Canon 7D MARK II vai 80D?

Kyseleväinen

Minulla on 80D. Kysyn teiltä mielipidettä että kannattaako vaihtaa tuohon 7D:hen ja mitkä ovat edut jos niin tekee? Puhun siis kameroiden ominaisuuksista.

5

259

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuuuukkeli

Riippuu siitä mitä ominaisuuksia arvostaa. 80D:ssä on ilmeisesti Canonin paras kroppikenno ja hyvät video-ominaisuudet. 7Dii on ehkä nopeampi valokuvauksessa. Itse en menisi vaihtamaan.

• Kyseleväinen

No minulla on kaksi näitä kasikymppisiä. On asia jo niin pitkällä että toisen kasikymppisen vaihtanen ensi viikolla. Menee aivan päittäin koska saan Canonin kampanjasta rahaa takaisin. Itse en ole ollut koskaan oikein innokas tuon 7D:n suhteen eikä se tuo nyt tässä tapauksessa mitään mainittavaa etua. Voin sen peruakin tietenkin ja ajattelin jos vaihtaisin toisen kamerani täyskennoiseen.

• Kyseleväinen
        Kyseleväinen kirjoitti:

No minulla on kaksi näitä kasikymppisiä. On asia jo niin pitkällä että toisen kasikymppisen vaihtanen ensi viikolla. Menee aivan päittäin koska saan Canonin kampanjasta rahaa takaisin. Itse en ole ollut koskaan oikein innokas tuon 7D:n suhteen eikä se tuo nyt tässä tapauksessa mitään mainittavaa etua. Voin sen peruakin tietenkin ja ajattelin jos vaihtaisin toisen kamerani täyskennoiseen.

Jos en tee mitään, jäisi kampanja hyödyntämättä. Siksi olisi ostettava joku edullisempi runko. Harmi vaan että kun jonkun putken tai kameran ostaa, se vaatii aina vastakappaleen ostoa että saa palautuksen.

• jdkasjifjj
        Kyseleväinen kirjoitti:

Jos en tee mitään, jäisi kampanja hyödyntämättä. Siksi olisi ostettava joku edullisempi runko. Harmi vaan että kun jonkun putken tai kameran ostaa, se vaatii aina vastakappaleen ostoa että saa palautuksen.

Vertaa tuosta, kannattaako.
        https://www.dpreview.com/products/compare/side-by-side?products=canon_eos7dii&products=canon_eos80d
        80D:ssä on parempi kuvanlaatu ja video, 7D on tukevampi ja nopeampi.
        Valise siitä: https://www.dpreview.com/reviews/canon-eos-7d-mark-ii/18

• Kyseleväinen
        jdkasjifjj kirjoitti:

Vertaa tuosta, kannattaako.
        https://www.dpreview.com/products/compare/side-by-side?products=canon_eos7dii&products=canon_eos80d
        80D:ssä on parempi kuvanlaatu ja video, 7D on tukevampi ja nopeampi.
        Valise siitä: https://www.dpreview.com/reviews/canon-eos-7d-mark-ii/18

Pelkän nopeamman sarjatulen takia en vaihda 7D:hen. Se ominaisuus ei ole ikinä ollut kriteerini. 80D:ssä on huikea ominaisuus tuo kääntyvä näyttö joka on elintärkeä tähtikuvauksessa. Mitä minä oikeastaan teinkään tämän aloituksen? Toisaalta keskustelu ei ole pahaksi ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      267
      868
    2. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      665
    3. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      44
      645
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      558
    5. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      51
      497
    6. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      30
      460
    7. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      444
    8. En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta

Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
      Ikävä
      45
      437
    9. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      38
      436
    10. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      45
      427
    Aihe