30v yh äippä ja 11v tytär etsii seuraa

Äippä.tre

Jonnekkin olis vaan päästävä kun ex mies ja sossu ahdistelee mun alkoholin käytöstä!!!
mulla siis 11v tytär ja tarkotus vaan mennä mökkeilee 2 viikoks jonnekin tai laivalle. Hermot vähän kireenä ollu ja alkoholia tarkotus nauttia eikä miesseura olis pahitteeks!!! Maksan omat kulut tietty!!! yhteyttä tätä kautta niin annan numeron

6

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eQJeofijäoijwewo

09- 750 200 , nimettömästi ;)

• Mökille1
    • Tomppaa1983

Moi oishan se kiva lähteä risteilylle... Asun stadissa ja ikää on 33 no millon lähetään :)

• Ei.hyvältä.kuulosta

Mitäpä jos vietäisit joulunalusaikaa tyttäresi kanssa kahdestaan ja ihan selvinpäin. Jos (vaan) viina ja miehet kiinnostaa niin jätä ihmeessä tyttäresi vaikka isälleen hoitoon. Vieraita miehiä humalainen äiti 11v tytär = olis lastensuojelulla jo tekemistä!

• Sinä ja joku muukin otti ihan tosissaan eo. kirjoituksen joka näin "vanhemman valtiomiehen" silmissä näyttää puhtaalta satuilulta ja kusetukselta.

Kirjoittaja hihittelee nyt itsekseen näille jotka tosimielessä vastaavat moiseen huuhaa-viestiin.

Kasvakaa aikuisiksi ja oppikaa erottamaan mikä on totta ja mikä ei.

• peerttii

lähe mun kans kanarialle, voin maksaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1833
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1711
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      35
      1417
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      194
      1177
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      92
      1161
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1063
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      353
      983
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      859
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      821
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50