2cl vain
Jos enemmän ottaa, menee iso loikka päälle.
mie taidan ottaa ryypin
31
170
Vastaukset
Niin miekin, mutta paljon isomman. Ei kakkosesta tule kuin kiukkuiseksi.
- Enookänishä
Röyh! Hik! Miäyy öytinh kokoh koshupjullonh isohn kosshupuhlon.
- reppuriika
Älkää ottako pitkiä sentään. Minä tyydyn kyllä mukilliseen höyryävän kuumaan teehen. Sain eräältä saksalaispariskunnalta viinipullon, jotain heidän paikallisherkkuaan tulkkauspalkintona noin kahdeksan vuotta sitten. Vieläkin pullo on avaamatta ja voi olla jo niin vanhaa ettei sitä parane juomaan.
- Heikunkeikku
Alkuillasta alkoi joululomani. Tradaa ja tradaa. Tässä on nyt edessä kuukauden lorviminen sillä erolla, että en ala lorvimaan.
Sain tänään toiselta oppilaalta kivan itsetehdyn kortin (hauska teksti siinä) ja teepussin. Puolukka-vaniljasekoitusta. Joku kerta kasaan teesihtiin tuota saamaani teetä, joka varmaan on hyvää, koska tykkään puolukasta ja vaniljasta.
Huomenna alkaa joulusiivousjuttu. Alustavia asioita pistin kondikseen nyt illalla. On mukava aloittaa aamusella, kun pikkasen on jo alkuvalmisteluja tehty.
Nyt tulin palstalle ja kyllä kyllä kyllä, äsken kaadoin viiniä kuppiin. Minusta tuntuu, että nyt on sen aika. Olen ehtinyt hörpsästä hmmmm... sanoisinko viis kertaa lasista.
Lasissa on vielä kamaa jäljellä, että hörpsimistä jatkuu vielä jonkun aikaa.
En osaa vielä päättää, kaadanko lissssssäääää, siis jos ei tunnu missssssääääää, vai heitänkö kehoni maate ja kaapasen kirjan kouraan.
Ihana vapauden tunne on menos. Tässä oon ja voin tehdä tai olla tekemättä ihan mitä lystää.- talvi.va
Juotko sä viiniä kupista? Siis kahvikupista? Meneekö kuppi nurin? Vai oletko sä sitten ihan heikunkeikun :)
- henrjii
joo mäkin otin, mutta sitten tuli nälkä, eikä kaapissa ollut kuin jauhelipaketti.
Nooh mä ruskistin jauhelihan, tein kropsutaikinan, vielä löyti purkki kermaviiliä jonka kumosin jauhelihan joukkoon.
Kaapista löytyi vielä juustoa ja mausteiden seasta ranskalista sipulikeittoa, nekin vaan jauhelihan sekaan, ja koko komeus uunipellille ropsutaikna päälle ja uuniin.
Vähä tuli hyvää tai sitten on vaan nälkä, ei meinaa saada lopetettua syömistä - Heikunkeikku
talvi.va kirjoitti:
Juotko sä viiniä kupista? Siis kahvikupista? Meneekö kuppi nurin? Vai oletko sä sitten ihan heikunkeikun :)
Heh, nyt pitää sanoa ja sanonkin: Heh! Jos olen aivan rehellinen, niin joo minä kaadoin kuppiin viiniä. Minä en mainosta kuppiin laittamista ja siksi tein suuren virheen, kun ensteks että kuppiin ja sit mukamas viis kertaa hörppäsin Lasista. Tosi nolo juttu. NYT sanon asian oikean laidan. Kaadoin kuppiin, eli mukiin, minun kahvimukiini viiniä ja siitä sitten hörppäsin viis kertaa, mutta nyt jo ainaskin yheksän.
Kyllä olen minä, Heikunkeikku, ja taidan keikkua tuonne alakertaan ja kaataa kahvikuppiini vielä pienen tilkkasen. Ottanet nyt huomioon, että minulla on nyt alkanut joululoma ja minusta tuntuu, että nyhämmää voin tälleen:) - talvi.va
Heikunkeikku kirjoitti:
Heh, nyt pitää sanoa ja sanonkin: Heh! Jos olen aivan rehellinen, niin joo minä kaadoin kuppiin viiniä. Minä en mainosta kuppiin laittamista ja siksi tein suuren virheen, kun ensteks että kuppiin ja sit mukamas viis kertaa hörppäsin Lasista. Tosi nolo juttu. NYT sanon asian oikean laidan. Kaadoin kuppiin, eli mukiin, minun kahvimukiini viiniä ja siitä sitten hörppäsin viis kertaa, mutta nyt jo ainaskin yheksän.
Kyllä olen minä, Heikunkeikku, ja taidan keikkua tuonne alakertaan ja kaataa kahvikuppiini vielä pienen tilkkasen. Ottanet nyt huomioon, että minulla on nyt alkanut joululoma ja minusta tuntuu, että nyhämmää voin tälleen:)Voi, otanhan minä huomioon ja toivotan hyvää lomaa sulle :) Kippistäisin, mutta kun huomenna tulee vesselit niin on paree mennä unipuulle.
Hölkynkölkyn vaan kaikille muille "kupittajille" :) - Heikunkeikku
henrjii kirjoitti:
joo mäkin otin, mutta sitten tuli nälkä, eikä kaapissa ollut kuin jauhelipaketti.
Nooh mä ruskistin jauhelihan, tein kropsutaikinan, vielä löyti purkki kermaviiliä jonka kumosin jauhelihan joukkoon.
Kaapista löytyi vielä juustoa ja mausteiden seasta ranskalista sipulikeittoa, nekin vaan jauhelihan sekaan, ja koko komeus uunipellille ropsutaikna päälle ja uuniin.
Vähä tuli hyvää tai sitten on vaan nälkä, ei meinaa saada lopetettua syömistäYäk. Oikeesti tuntuu, että Yäk. Kuulostaa epäsopivalta, mutta jos sinulle herkkua, niin ollos iloinen jauhelihasi, sipulikeittosi, kermaviilinesi ja kropsun kera. Varmaankin hyvää:) Oi niin hyvää :) Ällös koskaan, siis Ikinä-koskaan pyydä minua herkkupöytääsi :) Arvelen etten rohkene.
- Heikunkeikku
talvi.va kirjoitti:
Voi, otanhan minä huomioon ja toivotan hyvää lomaa sulle :) Kippistäisin, mutta kun huomenna tulee vesselit niin on paree mennä unipuulle.
Hölkynkölkyn vaan kaikille muille "kupittajille" :)Kiitos, olet mukava ihminen kun tolleen huomioit.
Oikeastaan minullakin on semmonen tunne, että josko nyt kuiteskin kaapaisisin kehoni hallintaani ja heittäisin sen sänkyyn. Keskeneräinen kirja on jännittävässä kohdassa ja tekisi mieli mennä sitä ahmimaan.
Minä menen. Kupissa on jäljellä vain noro ja sille sanon moro.
Hyvät yöt kaikille täältä.
- Tulin.kaapista.ulos
Kaapissa on parhaat juomat.
- talvi.va
Baarikaapissako?
- tenulady
Minäkin haluan kaappiisi. ;)
- Syytä.itseäsi
tenulady kirjoitti:
Minäkin haluan kaappiisi. ;)
Haluatko luurankojen sekaan.
- kaappikelloheiluri
tulkaa ulos kaapista,,se on muotia ny
- kaapimatonkaappihetero
Mun heterokaapit on kaikkea rompetta niin täynnä etten ittekään mahtuis niihin takaisin. Nyt en ehdi mutta ehkä ensi vuonna tapahtukoon minun tahtoni ja suuri tyhjennysoperaatio salaiset kattilat ja pannut mäkeen, tai kiertoon.
- sexisara
kun se saaaraki tekee suomee tunnetuksi,,iiihaannaa[ko?]
- Siilimuorikka3
Minä tidan mennä kolmen lajin päivlläselle ja ottaa ruokaan sopoivan viinipullonkin pöytään. Se on juhla ny,
- Heikunkeikku
"siilimuorikka3"
Kolmen lajin päivällinen, kuulostaa hyvältä.
Minulla alkoi juuri ruokatunti, kiikutin lautasen tänne yläkertaan ja tulin kattomaan, että mitähän tänne eilen illalla juovuspäissäni kirjoitin (heh heh).
Minulla ei ole kolmen lajin ruokaa, eikä ees kahen lajin. Lämmitin valmista maksalaatikkoa. Harvemmin ostelen valmisruokia, mutta eilen ostin, ettei tänään menisi ruuan värkkäämiseen aikaa, kun päätin alkaa siivoilemaan heti aamusta.
Näin teinkin ja pikkusen alkaa lattia pilkottamaan rojun alta.
No okei, vähä mä liioittelin. Kuulosti niinku paremmalta:)
No okei sitte, sanotaan nyt sitten sekin, että liioittelin juovuspäisyydestäni.
Oikeesti otin kehoni syleilyyni ja heitin itteni sänkyyn lukemaan kirjaa. Sain sen luettua loppuun.
Ei muuten hassumpaa tämä mun yhen ruokalajin ruoka. Maksalaatikko maistuu mantevalta. Juomaksi lirutin lasiin kraanavettä. - Siilimuorikka3
Heikunkeikku kirjoitti:
"siilimuorikka3"
Kolmen lajin päivällinen, kuulostaa hyvältä.
Minulla alkoi juuri ruokatunti, kiikutin lautasen tänne yläkertaan ja tulin kattomaan, että mitähän tänne eilen illalla juovuspäissäni kirjoitin (heh heh).
Minulla ei ole kolmen lajin ruokaa, eikä ees kahen lajin. Lämmitin valmista maksalaatikkoa. Harvemmin ostelen valmisruokia, mutta eilen ostin, ettei tänään menisi ruuan värkkäämiseen aikaa, kun päätin alkaa siivoilemaan heti aamusta.
Näin teinkin ja pikkusen alkaa lattia pilkottamaan rojun alta.
No okei, vähä mä liioittelin. Kuulosti niinku paremmalta:)
No okei sitte, sanotaan nyt sitten sekin, että liioittelin juovuspäisyydestäni.
Oikeesti otin kehoni syleilyyni ja heitin itteni sänkyyn lukemaan kirjaa. Sain sen luettua loppuun.
Ei muuten hassumpaa tämä mun yhen ruokalajin ruoka. Maksalaatikko maistuu mantevalta. Juomaksi lirutin lasiin kraanavettä.Oliko maksalaatikon kaverina puolukkahilloa?
- Siilimuorikka3
Siilimuorikka3 kirjoitti:
Oliko maksalaatikon kaverina puolukkahilloa?
Ja pitää vielä mainittavan et kyl meilläkin on yleismpi tuo kolmen tähteen päivällinen :D.
- Heikunkeikku
Oliko maksalaatikon kaverina puolukkahilloa?
No mutta Höh. Minä tukin yleensä puolukkaa joka paikkaan. Keittoihin en vaikka tekis mieli. Tykkään hulluna puolukkasurvoksesta.
Käsittämätöntä, että nyt kun söin semmosta ruokaa, johon ehdottomasti Pitää laittaa puolukkaa, niin minä höperö en laittanut. Mitenkähän mä tuolla tavalla tein.
Eli vetäsin maksalaatikon semmosenaan naamaani.
"Kolmen tähteen päivällinen" Hauska lause, en ole ennen kuullu. Otan sen käyttööni:)
Minä tapaan sanoa, että on jätepäivä, kun lämmitän edellispäivän ruokaa. - Siilimuorikka3
Heikunkeikku kirjoitti:
No mutta Höh. Minä tukin yleensä puolukkaa joka paikkaan. Keittoihin en vaikka tekis mieli. Tykkään hulluna puolukkasurvoksesta.
Käsittämätöntä, että nyt kun söin semmosta ruokaa, johon ehdottomasti Pitää laittaa puolukkaa, niin minä höperö en laittanut. Mitenkähän mä tuolla tavalla tein.
Eli vetäsin maksalaatikon semmosenaan naamaani.
"Kolmen tähteen päivällinen" Hauska lause, en ole ennen kuullu. Otan sen käyttööni:)
Minä tapaan sanoa, että on jätepäivä, kun lämmitän edellispäivän ruokaa.On meilläkin kyllä Lähteiden päiviä.
- Siilimuorikka3
On meilläkin kyllä Lähteiden päiviä.
Siis tähteiden
- Tavuviiva
Olen lapsena syönyt puolukkaa niin, että siihen laitettiin jotain jauhoa, loivensi lapsen suussa happamuutta. Hyvää. Jauhot eivät tainneet olla niin "valkaistuja" kuin tänään oisko sanottu puolukkapöperöksi. C-vitskua lasillisessa.
- ent.siivoojaparka
Tavuviiva kirjoitti:
Olen lapsena syönyt puolukkaa niin, että siihen laitettiin jotain jauhoa, loivensi lapsen suussa happamuutta. Hyvää. Jauhot eivät tainneet olla niin "valkaistuja" kuin tänään oisko sanottu puolukkapöperöksi. C-vitskua lasillisessa.
Talkkunaa se jauho on varmaan ollut. Oli ainakin meillä tai sitten laitettiin kaurahiutaleita.
- Heikunkeikku
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Talkkunaa se jauho on varmaan ollut. Oli ainakin meillä tai sitten laitettiin kaurahiutaleita.
Minä arvelen myös, että kyseinen jauho olisi talkkunaa.
Mieheni tapasi syödä joka päivä puolukkasurvosta johon oli sekoitettu talkkunaa.
Talkkunasta minäkin tykkään, mutta en puolukan kanssa, vaan viiliin sekoitettuna ja lisäksi sekaan sokeria.
Enpäs muistakaan, koska olisin talkkunaa viimeksi syönyt. Pitäisi ostaa kaupasta pitkästä aikaa. - eppu2
Heikunkeikku kirjoitti:
Mieheni tapasi syödä joka päivä puolukkasurvosta johon oli sekoitettu talkkunaa.
Talkkunasta minäkin tykkään, mutta en puolukan kanssa, vaan viiliin sekoitettuna ja lisäksi sekaan sokeria.
Enpäs muistakaan, koska olisin talkkunaa viimeksi syönyt. Pitäisi ostaa kaupasta pitkästä aikaa.Että minua rupesi niin naurattamaan tuo, kun kirjoitit, että tulit katsomaan mitä juovuspäissäsi kirjoitit. Se oli niin suoraan sanottu.
Meillä laitettiin puolukkaan ruisjauhoja.
Muistelin, että taitaa olla ainakin pari vuotta, kun olen talkkunaa syönyt. Se niinkuin välillä unohtuu, varsinkin kesäruuaksi okein sopivaa. - Siilimuorikka3
Heikunkeikku kirjoitti:
Enpäs muistakaan, koska olisin talkkunaa viimeksi syönyt. Pitäisi ostaa kaupasta pitkästä aikaa.Minusta talkkuna on parasta puurona voisilimällä ja maidon kera vaikka en muutoin maitoa juokkaan, omnomnom.
- Tavuviiva
Minusta talkkuna on parasta puurona voisilimällä ja maidon kera vaikka en muutoin maitoa juokkaan, omnomnom.
Mä syön talkkunaa joka päivä ja piimän kanssa. Jotenkin kyllästyin puuroon. Tuo tulee helposti, oikeastaan kylmä velli ja saatan laittaa sokeria hiukan. Pitäisi kokeilla makeuttaa fariinilla, ruoko- ja inkkarisokerilla. Vanilija? Pidän talkkunajauhoista, koska kuvittelen niiden olevan terveellisiä. Mutta täytyy kokeilla puolukan kanssa, niin ja mahtais sopia karpalonkin kanssa.
Toiset laittaa marjoja, mä en.
- näkövika
Mies meni optikolle kun ei enää selvää päivää nähnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1704821Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1063979Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553341
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342771Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232276
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami211919Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361788