Lupasivat Passatin -14 korjaamolta tänään. Oli toisen kerran tänä vuonna korjattavana. Pysyyköhän Paskatti joulun yli ajokelpoisena?
Uskomatonta laatua
28
181
Vastaukset
- Vikaaaaaaa
No jopas. Mitä on korjattu?
- parempaa_laatua
Kerropa "Passatin" rekisteritunnuksen kolme kirjainta ja 1. numero niin katsotaan mitä autosta on korjattu. Valmistenumeron 5 viimeistä merkkiäkin käy. Lupaan, että en paljasta identiteettiäsi. Tästä voi olla sinulle se hyöty, että saat seuraavalla huoltokerralla parempaa palvelua.
- Rölli---
Ooksä joku salapoliisi vai vag-agentti vai suoli24 vag-sheriffi?
- Kutenoli
Varmistuhan tämäkin...
- paljastuiTrolleriVWRK1
Eiku hei täällähän on päämajan edustus uhkailemassa, siis lärvikertoimen mukaan ne korjaa, vaativa asiakas on aina vittumainen asiakas heille jotka pyrkii kusettamaan tietoisesti, rehellinen myyjä olisi aidosti pahoillaan ja korjaisi tilanteen pikimmiten säätyyn ja ihonväriin tai rotuun katsomatta, asiakkaiden pitäisi olla samanarvoisia mutta eivät tuossa puljussa sitä ole. Se on siinä sinut on nähty, IP osoite on jo tilattu, olet niinku kusessa etten sanoisi.
- Yyter
paljastuiTrolleriVWRK1 kirjoitti:
Eiku hei täällähän on päämajan edustus uhkailemassa, siis lärvikertoimen mukaan ne korjaa, vaativa asiakas on aina vittumainen asiakas heille jotka pyrkii kusettamaan tietoisesti, rehellinen myyjä olisi aidosti pahoillaan ja korjaisi tilanteen pikimmiten säätyyn ja ihonväriin tai rotuun katsomatta, asiakkaiden pitäisi olla samanarvoisia mutta eivät tuossa puljussa sitä ole. Se on siinä sinut on nähty, IP osoite on jo tilattu, olet niinku kusessa etten sanoisi.
Rekkari: HOM-0
Vika liittyy pakoputken väljyyteen
- yksinkertaistatämä
NYT kun trollit on oppinut tänne postauksen, niin laskusta kopio ja omat tiedot piiloon. Siitä se selviää
- Äkkiä.vaihtoon
Ei pysy, se on varmaa. Myönnä suosioilla hukka ostoksesi ja kärsi tappiot ja ota opiksesi.
- näyttöä
Jos et suostu avaamaan "Passatin" identiteettiä, että voidaan kertomus tarkistaa tai esitä kopiota laskusta, voi hyvällä syyllä todeta, että avauksellasi on yhtä paljon merkitystä ja kiinnostaa kuin finni perseessäsi.
- sikamaisen.laaduton.on
Vai ei kiinnosta? Ukko käy kuumana ja postailee raivoaan ja lässyttää ettei kiinnosta. Tyypillinen Kolinawaagenin kusettama, huijaama nenästä vedettävä mielikuva mainonnan uhri.
- näyttöä
sikamaisen.laaduton.on kirjoitti:
Vai ei kiinnosta? Ukko käy kuumana ja postailee raivoaan ja lässyttää ettei kiinnosta. Tyypillinen Kolinawaagenin kusettama, huijaama nenästä vedettävä mielikuva mainonnan uhri.
Ensinnäkään minä en ole mikään "ukko"! Olen nainen.
Toiseksi, sinä olet selkeästi aloittaja ja käyt itse kuumana kun olet vaarassa paljastua pelkäksi trolliksi.
Miksi et vain tee niin kuin “parempaa_laatua" pyysi ja ilmoita auton rekisterin kirjaimet ja ensimmäinen numero niin saadaan todistettua sinut oikeaksi viasta kärsineeksi? Täällä nimittäin saattaa oikeasti vierailla henkilöitä joilla on pääsy merkkiorganisaation tiedostoihin. Ethän kuitenkaan ole käyttänyt takuun alaista autoa korjattavana jossakin nyrkkipajassa. - sinäköseoletkinsejehu
Onko nimesi kolme ensimmäistä kirjainta Rii? Rii niin kuin Riita kahdella teellä?
- onkotottaettäon
näyttöä kirjoitti:
Ensinnäkään minä en ole mikään "ukko"! Olen nainen.
Toiseksi, sinä olet selkeästi aloittaja ja käyt itse kuumana kun olet vaarassa paljastua pelkäksi trolliksi.
Miksi et vain tee niin kuin “parempaa_laatua" pyysi ja ilmoita auton rekisterin kirjaimet ja ensimmäinen numero niin saadaan todistettua sinut oikeaksi viasta kärsineeksi? Täällä nimittäin saattaa oikeasti vierailla henkilöitä joilla on pääsy merkkiorganisaation tiedostoihin. Ethän kuitenkaan ole käyttänyt takuun alaista autoa korjattavana jossakin nyrkkipajassa.Toi on ilmeisesti se Riitta K. V* Autosta, sillä on pääsy kaikkiin tietokantoihin. Onko VWTrolli paljastettu, onko VWTrolli nimetty, nyt IP jahtiin mars mars mars?
- huijarivw
Mitä sekoilet. IP tietokantoihin ei pääse kuin viranomaiset jos nekään, ainakaan paskanjauhannasta. Tyypillinen kolinawaagenin ostava kusetettu, huijattu.
- kilttipiltti
huijarivw kirjoitti:
Mitä sekoilet. IP tietokantoihin ei pääse kuin viranomaiset jos nekään, ainakaan paskanjauhannasta. Tyypillinen kolinawaagenin ostava kusetettu, huijattu.
Poliisi tutkii onko maahantuoja troolaaja, valheellisen tiedon levittäminen on rikos, samoin netissä uhkailu.
- ilmiselvä.tapaus
"vaarassa paljastua pelkäksi trolliksi. "
Kyllä tuo paljastuminen tapahtui silloin kun avaaja painoi "Lähetä". Tällaiset ympäripyöreät tarinat ovat aina keksittyjä. Jos jollakin on oikeasti murhetta niin postaus on aivan erinäköinen.- näyttöä
Olet oikeassa, selvä trolli se oli mullekin alusta pitäen. Yritin vain tuolla toteamuksella narrata paljastamaan rekkarin tai edes keksimään sen omasta päästään, jotta "parempaa_laatua" voisi tarkistaa huoltohistorian tai todeta rekkarin keksityksi.
Lienee jo päivän selvää ettei aloittajalla mitään Passattia ole, tuskin muutakaan kuin tuulen huuhtoma perse. - riitapukari
näyttöä kirjoitti:
Olet oikeassa, selvä trolli se oli mullekin alusta pitäen. Yritin vain tuolla toteamuksella narrata paljastamaan rekkarin tai edes keksimään sen omasta päästään, jotta "parempaa_laatua" voisi tarkistaa huoltohistorian tai todeta rekkarin keksityksi.
Lienee jo päivän selvää ettei aloittajalla mitään Passattia ole, tuskin muutakaan kuin tuulen huuhtoma perse.Riita kalastelee rekkareita että pystyy laittaa mustalle listalle ja kostaa vikojen julkaisut, älkää ikinä kertoko omaa rekkaria Riitalle, Riita on pahin natsi.
- ahdasta
Siellähän noita seisoo pihassa pitkä rivi!
- isopaskaauto
Itsekin Passatin omistaneena, olen päin vastoin sitä mieltä, että aloittajan Passat on poikkeuksellisen laadukas yksilö.
Katsokaapa mitä aloittaja kertoo: Passat korjaamolla TOISEN kerran tänä vuonna. Ja viesti on lähetetty joulukuussa. Eli hyvällä säkällä loppuvuosi menee ilman uutta korjaamokäyntiä, ja niin on koko vuodesta selvitty kahdella korjaamoreissulla. Se on Passatille VÄHÄN! - omakotitalollinen
Koen tällaiset jutut erittäin imartelevaksi pihassani seisovaa VW:tä kohtaan. Auto on nähtävästi erittäin hyä ja arvostettu. Mikään tusinatavara ei ylittäisi syrjäytymeen kynnystä avata keskustelua kateudensa kohteesta.
- okeido1
Jos haukkuisin sinua urooksi ja vajakiksi niin sekin vain imartelua sulle, sillä olet niin huomion kipeä, että kaikki käy.
- seisoopihalla
On se tuokin syy ostaa ja omistaa volkkari, seisottaa sitä pihassa kun ei mikään muu toimi kuin seisontajarru. Mutta kaikki näkevät että sillä on volkkari, se on yksi niistä.
- UrboxiHaukuttu
okeido1 kirjoitti:
Jos haukkuisin sinua urooksi ja vajakiksi niin sekin vain imartelua sulle, sillä olet niin huomion kipeä, että kaikki käy.
Korjaus, piti olla Urpo tuossa eikä uroo.
- kyllä.seisoo
UrboxiHaukuttu kirjoitti:
Korjaus, piti olla Urpo tuossa eikä uroo.
Kyllä näin on. Kateus pitää ansaita, sääliä saa ilmaiseksi.
- IlkuntaaLuvassa
Minä en ainakaan teitä sääli ilman eri maksua, mieluusti ilakoin brändin alamäkeä ja hihittelen kun näen VW, Audi, Skoda tai Seat auton tuolla liikenteessä, että siinä taas yksi urpo tai kusetettu menee ja luulee että sille ollaan kateellisia vaikka sille ilkutaan, hylkiökuskit hylkiöautoissaan :)
- VW.huomataan
IlkuntaaLuvassa kirjoitti:
Minä en ainakaan teitä sääli ilman eri maksua, mieluusti ilakoin brändin alamäkeä ja hihittelen kun näen VW, Audi, Skoda tai Seat auton tuolla liikenteessä, että siinä taas yksi urpo tai kusetettu menee ja luulee että sille ollaan kateellisia vaikka sille ilkutaan, hylkiökuskit hylkiöautoissaan :)
Sinä siis bongaat VW kuskit erikseen liikenteessä. Ja arviot heidät. VW:n markkinointiosasto on selkeästi tehnyt hyvää työtä.
- niinSeOnKuomaseni
VW.huomataan kirjoitti:
Sinä siis bongaat VW kuskit erikseen liikenteessä. Ja arviot heidät. VW:n markkinointiosasto on selkeästi tehnyt hyvää työtä.
Ei voi olla bongaamatta niitä raivotautiin sairastuneita, hirveän itsetuhoisilta vaikuttavat kaahatessa kaikkien ohi, jopa 50 alueella pitää kerralla ohitella useita autoja hana pohjassa, se oli skoda mutta sama konserni, oli sillä kyrpä otsassa vitutti ajaa muiden perässä ehkä. Saanko Liisa, kysyä sinulta Liisa, mikä auto sinulla on oletko puolueeton tarkkailija vai onko oma lehmä ojassa ja haluat että autosi arvo säilyy ettei tule persnettoa kun vaihdat parempaan merkkiin? Harvoin tarvitsee hyvää puolustella, volkkaria puolustellaan vain volkkarin omistajien toimesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415