Krabilta Lantalle

Thaifani

Miten olette toimineet kyydin suhteen Krabi-Lanta.Kannattaako varata etukäteen(ja mistä),vaiko napata vasta paikan päältä? Mitä olette kyydistä maksaneet?
13.1 aamulla saavumme.
Kiitos!

11

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santtu1978

      Kannattaa varata ja maksaa etukäteen.
      Muutenkin kannattaa suunnitella kaikki valmiiksi, niin potentiaaliset vaaratekijät minimoituu.

    • Reppureiss

      Yhtä hyvin saa paikanpäältäkin otettua, itse olen tehnyt aina niin ja hyvin on sujunut :)

    • lantallanyt

      Kentällä on kiinteät hinnat, mutta kyydin saa sieltä helposti.

      Me otimme TUIn "bussikuljetuksen", koska hinta oli vain 25€/hlö, minivaneilla ne Lantalle ajetaan kuitenkin.

    • Jenni2017

      Mennään Lantalle tammikuun alussa ja varasin Phuketferryn kautta lautan Krabilta Ao Nangille, hinnaksi tuli 15euroa per pää. Hintaan kuuluu kuljetus hotellista satamaan Krabin päässä.

    • Thaifani

      Kiitoksia hyvistä vastauksista 😊

    • ARI_1

      Lomailimme nyt Joulukuussa ja otin etukäteen pikkubussin netistä; amazinglanta.com, toimi ihan hyvin, kuvien mukainen auto ja kuski odotti kentällä sekä haki lähtöpäivänä aivan sovitun mukaisesti, meillä 5 henk. perhe ja tämä toimi ok.

    • lantaaaaaa

      mikä oli amazing lantan hinta?

      • Ari_1

        6000 bth


    • sazazaza

      Minä pyysin hotellilta kuljetusta. Tulevat hakemaan. Hinta 2800 bht. Mahtuu 6 hlöä matkalaukkuineen. Hotellille vaan spostia ja kysykää mihin hintaan hakevat lentokentältä. Helppoa.

    • santtu.1975

      Tuossa nyt mietin ensikuulle siirtymisvaihtoehtoja Krabin kentältä Koh Lantalle. Vaihtoehtoina näyttäisi olevan jaettu mini van. 450THB/hlö (meitä 2hlö), taikka taksi 2300THB lauttamaksut.
      Mutta kolmantena vaihtoehtona löysin pikavenekuljetuksen (kentältä rantaan kuljetus autolla ja siitä eteenpäin pikaveneellä Lantalle). Mainostavat nopeinpana vaihtoehtona, onko tästä siirtymisestä Lantalle kokemuksia?

      • santtu.1975

        Eli noista pikavenekuljetuksista Krabi - Lanta -Krabi ei ole kenelläkään kokemuksia?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2087
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1600
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1226
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      488
      1145
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1135
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe