Milloin on äitipuolen päivä?

äitipuolepäivääitipäivä

Onko liputuspäivä? Voiko äitipuoli pitää äitienpäivää omana päivänä ja vaatia miehen lapOlisi musta noloo jos tenavat ei mitenkään muista ätipuolta joka ahertaa ja hoitaa heitä hiki hatussa.
Mitä toivotte mieheltä lahjaksi?

21

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milloinon

      lapsistaan tarkoitushakuisesti vieraannutettujen isien päivä; Raision kaupungin perättömin "viranomais" selvityksin, lausumin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista. Onko liputuspäivä??? Voiko vieraannutettuna isänä pitää isänpäivää omana päivänä ja saada omat lapsensa isänsä yhteishuoltoon ja asumaan vuoroviikoin omalla isällään. Olisi musta tosi noloo kun "viranomaiset", äiti ei mitenkään muista lapsen oman isänsä olemassaoloa joka ahertaa ja hoitaisi myös lapsia hiki hatussa. Mitä toivotte mieheltä lahjaksi?

    • jouluaatostaäitipuolenpä

      Hyvä idea, nyt vaan toimeksi etsimään puoliäidinpäivää. Oisko jouluaatto hyvä päivä, silloin tulis pakosta kunnioitettua meitääitipuolia ja lapset onnittelisivat meitä kuin huomaamatta ja lahjoja tulisi.Se olisi vuoden hienoin juhla. Olemme sen ansainneet lasten eteen raatajat.

    • FatLizzy

      Musta ois noloo, jos lissu ois mun lasteni tekoäiti.

      • mustaoisnoloo

        jos sossu ois mun lasteni tekoisä.


    • 2902helmikuu

      Minusta tuo karkauspäivä olis hyvä ,niin ei tarvii joka vuosi juhlia vaan joka neljäs vuosi.

    • ajatusontärkeäjahyvä

      Minun mielestäni joka päivä pitäisi olla äitipuolen päivä, ja jokaiseen perheeseen pitäisi asentaa pakolla lipputanko jotta lippu sataisiin joka päivä kunnioittamaan nitä ihania äitipuolia. Myös lapset voisi velottaa palvelemaan heitä kun äitipuoli kasvattaa ja hoitaa miehen lapsia määrätietoisesti ja poistaa suuret ongelmat lapsilta. Ilman heitä ei olisi kukaan lapsi normaali.

      • Xfdzx

        Jos ei lipputankoa ja lippua ei ole, exäiti on velvollinen sen kustantamaan.


      • djfjföjfö
        Xfdzx kirjoitti:

        Jos ei lipputankoa ja lippua ei ole, exäiti on velvollinen sen kustantamaan.

        Joo ja voisi itse menn' sinne tankoon killumaan ja onnittelemaan lastensa uutta äitiä.


    • LissuOnFörbi

      Liputtaa saa aina, jos siltä tuntuu.
      Mitään yleistä lissunpäivän tai trollipäivän liputusta ei suomessa kuitenkaan ole.

      • LissuNotFörbi

        Liputtaa saa aina, jos sossu- ja lapsen äiti siihen suostuu, lipputangon- ja lipun lapsen isälle ja lapsille kustantaa suostumalla myös isän huoltoon ja lapsen asumiseen omalla isällään ilman perättömiä selvityksiä tuomioistuimessa lapsen olosuhteista. Mitään yleistä sossun tarvioitushakuista "yksinhuoltajuutta" ja "viranomais"vieraannuttamista Raision kaupungin perättömin "viranomais" selvityksin, lausumin tuomioistuimessa tai trollipäivän liputusta ei Suomessa kuitenkaan ole.


      • RaisionmiesOnFörbi
        LissuNotFörbi kirjoitti:

        Liputtaa saa aina, jos sossu- ja lapsen äiti siihen suostuu, lipputangon- ja lipun lapsen isälle ja lapsille kustantaa suostumalla myös isän huoltoon ja lapsen asumiseen omalla isällään ilman perättömiä selvityksiä tuomioistuimessa lapsen olosuhteista. Mitään yleistä sossun tarvioitushakuista "yksinhuoltajuutta" ja "viranomais"vieraannuttamista Raision kaupungin perättömin "viranomais" selvityksin, lausumin tuomioistuimessa tai trollipäivän liputusta ei Suomessa kuitenkaan ole.

        Ei siihen tarvita sossun eikä lissun suostumusta. Kyse on vain siitä, ettei sossu tai exäsi tule sitä lippua tankoon laittamaan, vaan sun tarvii tehdä se ihan itse.


      • RaisionmiesNotFörbi
        RaisionmiesOnFörbi kirjoitti:

        Ei siihen tarvita sossun eikä lissun suostumusta. Kyse on vain siitä, ettei sossu tai exäsi tule sitä lippua tankoon laittamaan, vaan sun tarvii tehdä se ihan itse.

        Ei siihen tarvita äidin eikä sossun suostumusta. Kyse
        on vain siitä, ettei sossu tai "äiti" tule sitä lippua
        tankoon laittamaan, vaan "äidin" tarvii tehdä se ihan itse.


    • jääpalikka

      Hassua kuta iäkkäämmäksi käy ja lasku tahtoo unohtua piirongin perille. Noh, ei vanhetessa tosin ole varaakaan, kun vähäiset rovot meni enimmäkseen kurkusta alas.

    • vatuloikaanyt

      Ilman muuta pitää liputuspäiv olla, äitipuoli on rikkaus lapsille ja miehelle onni ja osaa myös opastaa lasen äitiä kasvatusasioissa ja kodin siisteydessä.

      • FatLizzy

        Kuvitteletko, että miehen uusi puoliso menisi lasten kotiin neuvomaan äitiä siivoamisessa tai lastenkasvatuksessa.

        Voi elämä sun juttujas.


      • niiih

        Lapsettomathan ovat aina parhaita asiantuntijoita lastenkasvatuksessa.


      • sellasiaheovat
        niiih kirjoitti:

        Lapsettomathan ovat aina parhaita asiantuntijoita lastenkasvatuksessa.

        Niinhän ne ovat, ohjeita tulee kaikille mutta eivät osaa itse ottaa ohjeita vastaan. Hullujahan on monelaisia, ja uuri nmä perheenrikkojat ovat niistä kauhempia, haukkuvat ja rikkovat ja estävät mistä näkemästä omia lapsiaan. Kaikki tämä salassa jotta saa siirrettyä syyt lasten ja exän niskolle. Kierous se on joka heitä elätttää.


      • tarkoitatko
        sellasiaheovat kirjoitti:

        Niinhän ne ovat, ohjeita tulee kaikille mutta eivät osaa itse ottaa ohjeita vastaan. Hullujahan on monelaisia, ja uuri nmä perheenrikkojat ovat niistä kauhempia, haukkuvat ja rikkovat ja estävät mistä näkemästä omia lapsiaan. Kaikki tämä salassa jotta saa siirrettyä syyt lasten ja exän niskolle. Kierous se on joka heitä elätttää.

        Raision kaupungin valehtelevia "lastensuojeluviranomaisia" perättömin "viranomais" selvityksin, alusumin tuomioistuimessa lapsen olosuhteista; vieraannuttaessaan yhteistyössä äidin kanssa lapset pysyvästi omasta isästään, isovanhemmistaan ym. suvustaan..


      • Zdxfxc
        sellasiaheovat kirjoitti:

        Niinhän ne ovat, ohjeita tulee kaikille mutta eivät osaa itse ottaa ohjeita vastaan. Hullujahan on monelaisia, ja uuri nmä perheenrikkojat ovat niistä kauhempia, haukkuvat ja rikkovat ja estävät mistä näkemästä omia lapsiaan. Kaikki tämä salassa jotta saa siirrettyä syyt lasten ja exän niskolle. Kierous se on joka heitä elätttää.

        Niin ovat ensinn rikkoovat hyvän pehreen ja sitte hallitsevat koko sukua haukkuvat meistä ecää ja laprsia.Syy on aina exän ja lastem.


    • jouluaattoheilleheeh

      Jouluaatto olisi hyvä minustakin. Silloin uskon että lasten oikeaa äitiä keljuttaa kun toukokuussa on heidän päivä eikä se ole oikein mikään juhlapäivä. Siitäs saavat nenäkkäät kateelliset.
      Äitipuoli on juuri oikea vanhempi meiehn lapsille ja ansaitsee jouluaaton äitipuolen päiväksi, se olisi suuri juhla, paljon lajoja ja juhlaa. Oikea lasten juhlapäivä.
      Äidit kykkki yksin jouluaaton muut juhlii vaan, kivaa kivaa.

      • Jalkavaimoensimmäinen

        On sulla vitun heikko itsetunto jota tarvitsee pönkittää jollain itsekehuilla. Kaikki muut ovat vaatimattomia mutta sinulla on kaikkein heikoin itsetunto. Ole mikä olet puolikas mutta olet alamainen ikuisesti vaikka kuinka koittaisit etkä ole sille miehellekkään muuta kuin jalkavaimo ja varmasti jo sen tiedätkin. Kauanko aiot kyykkiä jonain vitun orjana ja sen perheen mikä ei ole omasi niin orjana?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe