Tarvitsisin apua ihan perus pylväskaavion tekoon... Eli ajatuksena saada samaan kaavioon seuraavat asiat: eli tuotteita vain kaksi ja myynnit kolmelta kuukaudelta -15 ja -16. Okei, ne saan laitettua samaan kaavioon, mutta en saa lisättyä samaan taulukkoon viivan muodossa asetettua tavoitetta vuodelle -16. Löytyisikö täältä joku, joka osaisi tällaista tyhmää auttaa?
Kiitos kaikille mahdollisille avun antajille, jo etukäteen!
Apua kaipaisi ihan peruskaavion tekoon :I
5
193
Vastaukset
- Näin-minä-tekisin
En tunne Excelin mahdollisuuksia, mutta LibreOffice jättää vain yhden mahdollisuuden, eli tehdään tuotteiden ohella myös kolmas kenttä "TAVOITE" jonka arvot sitten vastaa haluttua tavoitetta.
Linux Mint 18 Sarah
Xfce 64-bit- Unohtu
Hitto, jäi pois että tuo TAVOITE sarakkeen pyväät näkymättömiksi, ja niille rendiviiva näkyväksi.
- Kuva-myös
Unohtu kirjoitti:
Hitto, jäi pois että tuo TAVOITE sarakkeen pyväät näkymättömiksi, ja niille rendiviiva näkyväksi.
Ja noin ruman sain aikaiseksi:
http://but.fi/61u - osaamaton
Juuri tuollaista hain :D! Koitan saada tehtyä jotenkin ;D Kiitos kovasti!
- Viivakaavio
Helpoin tapa on että lisäät uuden sarakkeen taulukkoon johon laitat vain kaikkiin arvoiksi sen tavoitearvon. Ota se myös mukaan kaaviota tehdessäsi. Valmiissa kaaviossa klikkaa tätä sarjaa ja vaihda se viivakaavioksi. Voit sitten vaikka piilottaa tämän "tavoitesarjan" taulukoista.
Voit tietysti myös piirtää piirtotyökalulla kaavion viivan, muotoilla sen halutunlaiseksi ja siirtää sen sitten oikein arvon kohdalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231863
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001650Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511225Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491108Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797