Krabilta Lantalle

Thaifani

Miten olette toimineet kyydin suhteen Krabi-Lanta.Kannattaako varata etukäteen(ja mistä),vaiko napata vasta paikan päältä? Mitä olette kyydistä maksaneet?
13.1 aamulla saavumme.
Kiitos!

11

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santtu1978

Kannattaa varata ja maksaa etukäteen.
      Muutenkin kannattaa suunnitella kaikki valmiiksi, niin potentiaaliset vaaratekijät minimoituu.

• Reppureiss

Yhtä hyvin saa paikanpäältäkin otettua, itse olen tehnyt aina niin ja hyvin on sujunut :)

• lantallanyt

Kentällä on kiinteät hinnat, mutta kyydin saa sieltä helposti.

Me otimme TUIn "bussikuljetuksen", koska hinta oli vain 25€/hlö, minivaneilla ne Lantalle ajetaan kuitenkin.

• Jenni2017

Mennään Lantalle tammikuun alussa ja varasin Phuketferryn kautta lautan Krabilta Ao Nangille, hinnaksi tuli 15euroa per pää. Hintaan kuuluu kuljetus hotellista satamaan Krabin päässä.

• Thaifani

Kiitoksia hyvistä vastauksista 😊

• ARI_1

Lomailimme nyt Joulukuussa ja otin etukäteen pikkubussin netistä; amazinglanta.com, toimi ihan hyvin, kuvien mukainen auto ja kuski odotti kentällä sekä haki lähtöpäivänä aivan sovitun mukaisesti, meillä 5 henk. perhe ja tämä toimi ok.

• lantaaaaaa

mikä oli amazing lantan hinta?

• Ari_1

6000 bth

• sazazaza

Minä pyysin hotellilta kuljetusta. Tulevat hakemaan. Hinta 2800 bht. Mahtuu 6 hlöä matkalaukkuineen. Hotellille vaan spostia ja kysykää mihin hintaan hakevat lentokentältä. Helppoa.

• santtu.1975

Tuossa nyt mietin ensikuulle siirtymisvaihtoehtoja Krabin kentältä Koh Lantalle. Vaihtoehtoina näyttäisi olevan jaettu mini van. 450THB/hlö (meitä 2hlö), taikka taksi 2300THB lauttamaksut.
      Mutta kolmantena vaihtoehtona löysin pikavenekuljetuksen (kentältä rantaan kuljetus autolla ja siitä eteenpäin pikaveneellä Lantalle). Mainostavat nopeinpana vaihtoehtona, onko tästä siirtymisestä Lantalle kokemuksia?

• santtu.1975

Eli noista pikavenekuljetuksista Krabi - Lanta -Krabi ei ole kenelläkään kokemuksia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      97
      3327
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3143
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      218
      2680
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      38
      2269
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      32
      1599
    6. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1446
    7. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1446
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1304
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13