Pitää vielä kitkuttaa vuosi Telia-Soneralla

SaunalahdelleTakaisin

Siirryin muka asiaa tutkineena Soneralle, kun Saunalahti lähetti holtittomasti laskuja 'palveluista', joista edes se itse ei tiennyt, mitä ne olivat. Muuten olin ollut Saunalahteen tyytyväinen. Kun sen kytki päälle, ruudulla ja alapalkissa oli siisti pieni ikkuna, josta oli helppo nähdä, oliko linjalla. Hintakin oli ok.

Tein siis kahden vuoden sopimuksen Soneralla. He eivät tulleet kertoneeksi, että hintaan ei kuulunut nettitikkua, joka olisi sitten 80 euroa ekstraa. Olin harmissani. Edellisessä asuinmaassani nettitikku kuului aina pakettihintaan. Saunalahden liittymä oli kaverin ylimääräinen, enkä ollut tullut tutustuneeksi suomalaisiin systeemeihin syvemmin. Yllätyin siis, mutta otin opikseni, oma moka, ostin Soneran mokkulan.

Se, mistä en tykkää Soneralla, on heidän kömpelöt toimintonsa. Kun tökkäät tikun koneeseen, se avaa selaimen, röyhkeästi, vaikka haluaisit vain netin päälle, ilman selainta. Avaa selaimen, ja koska olen asentanut tunnussanan, tulee ruutu, jossa sitä kysytään. Mutta, vaikka olet itse halunnut käyttää tunnussanaa, siinä on aina OLETUSARVONA rasti ruudussa, joka ehdottaa, että poistetaan nyt tämä tunnussana käytöstä, jooko, koska on nopeampi toimia ilman sitä. Eli otan pois heidän väärässä paikassa olevan ruksinsa, kirjoitan tunnussanan, klikkaan 'yhdistä'. Ei yhdistä, vaan vie sivulle, jossa kerrotaan, että klikkaapa tästä yhdistämisasioissa. Klikkaan. Vie tolmannelle sivulle, jossa klikkaan, että yhdistä. Vielä hidasteeksi leväyttää ikkunan, jossa kerrotaan, että toimenpide on lopulta suoritettu. Ja tämän joudun tekemään joka kerran, kun haluan nettiin. Onkohan tässä jossain kohtaa taas omaa mokaa, vai onko kyseessä vain erittäin asiakasvastainen, huono palvelu?

Määräajan umpeuduttua siirryn takaisin Saunalahdelle. Onneksi enää vuosi vain jäljellä.

0

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
        Ikävä
        127
        1299
      2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
        Ikävä
        88
        1222
      3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
        Ikävä
        79
        678
      4. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
        Kuhmo
        9
        608
      5. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
        Ikävä
        26
        604
      6. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
        Ikävä
        47
        533
      7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
        Tunteet
        44
        505
      8. Et vaan tajua

Että rakastan sua
        Ikävä
        19
        495
      9. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
        Ikävä
        115
        489
      10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
        Ikävä
        41
        472
      Aihe