Hei
Olen autokorjaamo yrittäjä ja tarkoitus olisi kehittää yritystä ja erottua muista kilpailijoista. Millä perusteella valitsette korjaamon. Tärkeimmät nyt omasta mielestä on hinta, ammattitaito, budjetti pysyy sovituissa rajoissa, tehdään työt jotka on sovittu ja jos tulee lisätöitä kysytään lupa sekä asiakaspalvelussa ystävällisyys. Minkälaisia lisäpalveluita haluaisitte? Olisiko auton nouto- ja hakupalvelu. Lapsille aktiviteettiä esim sähkökäyttöinen auto jolla voisi itse ajaa suljetulla alueella sillä välin kun auto on huollossa.
Kaikkea saa ehdottaa jolla voin kehittää korjaamotoiminnan nextille levelille.
Toivon asiallisia vastauksia ja kiitos jo etukäteen
Mitä asioita arvostat autokorjaamossa
ssamu
6
112
Vastaukset
- ajan.ladalla
Viihtyisät odotustilat. Sijaisautomahdollisuus.
- Siivoa_ratti
Yleensä aina rasvassa.
- siivoa_ratti
ratti aina paskassa
- Olen_aina_oikeassa
Rehellisyys, kohtuullisuus ja ammattitaito.
- RehtiJalmarinKorjaamo
Täällä hoidetaan VW:si ongelmat kuntoon kerta heitolla!
Tuossa voisi olla yksi yritysidea. Edellyttää tosin, että korjaamo vastaa lupaustaan.... - kadunsori
Huoltoa ja asiantuntemusta. Sellaista, ettei lasketa(taas)hengenvaarallisia laitteita liikenteeseen hutikoiden. Poliisia tarvitaan valheeseen, muuten riittäisi hinauspalvelu tai viimekädessä ambulanssi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136