAuttaa

      Psori katosi kannabista höyryttämällä n. kuukaudessa.

    • tapa-psoriasis

      Psoriaksen tapoin itse pois omena siideri etikalla ja ruokasoodalla. Toimii ja helpotuksen huomaa jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen. Kostuta etikalla vanutyyny ja pidä sitä iholla paikallaan useamman minuutin. Polttelee aikalailla jos psori on pahana, mutta pikkuhiljaa oman kestävyyden rajoissa toistaa prosessia usein.Psori sieni kuolee, kuivuu ja arpeutuu, lopuksi sen voi nyppiä pois iholta. Youtubessa ohjeita myös. Tiedän mistä puhun ja noin voit TAPPAA PSORIASIS sienen iholtasi

      • Ainutvaan

        että PSORIASIS EI OLE MIKÄÄN SIENI !!!


    • Mitätarkoitat

      Hei nimimerkki Tapa-psoriasis!
      Kertoisitko mikä tuote on omena siideri etikka? Onko niin että sekoitat omenasiideriä ja etikkaa? lisäksi kysyn miten käytät tuota ruokasoodaa kun siitä et mainitse lainkaan käyttöohjetta? Olen kärsinyt psoriaksesta yli 30 v eikä kukaan lääkäri ole sanonut että se olisi sienitauti.

    • tapa-psoriasis

      Hei. Ruokakaupasta saat apple cider vinäger. Sitä olen laittanit pieneen ptuutyapulloon josta helppo kostuttaa vanutyyny nesteellä.hoito: kostuta vanutyyny hyvin märäksi ja laita se ongelma kohtaan ihollesi, anna olla niin pitkään kun kestät polttelua, toista hoito usein niin kauan että hoidettava kohta ei enää polttele, psoroasis SIENI kuolee iholtasi. Kun SIENI kuolee se kovettuu ja voit nyppiä paskiaisen iholtasi lopullisesti pois. Hoito toimii ja olen itse parantanut itseni näin. Soodalla voi alkaa pesemään itsensä ja unohtaa kaupalliset kemikasli tuotteet. Hiuksista tuler ilmavat ja kropps tuntuu puhtaan hyvältä. Soodalla voit laittaa oman ph-tasapsinon kuntoon: tee lusikka soodaa aamuin illoin. Nykyihmisen ph tasapaino on pielessä, johtuen teollisen sokerin syönnin jne...ph:n saanti kuosilleen kropassa estää myös loisten mukavuus oltavat kehosdasi ja pääset niistä eroon. Psorin käytössä soodaa voi myös laittaa kostutetulle vanutyynylle ja hieroa sitä ihoon, antaa vaikuttaa esim.5min ja huuhtelee pois. Levittäkää tätä tietoa kun pääsette psoristanne. Lääkefirmat ei halua tätä parannus keinoa myöntää, vaan halvavat myydä tuotteita jotka "hillitsevät"psoria mutta eivät poista sitä. Oohjeillani ja vähän googlettamalla asiasta saat hyvää lisätietoa tarvittaessa. Lääkefirmat hävetkää!!!

    • tapa-psoriasis

      Se että joku väitää ettei psoriasis ole sieni on väärässä eikä tiedä mistä puhuu. En ala hänenkanssaan väittelemään, vaan koittakaa ihmiset hoitoa itse ja päätelkää sen jälkeen. Tuollaiset ihmiset ovat joko tietämättömiä tai ei halua tuoda parannusta asiaan. Jos kärsit iho-ongelmista ja varsinkin psoriasiksesta joka minulle oli diagnosoitu, niin suosittelen koittamaan rohkeasti. Omenaciideri etikka on turvallinen ja kemikaaliton tapa tappaa psoriasis. T: 20vittumaista vuotta takanapäin.

    • tapa-psoriasis

      Lääkäreistä sen verran, että ne ei voi mainita/mainostaa potilaalle tälläista parannusta psoriin vaikka asiasta tietäisivätkin. Hän saisi potkut koska parannus ei ole lääketieteen hyväksymä vaihtoehto, vaan lääketieteen hyväksymät TUOTTEET kelpaa. Sooda ja etikka maksavat murto-osan siitä mitä psoriasis lääkkeet maksavat mitä lääkärit tyrkyttää, ja ne ei auta! Auttavat näennäisesti, hetken, mutta kohta taas tarvitset uuden tuubin kun kutina ja punoitus ei lähtenytkään. Tää on lääkefirmojen huijausta ja psoria ei halutakkaan parantaa! DRUVAN:IN ÄPPLECIDER VINÄGER ja SOODA E500 , VAPAUTA ITSESI PSORISTA.p.s.youtube östä löytyy aiheista.

      • protopicia_naamaan

        Ja kun menet hius- tai muille kauneudenhoitopalstoille, siellä sanotaan, että etikka tai sooda on tuhoisaa iholle ja hiuksille.

        Itse pesin hiuksia monta vuotta sooda - etikkasysteemillä (ensin ½ l vettä 1 rkl soodaa, pesu, huuhtominen; hoitoaineeksi ½ l vettä 1 rkl etikkaa, huuhtominen). Pysyin paremmin hilseettömänä kuin muilla menetelmillä (olen allerginen ja atoopikko).

        Hankalaan käsiekseemaan käytin Protopicia vuosia. Lopetin pari vuotta sitten. Nyt ihmettelen, että iästä johtuen iho on rypistynyt muualla, mutta kädet ovat parhaimmassa kunnossa. Vaikka olivat aikaan vereslihalla, niidenhän pitäisi olla rumat ja arpiset. Taidan käyttää loput Protopicit kasvovoiteeksi...


    • tapa-psoriasis

      Unohtakaa ihonhoidossa kemikaali tuotteet. Ette tarvitse ihonhoidossa muuta ainetta kun omenaciideri etikan.

      • omsiiet

        Ai niinkö? Olen kyllä tilannut kyseistä tuotetta ja juonut sitä. Sekoitin veteen. Mitä muita niksejä sinulla on?


    • Omppusiiderietikka
    • Tapa-Psoriasis
    • Ninnuli69

      Minullakin on testissä psori-ihottumaan luomu omenasiideriviinietikka (apple cider vinecar), juurikin tuolla aiemmin mainittu Ruohonjuurikaupan tuote. Sitähän voi nauttia niin sisäisestekin (laimennettuna, ymmärtääkseni) kuin käyttää ulkoisesti. Olen käyttänyt ainetta nyt noin puolitoista viikkoa hiuspohjan psoriin. Maistelin sitä laimennettuna, mutta hyi kun maistuu pahalle. Ja haisee hirveälle. Sinänsä haastavaa tuon käyttö, koska minulla psori on päässä laajalla alueella ja tuo haju on minusta ällöttävä.

      Psori on ollut minulla jo useita vuosia, välillä pahempana ja välillä parempana. Kortisoonihoidot eivät ole poistaneet sitä kokonaisuudessaan pois, kun se sinne vuosia sitten ilmestyi. Ei edes kesän aikana ole parantunut kokonaan. Tämän lisäksi hiustenpesun jälkeen olen huuhdellut hiukset lopuksi laimennetulla seoksella ja hiuspohjan hilse on lähtenyt. Samoin olen painellut ja liotellut noita pahimpia psorikohtia ko. aineella kostetulla vanulapulla, useita kertoja päivässä (onneksi olen nyt kotona hoidon ajan, niin tämä onnistuu). Sieltäpä se psorihilse tai mähmä, miksi ikinä sitä nimitetäänkö, rapisee pois ja kuivuu ruven muodostamaksi arveksi, jota liotan ja rapsuttelen pois. Toivon todellakin, että tämä auttaa. Ei tämä ainakaan tuota psoria ole huonompaan suuntaan vienyt, päinvastoin. Päänahka ei tunnu samalla tavalla kuivalta ja kireältä, kuin kortisoninesteet tekevät. Aion lisätä tähän vielä jonkun ajan kuluttua päänahan oliiviöljy hoidot, joita olen aiemminkin tehnyt.

      Vajaan vuoden olen myös koettanut kiinnittää huomiota ruokavalioon; olen jättänyt maidon pois, vähentänyt viljoja ja välttänyt punaista lihaa. Niiden vaikutusta en suoranaisesti ole psorin osalta huomannut. Olen myös tuolla omenasiid.viiniet. laimennetulla seoksella pyyhkinyt kasvoja, kun kasvoihin on tullut atooppisen ihottuman tyyppistä oiretta. Ehkä se on vähän rauhoittunut. Näistähän löytyy YouTube videoita, vaikka kuinka, juurikin tuon kasvojenhoidon osalta.

    • KotimainenLuomu

      Tavallinen omenaviinietikka käy, se kallis Ruohonjuuren versio, menee huonoksi nopeasti ja on kallis, ei säily siis.

      • Omppusiiderietikka

        Kuinka kauan tuo omenasiiderietikka säilyy avattuna? Kestääkö kauemmin jos pitää pulloa jääkaapissa? Miten paljon sitä laimennetaan iholle laitettaessa? Eihän se kovin nopeasti kulu jos vain teelusikalla annostellaan...


    • Dermatomyosiitti

      Niin ja sisäisesti siis, tuosta iholle laittamisesta en tiedä sanoa. Kaikki mikä toimii sisäisesti, toimii yleensä ulkoisestikin.

    • Missäkohtaa

      tuota ruokasoodaa pitää lisätä se jäi teiltä pois ja kuinka paljon??!!

    • Anonyymi

      Löytyivät divutilmaisee. Saantoon pakkohauin

    • Anonyymi

      Psorias ollu päällä noin 30vuotta, saanut avun ainoastaa biologisilla lääkkeillä, kaikki muu oli turhaa.
      Sen verran tietoinen kuka sairasrruu siihen, geeni joka altistaa vaikka nyt psoriakseen on ollut aina, minun tapaksessa se puhkesi verrattaen myöhään. Kun puhkesi se jäi pysyvästi.
      Menkää ihotauti lääkärille jos todella haluatte sen oireettomaksi, itse olen juikisen hoidon piirissä ja se toimii.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      318
      2957
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2233
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1661
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      190
      1571
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1365
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1263
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe