Mitä minä voin sanoa enää. Minä naimisissa oleva pienten lasten äiti.
Sinä halusit muuta. Varmuutta, pysyvyyttä?! Vankan perustan. Saitko sinä sen kaiken ja hellän, intohimoisen rakkauden. Minä olin vain jotain, turhaa, tyhjää mahdottomuutta. Me olimme. Niinkö?
Kiduin ja uuvuin vastauksitta. Kuolin hiljaisuuteesi. Itkin ja säryin. Etkä sinä ymmärtänyt sanojanikaan enää.
Minun tunteeni, sydämeni, haaveeni, se palo, joka sydämessäni yhä sinuun on.
Ei se ole hiipunut, ei kadonnut saati kuollut.
Minäkin opin vielä. Jättämään taakseni. Ja jätinkin jo, sydämelleni en vain mitään voi.
Jatkuvuutta, todellisuutta, pysyvyyttä. Kaikkea minäkin halusin ja haluan.
Enhän edes näe sinua enää. Ja joka ilta silti kuin vierellesi kävisin nukkumaan, ollaan kuten joskus oltiin, läheikkäin, läheisiä.
En minä halua sen rakkauden kuolevan. Vaikka sen kohde on poissa mutta herranen aika; rakkaus -eihän sen kauniimpaa saati suurempaa ole.
Tahdon sinun tietävän
Kohteeton
3
140
Vastaukset
Ehkä tämä lohduttaa :)
http://sydesjokes.blogspot.fi/2012/03/if-your-ass-looked-like-this.html- leukapystyynvaan
Sun kannattaa pysyä naimisissa ja hoitaa pieni lapsesi mahdollisimman hyvin. Itke sitten myöhemmin :)
- RankkaaOlla
naimisissa ja pienten lasten äiti. Ei voi toteuttaa omia unelmiaan. Jos miehet olisivat samassa veneessä. He vain sulkisivat oven katsomatta taakseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei205323- 501381
- 11807
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58778- 47769
- 46762
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52757Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49746Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille8734Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom132725