Onko lääkäri jolla olen muutaman kerran käynyt jäänyt eläkkeelle? Fonectan mukaan vastaanotto olisi vielä pystyssä mutta puhelin numero ei ole käytössä? Olisiko jollain numeroa jos praktiikka vaan on vielä pystyssä.
Lääkäri Maire Larho
8
2097
Vastaukset
- elsakatariina
Ei ole pystyssä vastaanotto enää. Itse oli kerran menossa ja paikalla joku kosmetologiyritys. Kysyin sieltä asiaa ja kertoivat, että lääkäri jäänyt eläkkeelle.
Minusta hän oli miellyttävä nainen ja hoiti minun asiani hyvin. - Ciikjhh
Miehensä vai ex-miehensä ei kovin mukavalta vaikuta?
- elsakatariina
Mitä se tähän kuuluu?
- juputsenko
Menetti kai lupansa kirjoittaa keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä. Oli kai liian kiltti. Kertovat, että Helsingistä asti kävi pilleririippuvaiset asiakkaina. Hyvä lääkäri kyllä oli
- Vxttuillakseni
elsakatariina kirjoitti:
Mitä se tähän kuuluu?
Laitoin....
- entinenpotilas
Hei. Lääkärilupa oli rajoitettu ilmeisesti niiden lääkereseptien kirjoittamisen vuoksi. Siitä huolimatta hän työskenteli lääkärinä ennen eläkkeellejäämistään. Ja ikäkin oli reilusti yli eläkeiän ennenkuin hän lopetti.
- Anonyymi
Kyllä on lopettanut jo aikoja sitten. Valitettavasti.
- Anonyymi
Maire on lopettanut lääklärintyöt useita vuosia sitten. On ansaitulla eläkkeellä. On varmaan yksi kilteimmistä ihmisistä ja siksi jotkut asiakkaat käyttivät hyväksi.
Kuunteli asiakasta ja otti selvää ongelmasta ja kaiken huipuksi oli hyvä akupunktiolääkäri.
Monet kerrat auttoi kipujen hoidossa👍
Hessu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503374Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5582106Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si852004Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431538- 281396
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281317KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar501244