Siirryin muka asiaa tutkineena Soneralle, kun Saunalahti lähetti holtittomasti laskuja 'palveluista', joista edes se itse ei tiennyt, mitä ne olivat. Muuten olin ollut Saunalahteen tyytyväinen. Kun sen kytki päälle, ruudulla ja alapalkissa oli siisti pieni ikkuna, josta oli helppo nähdä, oliko linjalla. Hintakin oli ok.
Tein siis kahden vuoden sopimuksen Soneralla. He eivät tulleet kertoneeksi, että hintaan ei kuulunut nettitikkua, joka olisi sitten 80 euroa ekstraa. Olin harmissani. Edellisessä asuinmaassani nettitikku kuului aina pakettihintaan. Saunalahden liittymä oli kaverin ylimääräinen, enkä ollut tullut tutustuneeksi suomalaisiin systeemeihin syvemmin. Yllätyin siis, mutta otin opikseni, oma moka, ostin Soneran mokkulan.
Se, mistä en tykkää Soneralla, on heidän kömpelöt toimintonsa. Kun tökkäät tikun koneeseen, se avaa selaimen, röyhkeästi, vaikka haluaisit vain netin päälle, ilman selainta. Avaa selaimen, ja koska olen asentanut tunnussanan, tulee ruutu, jossa sitä kysytään. Mutta, vaikka olet itse halunnut käyttää tunnussanaa, siinä on aina OLETUSARVONA rasti ruudussa, joka ehdottaa, että poistetaan nyt tämä tunnussana käytöstä, jooko, koska on nopeampi toimia ilman sitä. Eli otan pois heidän väärässä paikassa olevan ruksinsa, kirjoitan tunnussanan, klikkaan 'yhdistä'. Ei yhdistä, vaan vie sivulle, jossa kerrotaan, että klikkaapa tästä yhdistämisasioissa. Klikkaan. Vie tolmannelle sivulle, jossa klikkaan, että yhdistä. Vielä hidasteeksi leväyttää ikkunan, jossa kerrotaan, että toimenpide on lopulta suoritettu. Ja tämän joudun tekemään joka kerran, kun haluan nettiin. Onkohan tässä jossain kohtaa taas omaa mokaa, vai onko kyseessä vain erittäin asiakasvastainen, huono palvelu?
Määräajan umpeuduttua siirryn takaisin Saunalahdelle. Onneksi enää vuosi vain jäljellä.
Pitää vielä kitkuttaa vuosi Telia-Soneralla
SaunalahdelleTakaisin
0
78
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1114639Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1734395Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.951759- 4031671
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a331433Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann61119Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3541116- 67989
- 58984
- 92948