En olevuosiin pyytänyt täältä neuvoa unien tulkintaan, mutta viimeöinen uni jäi mieleeni..
Yritin avopuolisoni kanssa pyydystää todella isoa sinistä perhosta pellolla. Juoksimme perhosen perässä ja sain napattua sen käsieni väliin. Käsieni väliin jäädessä perhonen kuitenkin muuttui paperin palaksi/ lehden sivuksi ja viilsi toiseen kämmeneeni kolme paperiviiltoa ja toisesta kämmenestä se leikkasi ison siivun pois etusormen alta. Kohdasta josta siivu irtosi alkoi pursua lihaa ulos. Tämän jälkeen juoksin vielä pihassa olevan rakennuksen luo ja minulla oli iso hevonen hihnassa. Hevosen ohitse meni muutama nuori poika kahden hevosen kanssa. Minun hevoseni oli vihainen ja kun pojat hiljensivät ja antoivat hevostensa tulla lähellemme, revin itselläni olevaa hevsta poispäin ja huusin että älkää tulko tänne.
Sininen perhonen
2
1680
Vastaukset
- Dreamingisnice
Vastaan sinulle siksi, että perhosunet kiinnostavat:). Perhonen kuvaa vapautta tai vapaudenkaipuuta - tuli tunne, että olet epävarma suhteesi kestävyydestä ja pelkäät, että jotenkin tukahdutat miehesi vapaudenkaipuuta. Viillot jotka sait - se sattuu sinuun .. ja iso hevonen, et oikein hallitse tilannetta etkä halua myöntää sitä itsellesikään. Mieti, miltä sinusta tuntuu ja juttele miehesi kanssa.. onko teillä ehkä erilaiset toiveet ja tavoitteet tulevaisuuden suhteen.. Voin olla täysin väärässäkin, kun en tiedä tilannettanne, mutta tämmöisiä minulle tuli mieleen..
- sininenuneni
Kiitos ! Olen kyllä ollut hieman epävarma suhteemme kestävyydestä. Meilläon vuoden ikäinen lapsi ja seksi on alkanut ahdistaa minua aikaisempien ongelmien takia. Mies taas kaipaa seksiä ja tosiaan monesti tuntuu, että rajoitan miehen elämää, kun en kykene seksiin niin useinkun hän haluaisi. Samalla kuitenkin kaipaisin its läheisyyttä. Olen huono avautumaan ja toisinaan siksi tuntuukin, että asiat luisuvat huonompaan suuntaan.
Itselläni on unikirja, joss sanotaan haavoista näin "haava on merkittävä enne. Se kertoo, että jotain on mennyt rikki ja se on paikattava. Se saattaa viitata sisäiseen tai seksuaaliseen ongelmaan, avunpyyntöön tai hätään.
Jos haava on oikean käden kämmenessä, se merkitsee velkaa tai sotaa."
"Perhonen on unessa lepattava sielu. Sen pyydystäminen unessa merkitse halua kahlita sisimpänsä."
"Sinien on suuren toivon, innoituksen, uskollisuuden sekä henkisen voiman väri."
Noita tulkintoja pystyin hyvin yhdistää elämääni, mutten osaa yhdistää noita tulkinnaksi. Hevosesta olenkin aiemmin kuulut, että voi viitata seksuaalisuuteen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161402Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen81833- 66831
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658