Läheinen ystäväni on käyttänyt enemmän ja vähemmän päihteitä kymmenen vuoden ajan. Hän on nyt 25 vuotias ja olen huolissani.
Hän on painottanut minulle sitä miten vaaratonta on kannabiksen käyttö ja hän on tehnyt kaikkensa saadakseen sen käytölle hyväksymisen. Hän on myös yrittänyt saada minut mukaan käyttöön. Onneksi viime hetkellä tajusin mihin olin menossa kun välinpitämättömyys oli viedä voiton.
En vielä ole luovuttanut hänen auttamisesta mutta vaikeaa on.
Mitä mieltä olette esim siitä, että hän on ruvennut myymään itseään saadakseen rajoitettua käytön. Mielestäni hän on tosi riippuvainen kannatuksesta jos tällaiseen on valmis. Onko mahdollista että mukana on jokin muu huume vai voiko pelkkä kannabis johtaa tähän.
Kannabiksen riippuvuus
0
242
Luetuimmat keskustelut
- 1061251
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku94868Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31784- 66693
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93626- 32605
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist16574- 18558
Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43523- 10466