Hei
Olen autokorjaamo yrittäjä ja tarkoitus olisi kehittää yritystä ja erottua muista kilpailijoista. Millä perusteella valitsette korjaamon. Tärkeimmät nyt omasta mielestä on hinta, ammattitaito, budjetti pysyy sovituissa rajoissa, tehdään työt jotka on sovittu ja jos tulee lisätöitä kysytään lupa sekä asiakaspalvelussa ystävällisyys. Minkälaisia lisäpalveluita haluaisitte? Olisiko auton nouto- ja hakupalvelu. Lapsille aktiviteettiä esim sähkökäyttöinen auto jolla voisi itse ajaa suljetulla alueella sillä välin kun auto on huollossa.
Kaikkea saa ehdottaa jolla voin kehittää korjaamotoiminnan nextille levelille.
Toivon asiallisia vastauksia ja kiitos jo etukäteen
Mitä asioita arvostat autokorjaamossa
ssamu
6
199
Vastaukset 6
- ajan.ladalla
Viihtyisät odotustilat. Sijaisautomahdollisuus.
- Siivoa_ratti
Yleensä aina rasvassa.
- siivoa_ratti
ratti aina paskassa
- Olen_aina_oikeassa
Rehellisyys, kohtuullisuus ja ammattitaito.
- RehtiJalmarinKorjaamo
Täällä hoidetaan VW:si ongelmat kuntoon kerta heitolla!
Tuossa voisi olla yksi yritysidea. Edellyttää tosin, että korjaamo vastaa lupaustaan.... - kadunsori
Huoltoa ja asiantuntemusta. Sellaista, ettei lasketa(taas)hengenvaarallisia laitteita liikenteeseen hutikoiden. Poliisia tarvitaan valheeseen, muuten riittäisi hinauspalvelu tai viimekädessä ambulanssi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013768- 511197
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721173- 901085
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95926- 103784
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52777- 54766
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k34757Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.121716