Kyselkää 16v pojalta
Vastaukset 13
Mp diffentiaaliyhtälöstä?
- Poikamm
Tarkoitatko differentiaaliyhtälöstä?
- Ootkohomo
Homo?
- Poikamm
En.
- homotjeeees
Poikamm kirjoitti:
En.
Onko sillä välii? Eikö heteropojat saa kehua omalla munan mitalla? Olen hetero ja on 13cm ja 15v
juu ollaan myös kavereiden kaa mittailtu ja on siinä ollut joku homo/bi mukana eikä ne oo käynny käsiksi no mitä ovat nyt keskenään touhuilleet ja sehän innosti meitä heteroita runkkailee omia kaluja ;) ja sai myös homo/bi kaverit imee muutamaa heteroa :)
Oletko 15 tai 17 vuotias?
- Gjena
Oletko sinä 19v?
- fantasiakikkeli
Aloittaja oletko neitsyt vielä? Kai sinä runkkaat ja mitä silloin fantasioit?
Oon 13v ja fantasioin aina kavereista ja yhdestä tytöstä.
Mällit lähtee aina parhaiten kun katson kavereiden fb:n kuvii mis on poikii ja tyttöjä.
Olen varmaan sairas ku pojat tyttöjen kans kiihottaa ja silloin lähtee mällit? - Poikamm
Runkkaan usein. Alasti, ja pelkät kumisaappaat jalassa. Ehdottomasti nokialaiset. Fantasioin maatilojen navetoista.
- NuorilleLuotettavaaApua
Oletko vitun autisti? Jos et (tai väität ettet ole), mikset oo hankkinu diagnoosia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301257- 70879
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42813P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓149677Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss281642- 45622
- 91619
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?38568- 52536
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47520