Miten olette toimineet kyydin suhteen Krabi-Lanta.Kannattaako varata etukäteen(ja mistä),vaiko napata vasta paikan päältä? Mitä olette kyydistä maksaneet?
13.1 aamulla saavumme.
Kiitos!
Krabilta Lantalle
11
528
Vastaukset
- Santtu1978
Kannattaa varata ja maksaa etukäteen.
Muutenkin kannattaa suunnitella kaikki valmiiksi, niin potentiaaliset vaaratekijät minimoituu. - Reppureiss
Yhtä hyvin saa paikanpäältäkin otettua, itse olen tehnyt aina niin ja hyvin on sujunut :)
- lantallanyt
Kentällä on kiinteät hinnat, mutta kyydin saa sieltä helposti.
Me otimme TUIn "bussikuljetuksen", koska hinta oli vain 25€/hlö, minivaneilla ne Lantalle ajetaan kuitenkin. - Jenni2017
Mennään Lantalle tammikuun alussa ja varasin Phuketferryn kautta lautan Krabilta Ao Nangille, hinnaksi tuli 15euroa per pää. Hintaan kuuluu kuljetus hotellista satamaan Krabin päässä.
- Thaifani
Kiitoksia hyvistä vastauksista 😊
- ARI_1
Lomailimme nyt Joulukuussa ja otin etukäteen pikkubussin netistä; amazinglanta.com, toimi ihan hyvin, kuvien mukainen auto ja kuski odotti kentällä sekä haki lähtöpäivänä aivan sovitun mukaisesti, meillä 5 henk. perhe ja tämä toimi ok.
- lantaaaaaa
mikä oli amazing lantan hinta?
- Ari_1
6000 bth
- sazazaza
Minä pyysin hotellilta kuljetusta. Tulevat hakemaan. Hinta 2800 bht. Mahtuu 6 hlöä matkalaukkuineen. Hotellille vaan spostia ja kysykää mihin hintaan hakevat lentokentältä. Helppoa.
- santtu.1975
Tuossa nyt mietin ensikuulle siirtymisvaihtoehtoja Krabin kentältä Koh Lantalle. Vaihtoehtoina näyttäisi olevan jaettu mini van. 450THB/hlö (meitä 2hlö), taikka taksi 2300THB lauttamaksut.
Mutta kolmantena vaihtoehtona löysin pikavenekuljetuksen (kentältä rantaan kuljetus autolla ja siitä eteenpäin pikaveneellä Lantalle). Mainostavat nopeinpana vaihtoehtona, onko tästä siirtymisestä Lantalle kokemuksia?- santtu.1975
Eli noista pikavenekuljetuksista Krabi - Lanta -Krabi ei ole kenelläkään kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002665
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252476En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761688Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2021215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va561159- 471088
- 99991
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6803- 106798
- 46793