Eli ongelma on että olen myymässä vanhaa PS4 konsolia kunhan saan Pro:n sen tilalle ja nyt pitäisi saada selville jotenkin että mikä ohjain nuista on se vanhin ja eniten käytetty joka tuli konsolin mukana?
Olen ostanut 3 ohjainta aika lyhyellä välillä lisää siihen ja en haluaisi niitä uusimpia antaa vahingossa matkaan jotka ostettu myöhemmin ku konsoli ja niitä käytetty paljon vähemmän :D
Kuitenki sen verran käytetty että se uuden ohjaimen tuntuma kulunu jo pois joten siitäkään ei tunnista.
Kaikki siis mustia ohjaimia joten hankalaa on selvittää mikä niistä tuli sen konsolin mukana :D
Kaikki ohjaimet siis toimii kuten pitääkin ja tatit ei ole yhestäkään kuluneet toisia enempää mutta kuitenki haluaisin päästä vanhimmasta eroon enkä vahingossa antaa uudempaa :D
Mites se tarra ohjaimen alapuolella?
Jossa CE merkintä ja kaikkee muuta?
Tossa lukee että Model jonka perässä kirjain/numeroyhdistelmä.
Löytyskö tota vastaava numero konsolin laatikosta esim ja sen sais silleen selvitettyä?
Mistä tiedän mikä PS4 ohjain tuli konsolin mukana?
PS4pelailija
1
177
Vastaukset
- Eikaissiinä
Öö totanoin jos et erota itse niitä toisistaan, niin minkälaista merkitystä asialla silloin on?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389