Itseasiassa Robin

äidinpikkupoika

Voisiko äiti opettaa jo aikuisikään ehtineelle pojalleen, että lauseen voi myös aloittaa ilman sanaa "itseasiassa".

33

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jottaitarttisteherä

      Vaen ei ole äitisä ehtinnä poekaansa opettoo,kun tämä on riennännä tienahommiin jo 13 vuojen vanahasta. Ja senjälestä kun täätti 18,ja hankki ihtellensä ajokoortin ja autton - ei ole polliisikkaa pysynnä peräsä siinnä vaahissa!

    • Pascalle

      Ja äitinsä helmoissa asuu, "kuka mulle ruuankin tekisi ellei äiti" Uusavuton lapsi tämä Robin. Itseasiassa siis niinku tosi siistii.

      • ihmettelyavartaa

        Nykyajan kersat seuraa Jeesusta - asuvat kotona vielä kolmikymppisinäkin!


    • älkääpilkatko

      Söötti poika ja pitäähän akoilla olla joku kenelle esitellä utareitaan.

      • 24123584768

        Hei, Harri!


    • RobinaPaskaleena

      Robina Paskaleena oli aivan väärässä paikassa.

      • tenkku

        Robin haluaa huomiota kaikissa tilanteissa. minä minä. ei minkäänlaista arvostusta.


      • novoivoii
        tenkku kirjoitti:

        Robin haluaa huomiota kaikissa tilanteissa. minä minä. ei minkäänlaista arvostusta.

        Ei tainnut pyytää päästää linnanjuhliin tai haastateltavaksi, enemmän olisi tullut huomiota jos olisi kieltäytynyt noista.


    • onkoonkoonko

      Onko tämä se sama batmanin hinttikaveri.

    • Robinfanit

      Te jotka kirjoitatte Robinista tuohon alatyylinen hävetkää poika on esimerkillinen kaikinpuolin fiksu nuori mies.

      • kateellisia

        Haukkuvat kaikkia julkkiksia. Ei toisaalta kiihkofanittajatkaan ihan täysipäisiä ole.


    • itseasiassa.näin
      • niiiinkuuu

        Onhan se häiritsevää kun ei joka toinen sana ole niinku, kuten hyvin monella.


    • VoittajatSaa

      Robin on pitkä, tumma, varakas, lahjakas ja komea nuori mies. Ja vielä Suomenruotsalainen. Ilmankos herättää tunteita ;)

      • tero22

        ei ole suomenruotsalainen


    • kömppärä

      Robin ja Patrik Laine kaksi Suomen ärsyttävintä julkisuuden hakijaa. Laine vaan tuntuu olevan se joka jatkuvasti luulee olleensa joku perkeleen jeesus jollain turhalla maalilla.." Tottakai suomessa on paljon työttömiä, kun samat naamat ei koskaan vaihdu!

      • lasiöljy

        Kyllä vituttaa kun joku menestyy


    • itseasiassa_

      Itseasiassa vois jos itseasiassa haluaisi itseasiassa.

    • näinojoo

      paska lentää suomenruotsalaiselta kun laineen näkee maila kädessä

    • mhr60

      Mitä sana itseasiassa tarkoittaa. Olen ihmetellyt sitä jo pitkän aikaa, kun se vaan yleistyy ja yleistyy.

      • muidenasiassa

        No tuota itseasiassa on syytä miettiä.


    • VarmuuttaPuheeseen

      Joo ja tuo toinen, mikä osuu ikävän kuulloisena korvaan, on tämä "niinku".
      Pieni juttu, mutta yllättävänkin häiritsevää kuunnelle, kun joka toinen sana on "niinku". Niinku sitä niinku tätä niinku niin ja niinku näin. Pieni asiakin kasvaa helkkarin isoksi, kun sitä kasvatetaan noin ja mielestäni se on jotenkin todella epävarman ja hukassa olevan ihmisen merkki, vähän tällaisen anteeks että olen olemassa ja sori että olen syntynyt-tyyppisen ihmisen puhetapa.
      Mutta taitaa olla niinku nuorison keskuudessa niinku aika yleinenkin tapa niinku puhua. Eiks niinku niin?

      • kuniin

        Itseasiassa nuoren on aika luonnollista olla epävarma kun puhutaan vaikka itsenäisyydestä ja monesta muustakin, joista vanhemmille on ehtinyt kehittyä monipuoliset ja vahvat mielipiteet. Sama jos pitäisi äkkiä keksiä jotain nokkelaa tai hauskaa, suomalaiset ei ole parhaita small talkissa, mutta luonnollisuus onkin parasta. Tuosta niinku on monelle tullut tapa ja vanhemmatkin voi yrittää esittää "nuorekasta".


      • Turhuuksienturhuus

        Surullista kun nuori lähtee rallattelijan tielle, ei siellä viisastu, päinvastoin. Kun kuuntelee ja katselee heitä, jotka rallatuspoluilla ovat lähes ikänsä kulkeneet, miten ovat viitsineet, elämäntyönä toisten viihteellistäminen. Eläminen viihteessä. Miten ovat jaksaneet niitä samoja rallatuksia esittää vuodesta toiseen, jopa 50-60 vuotta. Eiköhän ole turhauttavaa.


      • VarmuuttaPuheeseen
        kuniin kirjoitti:

        Itseasiassa nuoren on aika luonnollista olla epävarma kun puhutaan vaikka itsenäisyydestä ja monesta muustakin, joista vanhemmille on ehtinyt kehittyä monipuoliset ja vahvat mielipiteet. Sama jos pitäisi äkkiä keksiä jotain nokkelaa tai hauskaa, suomalaiset ei ole parhaita small talkissa, mutta luonnollisuus onkin parasta. Tuosta niinku on monelle tullut tapa ja vanhemmatkin voi yrittää esittää "nuorekasta".

        No ehkä, mutta voi sitä rehellisesti sanoa mielipiteensä asiasta, mikä jostain asiasta on siihen ikään mennessä kehittynyt. Ja muutenkin, on vain tosiaan kuunneltuna aika rasittavaa tuo niinku sitä niinku tätä jne. Jää pahimmassa tapauksessa koko asia kuulematta/kuuntelematta, kun puhe on yhtä niinku niinku-toistoa. Turhia täytesanoja vain.
        En tiedä sitten, onko nuoriso tullut epävarmemmaksi siitä, mitä nuoriso oli vielä tässä 20v sitten(itsekin olin vielä silloin osa nuorisoa)... Kun eipä tuo puhetyyli sitä silloin vielä ollut.
        Huvitti aikanaan tuo mainos, missä Robin kehuu suomalaisia tuotteita.
        "Kun en mä niitä, niinku sillä niinku suosi, että kun ne niinku on suomalaisia, vaan niinku ihan vaan niinku siks, kun ne suomalaiset tuotteet niinku on niinku parempia kun niinku muut...". Vei aika paljon pohjaa hyvältä sanomalta.
        Vaikka parempihan tuo kait on kuin se jatkuva vitun viljely, mikä tuntuu olevan muotia yläasteikäisten mukuloiden keskuudessa.


    • soodasaas59

      Voi herran jestas. Ei minun nuoruudessani nuoriso ollut noin pitkää ja fiksua. Kai se on evoluutiota...

    • saatullapyyhkimään

      Pitkiä, komeita ja kauniita nuoria on ollut aina.
      Niinkuttajia, syljeskelijöitä ja uusavuttomia ei.

    • Paikallinenkehari

      Hyvännäköinen ja rikas. Vähemmästäkin ollaan kateellisia! On tainnut poika periä turkulaisilta kaikki hyvät geenit.

      • Kateellisuutesihuvittaa

        Suomenruotsalaiset menestyjän geenit


      • ihmettelyavartaa

        Voisitko suomentaa minulle,että MIKSI sitten SUOMENRUOTSALAISET TARVITSEVAT lähes joka opinahjoon oman KIINTIÖSISÄÄNPÄÄSYNSÄ,jos ovat geeneiltään niin "fiksuja" -HÄH-?! Kun junttisuomalaiset oppivat OIKEAN ruotsinkielenkin koulussa paremmin,kuin nämä "mukamas ruotsia puhuvat" kielivammaiset!


    • sexylove

      Kesän aikana pariskunta on kuitenkin nähty yhdessä useita kertoja, eivätkä he ole peitelleet suhdettaan julkisilla paikoilla. Robin ja vaalea kaunotar on usein nähty kävelemässä avoimesti käsi kädessä rakastuneen oloisina.

      Robin ja tyttöystävä käyvät kumpikin Turussa samaa lukiota, ja alkuvuodesta Robin nähtiin jopa tyttöystävänsä parina vanhojentansseissa.

      Robin on kertonut haastatteluissa, ettei hän viihdy yöelämässä, eikä ihme, sillä nuorten naisten suosikkina hän tuskin saisi hetkenkään rauhaa yökerhossa. Elokuvissa hän kuitenkin käy tyttöystävänsä kanssa tiuhaan, ja Seiskan lukijat ovat kesän mittaan bonganneet nuoren parin useaan otteeseen elokuvateatterissa.

      URHEILULLINEN PARISKUNTA
      Robin tunnetaan urheilullisena nuorukaisena, ja myös tyttöystävä on hyvin urheilullinen. Hän harrastaa ainakin yleisurheilua ja kilpaili tämän vuoden kesäkuussa pikajuoksussa Turun Paavo Nurmi -stadionilla järjestetyissä piirimestaruuskilpailuissa.

    • Historiaaa

      Miten vaikea onkaan näiden kirjoittajien pysyä alkuperäisessä aiheessa :)
      Tämäkin ketju on vaihtunut Robinin puhetyylistä, jossa lievää parantamisen varaa onkin.
      Koomista, yhtäkkiä teksti muuttui ulkonäön kehumisesta suomenruotsalaisuuden kautta urheiluun???

      Itseasiassa niinku toi suomenruotsalaisuus ei tule ihmiselle sukunimen perusteella.
      Jos suomalainen nainen avioituessaan ottaa käyttöön miehensä sukunimen, joka on esim. Holmberg, ei hänestä suomenruotsalaista tule. Eihän tämä mieskään ole suomenruotsalainen. Eikä ollut tämän miehen vanhemmatkaan.....

    • vimpain2332

      Selvittäkää asia, Robinhan ei ole suomenruotsalainen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe