voiko kania (joka saisi loikkia asunnossa vapaasti, mutta omistaisi myös "oman mökin") ottaa kotiin, missä on chihuahua ja kissa?
kanin hankinta?
7
54
Vastaukset
- PupuTyttöMökissä
Riippuu siitä onko kissalla ja koirallakin oma mökki.
Jos ei mökkiä, niin suomalainen kateus iskee ja ne syö pupun. - Vazt.oddo.apuri
Tässä on tiettyjä terveyspainotteisia seikkoja joten kannattaa kysyä meri/mursu/biologi paq:lta Veriripuli-ketjussa, ettei mene faktojen puutteen vuoksi kanit ja puput ja lakisääteiset koskemattomuussäädökset rikki. Hällä on siellä aamusta päivystysaikakin.
- hahahaaa
Tarkoitatte siis GobbiKoota? Sama kaveri.
- Itsekin_postimaksuton
GobbiKoo on se joka ajaa liian lujaa vastaantulevien kaistalla, tiedon valtaväylillä siis?
- miettijä--
saako sätissä pitää kania
- Neljätjalat
Varmaan kaikki ei tykkää niistä papanoista eli ei mielellään ihan vapaana chat-huoneen lattialle juoksentelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35315029- 2575953
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113448- 1912556
- 1372189
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142072Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101590Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481369Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411196- 891170