Läheinen ystäväni on käyttänyt enemmän ja vähemmän päihteitä kymmenen vuoden ajan. Hän on nyt 25 vuotias ja olen huolissani.
Hän on painottanut minulle sitä miten vaaratonta on kannabiksen käyttö ja hän on tehnyt kaikkensa saadakseen sen käytölle hyväksymisen. Hän on myös yrittänyt saada minut mukaan käyttöön. Onneksi viime hetkellä tajusin mihin olin menossa kun välinpitämättömyys oli viedä voiton.
En vielä ole luovuttanut hänen auttamisesta mutta vaikeaa on.
Mitä mieltä olette esim siitä, että hän on ruvennut myymään itseään saadakseen rajoitettua käytön. Mielestäni hän on tosi riippuvainen kannatuksesta jos tällaiseen on valmis. Onko mahdollista että mukana on jokin muu huume vai voiko pelkkä kannabis johtaa tähän.
Kannabiksen riippuvuus
0
178
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h403706- 773504
- 1163233
- 1452777
- 1582154
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202028Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa282002- 401659
- 671254
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To261115