Hirveä hinta sekarotuisilla pennuilla

Oivoivoijoi

4

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sikasäkissä

      Ei kai hullu ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa. Siasta säkissä.

    • eikehtaakelleekertoa

      Onko joku muka niin hölmö,et ostaa XD

      • kyllävain_

        Valitettavasti on. Samalla rahalla jotkut ostavat myös ei rekattuja koiria, jotka katsotaan sekarotuisiksi


    • Kyllä on paljon munkin mielestäni. Itse maksoimme paperittomasta sakusta 600 euroa ja pidin sitä aika paljona jo kolme vuotta sitten.

      Mutta ne "kasvattajan" lähettämät viestit, ohjeet ja kuvat koko isosta perheestään (siis mukaanlukien miehensä meidän koiran isän kanssa sekä kuva äidistä yksin ja kaikista pennuista heidän kotonaan ja kuva myös koiran äidistä heidän yhden lapsensa kanssa). Uskoin siihen, uusia kuvia tuli niin paljon kun keksin pyytää ja aina tuli. Pentue oli Vaasasta.

      Sitten vielä tämä vaimoihminen ajoi hakupäivänä miestäni puolitiehen Helsinkiä vastaan. Pidin sitä reiluna asiana. Itse asiassa pidin koko jutusta mutta sitten.

      Heti rahat saatuaan hävisi ko.kasvattajan sähköposti- ja puhelinnumero tuntemattomiin. Siis samana päivänä. Olisin kertonut että meidän pentu nukku pyykkikorissa koko matkan ajan, eikä voinut edes pahoin.

      Löysin nimihaulla Oikotiellä ilmoituksen jossa ko. asunto oli myynnissä.

      Ikinä en saanut yhteyttä enää ko. naisihmiseen joka hoiti puhelinliikennettä aiemmin.

      Summarum. Minulla on 3 vuotias komea saku-poika jonka ainoa vika on se että se vaikuttaa käytöksensä perusteella puolet nuoremmalta.

      Sähköposti ja lukuisat kuvat ovat edelleen tietokoneellani. Ne ovat pirun hyviä kuvia, en ole halunnut hävittää niitä. Pentueessa oli 6 pentua joista yksi pitkäkarvainen ja joka oli naisella mukana meidän pentuamme tuotaessa.

      Olisi vain kiva saada yhteyttä muiden tämän pentueen uusiin omistajiin, mutta se lienee mahdoton toive.
      Nyt totean että Röllimme on hintansa väärtti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe