Kesäsiivoojaa vessassa

Sorvari.

Meillä oli kesätöissä sellainen vetävän näköinen punatukkainen siivooja. Hänen nimensä oli Riikka ja hän oli yhden pikkupomon tytär.

Riikka oli parikymppinen eli mua viitisen vuotta nuorempi, pikkainen nainen. Oltiin muutaman kerran baarissa juteltu ja tanssittu hitaitakin ja muutama suudelma vaihdettu mutta sen pidemmälle ei oltu koskaan menty.

No yhtenä maanantai-aamuna menin huoltolaan ja Riikka oli siellä siivoamassa. no jäin juttelemaan siinä ja rupesin kyselemään oliko hän ollut baarissa ja oliko väkeä kun en itse ollut viikonloppuna viihteellä.

Riikka sanoi että olihan hän ollut ja väkeäkin oli ollut mutta huonot oli ollut tarjonnat. Sanoi vielä siihen että tästä kylästä ei hyviä miehiä enään löydä.

Mä sanoin että etsit väärästä paikasta. Riikka kysyy että mistäs pitäisi etsiä? Mä vastaan että vaikka täältä tehtaalta. Riikka naurahtaa ja istahtaa mun viereen ja sanoo että tarkoitanko itseäni. Ehkä tarkoitankin sanon.

Riikka menee oudon näköiseksi ja katsoo mua suoraan silmiin. Samantien hän nojaa eteenpäin ja suutelee minua. Minä suuteleen takaisin kun samalla tunnen kuinka "pikkuveli" osoittaa heräämisen merkkejä.

Siirään käteni Riikan reidelle ja hän siirtää kätensä mun niskalle. Nostan kättäni ja hieron Riikan takamusta. Riikka kuiskaa että olenko koskaan haaveillut seksistä tehdasalueella. Vastaan että olen valmis mihin vaan.

Riikka nousee, ottaa kädestäni kiinni ja lähtee kävelemään kohti vessoja. Ahtaudumme wc-koppiin ja lukitsemme oven perässämme. Istun alas istuimelle ja Riikka istuu syliini housuissa jo täydessä iskussa olevan kaluni päälle. Ohos, täällähän ollaan jo valmiina toteaa Riikka tuntiessaan kaluni takamustaan vasten.

Riikka nousee ylös ja menee lattialle polvilleen ja aukaisee haalarieni alimmat napit ja kaivaa kaluni bokserien alta esille. Kaluni on kohtalaisen isokokoinen ja kun se ponnahtaa koko komeudessaan pystyyn näen Riikan kasvoilla innostuneen ilmeen.

Riikka ottaa kalustani kiinni ja rupeaa rauhallisesti runkkaamaan sitä. Tunne on aivan fantastinen ja kun Riikka rupeaa nuolemaan terskaani niin meinaan räjähtää samantien.

4

17347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ystävällinen

      ja pysyt siellä sorvin ääressä?
      Älä kirjoita tänne yhtään riviä enää...

      • ystävällinen

        ja pitäisit turpasi kiinni? Eikö äitisi opettanut, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin on parempi pysyä hiljaa.


      • zotzot
        ystävällinen kirjoitti:

        ja pitäisit turpasi kiinni? Eikö äitisi opettanut, että jos sinulla ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin on parempi pysyä hiljaa.

        Etkös osaa vastaan ottaa kritiikkiä?


      • Sorvari.
        zotzot kirjoitti:

        Etkös osaa vastaan ottaa kritiikkiä?

        Osaan ottaa vastaan kritiikkiä. En ole tuo joka vastasi tuohon kritiikkiin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe